Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän miestäni

Vierailija
16.03.2013 |

Kyllä, näin se vaan on! Meillä in yhteinen lapsi ja silti ajaudun jatkuvasti pettämään miestäni. :(

Mieheni on kohdellut minua usein huonosti, mutta usein myös hyvin. Tämä suhde ei anna minulle kaikkea sitä mitä haluaisin ja siksi ehkä ajaudun aina vaan pettämään. Ja kyllä, pettämisestä tulee huono omatunto, mutta silti jatkan sitä.

Mitään rakkaussuhdetta minulla ei ole keneenkään toiseen, mutta en pitäisi ihmeenä vaikka niin jonain päivänä kävisi.

Mieheni ei osaa huomioisda minua-on itsekäs ja helposti suuttuva, haukkunut minut monesti lapsenkin kuullen.

Onko kenelläkään muulla samanlaista tilannetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 08:49"]

Naiset on sikoja...

[/quote]

hah, ja miehet pyhimyksiä, vai :D

so not.

Vierailija
2/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyään naisetkin uskaltaa ja haluaa tehdä sen mikä on ollut miesten yksinoikeus aina niin heti ollaan tuomitsemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:55"]

Kyllä, näin se vaan on! Meillä in yhteinen lapsi ja silti ajaudun jatkuvasti pettämään miestäni. :(

Mieheni on kohdellut minua usein huonosti, mutta usein myös hyvin. Tämä suhde ei anna minulle kaikkea sitä mitä haluaisin ja siksi ehkä ajaudun aina vaan pettämään. Ja kyllä, pettämisestä tulee huono omatunto, mutta silti jatkan sitä.

Mitään rakkaussuhdetta minulla ei ole keneenkään toiseen, mutta en pitäisi ihmeenä vaikka niin jonain päivänä kävisi.

Mieheni ei osaa huomioisda minua-on itsekäs ja helposti suuttuva, haukkunut minut monesti lapsenkin kuullen.

Onko kenelläkään muulla samanlaista tilannetta?

[/quote]

No jos se elämä sun mielestä noin muuttuu paremmaksi, niin siitä vaan sitten. Vähän kyllä epäilen tuon taktiikan toimivuutta. Ja on varmaan monellakin sama tilanne ja moni muukin on onneton, mutta sun ei silti olis pakko olla.

Vierailija
4/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta typeryydet ts pettäminen! Elät valheessa! Et ole luotettava, se heijastuu perheeseesi, ettekä voi hyvin! Huonoa miesten mallia EI KANNATA MATKIA! Tyhmyyksiä ei kannata itse tehdä, vaikka puoliso tai joku muu tekisi! Pettäminen on petos ja petos on rikos! Haloo, pahvi! Haluatko menettää perheesi? Jos haluat, niin sano suoraan! Mitä ihmeen venkoilua pitää toisten selän takana harrastaa? Sekö sen tyydytyken tuo, kun salaa pitää elää - vääryydessä, kun reilusti ei kykene tuollaisia tekemään?  Mitä keskenkasvaneen itsekästä touhua! Ja vielä lapsikin KÄRSII!

Vierailija
5/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran tuollainen mies vastaava tilanne ilman lasta. Se oli kamalaa. Tai no, mulla oli kyllä tunteet myös pelissä nimen omaan siihen toiseen mieheen. Jos se olisi jatkunut niin varmaan olisin päätynyt samaan tilanteeseen kuin sinä. Lähdin kuitenkin, lopulta tapahtui pahoinpitely niin se oli sit siinä.

Sitten tapasin nyk. puolison, jonka kanssa oltu yhdessä jo pitkään ja lapsiakin on. Eikä ole kyllä tehnyt mieli muualle enää ikinä, kun kotona on kaikki mitä ikinä osaan kaivata (ja mieskin on onnellinen ja osaa näyttääkin sen).

Lapsi tekee lähtemisestä tietysti vaikeampaa mutta siltikin, jos haet jotain jatkuvasti muualta niin ennen pitkää se raja tulee vastaan. Minkä ikäinen lapsi sulla on ja mitä olet itse ajatellut tehdä?

Vierailija
6/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä kaikilla on.

Vierailija
7/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija