En saa enää mitään huomiota baarissa miehiltä...
Kommentit (18)
No miehenä voin vastata sulle, että se johtuu siitä ettet ole enää ns. "helpon" näköinen. Tämä on hyvä asia, helpolla mukaan lähtevää naista ei nimittäin oikein arvosteta missään piireissä.
Pidä sama linja vaan, sutturan sijasta olet nyt arvokas aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 02:32"]
surullista. +30v ja +5kg on aiheuttanut sen.
[/quote]
Siis ootko vanhentunut 30 vuotta ja lihonnut 5kg, vai oletko nyt yli 30-vuotias ja painat yli viisi kiloa? Tsemppiä kummin vain, hieno suoritus?
Nii määki oon huomannu. Lisäksi huomaan kattelevani hyvännäköisiä miehiä ja sit kun mietin niitten ikää, niin ne on varmaan 15 vuotta nuorempia :D
Mut mitäs tuosta, hauskaa on silti :P
Siksi perhe pitäisi perustaa parikymppisenä...
Kolmekymppinen baareissa notkuja on niin last season.
Mulla toisin päin. Miehiä enemmän kuin koskaan ja ikää 40v. Kauniiksi kehutaan myös enemmän. Nuoret komeat miehet käy ihan kuumana. Näytän kyllä ikäistäni reippaasti nuoremmalta. :)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 09:21"]
Mulla toisin päin. Miehiä enemmän kuin koskaan ja ikää 40v. Kauniiksi kehutaan myös enemmän. Nuoret komeat miehet käy ihan kuumana. Näytän kyllä ikäistäni reippaasti nuoremmalta. :)
[/quote]
Ja sitten sä heräsit.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 02:32"]
surullista. +30v ja +5kg on aiheuttanut sen.
[/quote]
Laita sellanen rinnat esille -toppi, tyrkytys toimii, ja minihame! Takuuvarma huomio! Jos haluat positiivista huomiota, kokeile olla oma aito itsesi, hymyile ja naura. Ole aito. Ainakaan idiootit ei lähesty.
Mä olen huomannut, että sellaiset halvan ja helpon näköiset saavat sitä huomiota. Vähän lihava, tissit tyrkyllä, joku mauton karrelle blondattu hampputukka ja hirveät pakkelit.
Oikeasti kauniita naisia ei uskalleta lähestyä. Miehet eivät uskalla ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta, helpompi pelata varman päälle.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 02:43"]
No miehenä voin vastata sulle, että se johtuu siitä ettet ole enää ns. "helpon" näköinen. Tämä on hyvä asia, helpolla mukaan lähtevää naista ei nimittäin oikein arvosteta missään piireissä.
Pidä sama linja vaan, sutturan sijasta olet nyt arvokas aikuinen nainen.
[/quote]
Miksi naisen pitää teeskennellä ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Saako mies siitä tyydytystä saalistajan vietilleen? Kyllä se on aitous, joka jyrää. Vain idiootti haluaa näytelmää! Ja mikä on tämä ns. HELPPO? Onko se kirjoittajan mielestä mahdollisesti millainen? Kiltti? Ystävällinen? Noita-akka? Alkoholisti? Jakaja? Ylimeikattu? Mikä ns. HELPPO? Et kai vaan tarkoita, että nainen on suttura, koska on kaunis ja seksikäs ja tietää mitä haluaa?
Ei tuo "miesvastaaja" ole oikeasti mies, vaan Reginoita yms. lukeva tyttönen.
Olen muuten huomannut saman. Huomio alkoi hiipua kolmikymppisenä. Nyt nelikymppisenä ei katso enää kukaan, mutta seuraan saattaa jäädä joku ihan vaan juttelemaan, jos itse avaa keskustelun baaritiskillä. En käy enää baareissa kuin pari kertaa vuodessa, mutta kyllä siellä yksin saa olla, myös tanssilattialla.
Asenteeni ei ole muuttunut yhtään negatiivisemmaksi, mutta jättäydyn ehkä itse tarkkailijan rooliin. Hihittäminen, hilluminen, villi "bilettäminen" ei enää iske.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 09:56"]
Mä olen huomannut, että sellaiset halvan ja helpon näköiset saavat sitä huomiota. Vähän lihava, tissit tyrkyllä, joku mauton karrelle blondattu hampputukka ja hirveät pakkelit.
Oikeasti kauniita naisia ei uskalleta lähestyä. Miehet eivät uskalla ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta, helpompi pelata varman päälle.
[/quote]
Miehet näkevät, että sellaisella naisella on huono itsetunto. Totuushan on, että miehet yleensäottaen pelkäävät naisia. Sellaista naista, jolla on heikko itsetunto ja eikä tiedä mitä on, on todella helppo käyttää hyväksi. Mies on raukkamainen. Kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä. Myös kaunis nainen, jolla on heikko itsetunto, voi tulla hyväksikäytetyksi. Mutta mielestäni naisen ei tarvitse olla kylmä ja tunteeton tai narsistinen. Aikuinen nainen tietää mikä on. Itsetuntoakin voi vahvistaa ja kasvaa ihmisenä. Elämä on muutakin kuin toisilta huomion saamista.
Ihan oikeastiko te katgorisoitte Miehen jonkinlaiseksi olennoksi, jolla ei ole mielessään kuin halpahintaisen, tyhmän ja epävarman naisen paneminen? Oletteko hankkineet itsellenne miehen ihan kotiin asti lemmikiksi, jos ovat tuollaisia eläimiä?
Voi kyynel mitä ongelmia. Vaikuttaako ap elämsi laatuun noin rajusti, jos miehet eivät kuolaa perääsi? Mitäpä jos lukisit vaikka kirjallisuutta, kävisit teatterissa tai rupeaisit zumbaamaan. Saisit jotain sisältöä olemassaoloosi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 09:21"]
[/quote]
Ja sitten sä heräsit.
[/quote]
Olipas tyhmä komentti. Kaverini äiti on 50+, näyttää reilusti nuoremmalta mitä on, eikä kropastakaan uskoisi, että hänellä on 5 lasta, 5 lastenlastakin on jo siunaantunut. Näyttävä ja tosi kaunis nainen, saa huomiota missä tahansa käymmekään :) Ja ne on muuten juuri ne nuoret miehet, jotka antavat huomiota ;)
Joten sinä "ja sitten heräsit" komentoija, ole vain hiljaa ja katkera rauhassa, se , että sinä et näytä ikäistäsi nuoremmalta, ei tarkoita, että kaikki eivät huolehdi itsestään :)
p.s kaveriltani, joka on päälle 30v, kysytään paperit, kun sitä ei uskota täysi-ikäiseksi ;)
Jennifer Aniston totesi, että naisella menee Hollywoodissa suorastaan ihmisarvo hänen täytettyään 40.
Kukaan ei oikeasti täällä Suomessa ole nykyään enää niin rohkea, että tulisi juttelemaan vieraalle selvinpäin. Baareissa on oikeasti aika paljon tasapainottomia ja hulluja. Minä en uskaltaisi ottaa edes riskiä. Katsoisin tosi tarkkaan kelle puhuisin. Ajat ovat muuttuneet. Turvattomuus on päällimmäisenä. Ihmiset eivät piittaa edes seksitaudeista, vaan huolettomasti levittelevät niitä eteenpäin. Aivotonta touhua. BB-talo oli koominen näky! Uskomatonta! Suurin osa noista nuorista miehistä, jotka käy baareissa, on täysiä kusipäitä. Entäs naisista, oi luoja! Voisitte kiinnittää huomiota, ettei ne rintaliivit näy kuin utareliivit lehmillä. Järkyttävää. Minun puolesta voitte juoda ja naida koko maailman kanssa. Huvittavinta oli kuulla näistä puutteessa olevista yksinhuoltajista, heh. Päiväsiideri on jees. Lakkaan tässä kynisä ja lapset on mummolassa.
Mutta hölmöä hommaa. :)
Joo kyllä nykyään saa olla rauhassa baarissa. Ihan hirveä ero aiempaan. Ennen aina huomiota eikä mikään muu ole muuttunut kuin ikä. Pullukka olen ollut aina, mutta kai se läskikin on kiinteämpää ja nätimpää nuoressa lihassa kuin vanhassa. Tukkakaan ei ole enää niin hieno kuin enne, jotenkin vaan kulahtanut sekin eikä naamasta saa niin sädehtivää vaikka mitä tekisi. Kyllä mulla ikä näkyy eikä voisi edes kuvitella, että paperit kysyttäis. Kaikki tuntemani plusmiinus nelikymppiset näyttävät ikäisiltään, en tiedä keitä nämä ikinuoret aina vaan timmimmät tyypit on. Miehet vanhenee myös mutta ne vaan siirtyy nuorempiin. No mä oon naimisissa, mutta itsetunnon kannalta olisi kiva joskus saada huomiota vanhaan malliin. Markkina-arvo tuli testattua vähän aikaa sitten ja heikko on. Täytyy toivoa, että tuo itsekin vanheneva mies pysyy rinnallani jatkossakin. Itse en tosissani olisi mihinkään lähdössäkään.
T. N37
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 10:25"]
Joo kyllä nykyään saa olla rauhassa baarissa. Ihan hirveä ero aiempaan. Ennen aina huomiota eikä mikään muu ole muuttunut kuin ikä. Pullukka olen ollut aina, mutta kai se läskikin on kiinteämpää ja nätimpää nuoressa lihassa kuin vanhassa. Tukkakaan ei ole enää niin hieno kuin enne, jotenkin vaan kulahtanut sekin eikä naamasta saa niin sädehtivää vaikka mitä tekisi. Kyllä mulla ikä näkyy eikä voisi edes kuvitella, että paperit kysyttäis. Kaikki tuntemani plusmiinus nelikymppiset näyttävät ikäisiltään, en tiedä keitä nämä ikinuoret aina vaan timmimmät tyypit on. Miehet vanhenee myös mutta ne vaan siirtyy nuorempiin. No mä oon naimisissa, mutta itsetunnon kannalta olisi kiva joskus saada huomiota vanhaan malliin. Markkina-arvo tuli testattua vähän aikaa sitten ja heikko on. Täytyy toivoa, että tuo itsekin vanheneva mies pysyy rinnallani jatkossakin. Itse en tosissani olisi mihinkään lähdössäkään.
T. N37
[/quote]
Itsetunto ei ole sidoksissa ulkonäköön.
Itse koen ujona ihmisenä, vaikka olen kauniiksi sanottu, lähes kaiken huomion kiusallisena. Minun itsetuntoni ei heikkene tai vahvistu katsotaan minua tai ei.
Höpöhöpö, ei johdu noista asioista. Oletko nykyään hapannaama? Siitä se johtuu!