IHANAA! KOIRANKAKAT TAAS NÄKYY TEIDEN VARSILLA
Kommentit (55)
En ole koskaan kerännyt koiranpaskoja. Kyllä ne maatuvat.
Hyvää kevättä!
Täällä päin paskottavat koiria mihin sattuu, mm. bussipysäkkien luona olevien pyörätelineiden edessä.
Aaah, mikä ihana keväinen tuoksu kun kävelee kadulla koiranpaskan tuoksussa.
Ihanaa, olen kerännyt teiden varsille kakkaavan pienen koirani jätökset pois aina!
Siellä missä niitä en kerää, ne eivät näy, koska vedän päälle maakerroksen ja tallon sen, eikä siellä katsojiakaan liiku.
Vierailija kirjoitti:
Aaah, mikä ihana keväinen tuoksu kun kävelee kadulla koiranpaskan tuoksussa.
Niin. Kyllä sen porttikongeista ja seinivieriltä leyhyävä ihmisvirtsan tuoksu on niin paljon kyldyrellimpää kuin jokin rahvaanomainen eläimen ulosteen haju.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kerännyt koiranpaskoja. Kyllä ne maatuvat.
Juuri noin muuten vastasi (miespuolinen) lastentarhanopettaja kun vanhempi kertoi runsaista koiranpaskoista päiväkodin läheisyydessä.
Eiköhän elämässä ole suurempiakin ongelmia, kuten esim. sota, nälänhätä, köyhyys, orpolapset, eläinrääkkäys, r...iskaukset, p...fiilit, hallitus, aktiivimalli jne. Lista on loputon. Luulisi koiranpaskojen olevan viimeinen asia, mistä ihmiset valittaa. Mutta tsemppiä teille! <3
Vierailija kirjoitti:
Kuin ruskeita, suuria leskenlehtiä! Varma kevään merkki.
Kuu kiurusta kesään, koiranpaskasta kuukausi!
Näin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän elämässä ole suurempiakin ongelmia, kuten esim. sota, nälänhätä, köyhyys, orpolapset, eläinrääkkäys, r...iskaukset, p...fiilit, hallitus, aktiivimalli jne. Lista on loputon. Luulisi koiranpaskojen olevan viimeinen asia, mistä ihmiset valittaa. Mutta tsemppiä teille! <3
Lasinsirut, huumeneulat.
Kauhea suuttumus alottajalle, minulle. Ei minulla ole kakkivaa koiraa. En omista koiraa.
Koiran *paskat. Nyt se on oikein kirjoitettu.
Mitä erioa on koiran ja ihmisen kakkaamisella?
Jos ihminen kakkaa kadun varrelle tai julkiselle paikalle, siitä tulee sakot. Koiran sinne kakkimista pidetään sallittuna asiana.
Taitaa kuitenkin olla samaa ainetta!
Muistutan taas koiranomistajia siitä, että koirankakat voivat provosoida joitakin hieman häiriytynei levittämään myrkytettyjä makupaloja. Nämä asiat korreloivat keskenään. Siis jos vähääkään välität kourastasi ja muiden koirista, niin kerää vähintään koirasi jätökset.
Koiranomistaja
Joo. Ja jos lapset voivat syödä kakkaa, niin myös ne makupalat rotanmyrkyllä.
Ja muutkin eläimet.
Kerään aina. Vähän väliä ilmaantuu kuitenkin joku mummo tai mamma viereen päivittelemään "Ei niitä sieltä ojasta asti tarvittee kerätä"...
Koirathan siellä ojassa tosin pääosin kävelevät ja koiranomistajana ei tunnu yhtään sen mukavammalta katsoa, kun oma koira astuu löysään läjään.
Minä en ilahdu ihmisten nuuska- ja räkämälleistä kengänpohjassa. Mieluummin sitten vaikka sitä koiranpaskaa, jos näistä kahdesta on valittava.