IHANAA! KOIRANKAKAT TAAS NÄKYY TEIDEN VARSILLA
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Koirien pitäisi pissata ja kakata kotona hiekkalaatikkoon kuten kissojenkin.
Ulkona käytäisiin vain lenkillä.
Säästyttäisiin saastalta ja bakteereilta.
Tuhansia elukoita k*see kadut bakteerialustaksi.
Oksettavaa.
Mua ei juuri koiran kakat ja pissat jossain ojanpohjalla harmita. Se kyllä harmittaa kun naapurin kissa vääntää kakat jatkuvasti mun isoon kukkapenkkiin ja toinen tekee tarpeensa kasvimaalle. Namnam, tuoreita, hyvin lannotettuja vihanneksia... Viime kesän alussa liikuskeli myös leikkaamaton kolli, merkkasi terassilla tuolit ym. Jäi sitten raukka auton alle tossa vieressä menevällä tiellä, merkkausongelma hävisi mutta nuo pask iaiset on liikuskelleet useamman vuoden vaikka kuinka on pyydetty että älä päästä kulkemaan vapaana.
Koiranpaskoista tien pientareella on miltei kaikkien mielestä ok nillittää mutta jos erehtyy mainitsemaan että ei tykkää kissan jätöksistä siellä täällä OMALLA pihalla on joku tiukkis. Kiinnostaisi kyllä tietää, miksi 🤔 sitä jätöstä kun tulee esim. jo kahdestakin kissasta melko paljon kevään+kesän+syksyn aikana, koiranjätökset on vaivana keväällä vaan niin kauan että lumien lähdön jälkeen tulee kunnon vesisade...
Litslots sanoi kengät tänään. Kakkoja myös näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Tupakantumpit, ikävä roska halveksuttavasta tavasta. Kaikki muukin roska maassa on rumaa, piittaamatonta ja tuottaa pahan mielen. Mutta hei, ei se sentään paskalle vedä vertoja! Paska, se on perseestä!
Tumpit maatuu hitaasti. Paska maatuu nopeaa.
Bussipysäkit ovat hirveässä kunnossa ja siellä ei ole koiranpaskaa.
aromata kirjoitti:
Koirankakat "kukkii" keväällä, mikä ihan tuoksu.
Niin on ja se ikuinen ei meidän koira minä korjaan sonnat aina. Jokaisen koiraihmisen ikuinen mantra. SIlti sitä pökälettä keräillään tonneja.
Joko ootte nähneet koirankakkoja?
Koirankakat ja nortinjämät samassa läjässä kun reipas ulkoiluttaja.
Silppu kirjoitti:
Joko tää öyhötys alkaa taas
Näköjään, johan sä olet siinä öyhöttämässä
Tupakan tumpeissa on raskasmetallia ja muita ympäristömyrkkyjä.
Isoisoisäni kuoli sodassa 1944. Itse en ole kuitenkaan ikinä osallistunut sotatoimiin. Ja viimeksi asetta pidellyt 2006 varusmiespalveluksessa. Minulla ei ole nälkä, ja olen jopa lievästi ylipainoinen. En ole köyhä vaikka en rikaskaan(nettovarallisuus ~210t€). Molemmat vanhempani ovat hengissä. En ole havainnut eläinrääkkäys. Minua ei ole koskaan yritettykään r..skata. Ei edes lapsena. Hallitus on jo kaatunut. Aktiivimalli ei kosketa minua.
Ymmärrä nyt, että tästä perspektiivistä koirankakat ovat ihan merkittävä ongelma.