Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulutuskriittinen elämäntapa vapauttaa elämään!

Vierailija
16.03.2013 |

Noin kaksi vuotta sitten rupesin kasvissyöjäksi ja muutin muutenkin elämäntapaani ympäristöystävällisemmäksi. En osta enää mitään muuta kuin sen mitä aidosti tarvitsen. Vuoteen en ole ostanut yhtäkään vaatetta tai asustetta, enkä muutenkaan ole haalinut tavaraa. ...Ja kuinkas kävikään, en ole koskaan ollut näin onnellinen :)! Mulla on ensimmäistä kertaa ihan mieletön varmuus, että PÄRJÄÄN! Mä pärjään ilman uutta trendikästa takkia tai ilman uutta laukkua.Tajuan, miten vähän ihminen oikeasti tarvitsee.

Ja kun kaiken krääsän siivoaa tieltä pois, alkaa näkeä kuulaasti ympärilleen. Näkee luonnon eri tavalla, iloitsee pienistä asioista ja on ylipäätään on vaan tosi iloinen ja onnellinen koko ajan. Elämä on vaan niin mieletön juttu, ihan sellaiset pienet arkisetkin asiat tuntuu nyt superhyviltä. 

Suosittelen samaa kaikille! viettäkää yksi ostosvapaa vuosi,lupaan teille, ettette tule kaipaamaan mitään! 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Onko sinulla lapsia? Itsestä tuntuu, että vaikka itselle ei ostaisi mitään, niin koko ajan saa kyllä olla ostamassa lapsille jotain. Just kun luulee, että nyt ei vähään aikaan tarvitse ostaa mitään, niin sitten tilanne onkin, että pitää ostaakin kurikset tai kengät on jääneet just pieneksi tai sitten pitää ostaa sukset.

Muuten kyllä ihailen sitä, että onnen löytää pienistä aineettomista asioista.

Vierailija
2/2 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen sekasyöjänäkin. Olen menettänyt elämässäni asioita valitsematta itse mitä menetän. Ne on vaan viety multa esim kuoleman kautta. Olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on, myös materiasta ja pihvistä. Ihan jokaisena elämäni päivänä tunne syvä kiitollisuutta siitä mitä minulla on ja hassaan samalla silti turhamaisena rahaa kosmetiikkaan. On onneksi muitakin tapoja tulla onnelliseksi kuin askeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla