Auttakaa! Sänkyyni on yöllä ilmestynyt iso höyhen, mistä on voinut tulla kun tyynyt/peitot ovat vanutäytteisiä?
Valkoinen, mitaltaan 12cm
Asun yksin. Missään omistamissani vaatteissa ei ole myöskään höyheniä. Parvekkeen ovi oli yön kiinni, joskaan en nyt usko että sieltä olisi joku lokki pölläyttänyt höyhenen sisälle muutenkaan :D
Asia häiritsee minua, kootaan av:n salapoliisikerho paikalle ja ratkaistaan asia, jooko?
Kommentit (45)
Siis semmoinen linnunhöyhen? Vai joku askarteluhöyhen? :D
Vaatteiden mukana luultavasti. Kenties työkaverilla on untuvatakki tms. Itselläni kulkeutui höyhen kotiin hammaslääkärireissun jälkeen - ilmeisesti naulakossa oma takki osui untuvatakkiin.
No höh, höyhensaarilla käyt joka yö ja tommosta ihmettelet.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden mukana luultavasti. Kenties työkaverilla on untuvatakki tms. Itselläni kulkeutui höyhen kotiin hammaslääkärireissun jälkeen - ilmeisesti naulakossa oma takki osui untuvatakkiin.
Uittu miten rapee untuvatakki 12 senttisillä höyhenillä.
Vierailija kirjoitti:
Odotat tietysti tätä vastausta: enkeli on käynyt luonasi.
:)
No en odota :D En usko mihinkään enkeleihin. Alkoi kyllä huvittaa mielikuva että joku enkeli on ravistellut itseään sänkyni yläpuolella :D
Ihan tällainen aidon näköinen höyhen
https://www.google.fi/search?q=linnun+h%C3%B6yhen&source=lnms&tbm=isch&…:
ap
Höyhen vai untuva?
Onko kotonasi käynyt vieraita viime viikkoina? Vaatteissa voi kulkeutua ihmeellisiä asioita paikasta toiseen. Oletko itse käynyt paikoissa, joista saattaisi lähteä mukaan askartelutarvikkeiden jämiä? Staattinen sähkö on erikoinen juttu. Onko sinulla jekkuihin taipuvaisia kavereita?
Nukkumatti käynyt "kutittelemassa" ;D HEH
Mä aivastin hiljattain suustani höyhenen. Ei oo kyllä mitään käsitystä, mistä höyhen oli suuhuni joutunut.
Vierailija kirjoitti:
No höh, höyhensaarilla käyt joka yö ja tommosta ihmettelet.
Itseäni välillä ihmetyttää, että miksi joskus on mustia höyheniä aamulla sängyssä. Olin jotenkin kuvitellut, että höyhensaarilla on vain valkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi muuten hyvä teoria, mutta riisun ulkovaatteet aina eteisessä ja makkari on toisella puolen kämppää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uittu miten rapee untuvatakki 12 senttisillä höyhenillä.
Sori, en huomannut tuota 12 senttiä.
No, kyllä lokin höyhenkin voi sisälle kulkeutua vaatteissa, jos ulkona liikkuu.
Linnut ja höyhenet ovat olleet merkkejä monesti elämässäni. Älä peslästy mutta omaiseni askarteli valkoisilla höyhenillä viimeisinä päivinään, kun kissani kuoli lensi pitkin lattiaa höyhen vaikka olin siivonnut about 3 päivää, eikä meillä ole lintuja. Lintu ilmestyi hautajaisvieraitten keskelle saliin, jne jne.
Olet pieni veljeni tulet taivahasta...
Tarttunut kiinni jostain, ihan mistä tahansa. Vaikka kaupassa ohikulkijan vaatteista. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi muuten hyvä teoria, mutta riisun ulkovaatteet aina eteisessä ja makkari on toisella puolen kämppää
Ap
Mutta ulkovaatteesta voi riisuessa tarttua sisävaatteeseen.
Joku kävi luonasi ja toi viestin itsestään tai sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Linnut ja höyhenet ovat olleet merkkejä monesti elämässäni. Älä peslästy mutta omaiseni askarteli valkoisilla höyhenillä viimeisinä päivinään, kun kissani kuoli lensi pitkin lattiaa höyhen vaikka olin siivonnut about 3 päivää, eikä meillä ole lintuja. Lintu ilmestyi hautajaisvieraitten keskelle saliin, jne jne.
Olet pieni veljeni tulet taivahasta...
Oletko se jonka ennustaja näki väärän jalan, mutta peilikuvana?
Odotat tietysti tätä vastausta: enkeli on käynyt luonasi.
:)