Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten noi kuninkaalliset pystyy olemaan noin hillittyjä

Vierailija
16.03.2013 |

Nytkin kun näki pätkän Ruotsin hautajaisia. Mä parkun telkkariohjelmatkin saatika läheisen hautajaiset. Nappaakohan ne rauhoittavia? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä säkin pystyisit samalla lääkityksellä

Vierailija
2/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenten koulutus ja kokemus takana. Ammattilaisiahan ne on työssään, eli edustamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oppineet piilottamaan todelliset tunteensa isolta yleisöltä. Kuninkaallisethan ovat syntymästään saakka olleet tekemisissä julkisuuden kanssa, ja oppineet käyttäytymään julkisuudessa hillitysti. Mm. ruotsin kuninkaasta on sanottu, että on ihan erilainen siviilissä, kuin edustaessaan. Läheinen ystävä on paljastanut, että Ruotsin kunkulla on se edustus-minä ja sitten se yksityinen-minä. Ei varmaankaan kyse ole mistään näyttelemisestä, vaan keinosta suojata itseään omassa "roolissaan". Kyllähän meillä jokaisella itsellän on se työ-minä ja koti-minä.

Vierailija
4/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paits Kalle, se on pahantuulinen kiukuttelija

Vierailija
5/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:24"]

Ovat oppineet piilottamaan todelliset tunteensa isolta yleisöltä. Kuninkaallisethan ovat syntymästään saakka olleet tekemisissä julkisuuden kanssa, ja oppineet käyttäytymään julkisuudessa hillitysti. Mm. ruotsin kuninkaasta on sanottu, että on ihan erilainen siviilissä, kuin edustaessaan. Läheinen ystävä on paljastanut, että Ruotsin kunkulla on se edustus-minä ja sitten se yksityinen-minä. Ei varmaankaan kyse ole mistään näyttelemisestä, vaan keinosta suojata itseään omassa "roolissaan". Kyllähän meillä jokaisella itsellän on se työ-minä ja koti-minä.

[/quote]

niin kansalle suunnattua, käsikirjoitettua ja harjoiteltua näytelmää, saippuaoopperaa

Vierailija
6/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kiva kun noilla kuninkaallisilla on niin isot EU:n maataloustukiaiset, se on semmonen pakkovero kaikille EU:n kansalaisille. Meidän politikot on pikkuloisia noiden rinnalla.

Vierailija
7/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 20 hautajaisissa ja aina asiallisesti. Koskaan ei ole kukaan parkunut suureen ääneen tai käyttäytytynyt ahdistavasti. Suruun kuuluu tietty arvokkuus eli ei itketä vollottaen ja huutaen. Ei siihen rauhoittavia tarvita vaan käytöstapoja.

Vierailija
8/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tainnut katsoa kovin tarkasti. Victoria ja kuningatar Silvia pyyhkivät silmiään monta kertaa nenäliinoilla. Victoria oli valinnut ison hatun juuri siksi, että pystyi kätkemään itkunsa.

http://www.svt.se/cachable_image/1363442970/svts/article1101965.svt/ALTERNATES/large/vic.jpg

http://media.shootitlive.com/SihlMHTPvZ2BJmqExKyong8tRdQ/1200.jpg?project_id=aftonbladet/1135

Vierailija
9/9 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoriaa melkein 20 vuotta seurannut hovitoimittaja sanoi, ettei ole koskaan nähnyt Victoriaa niin järkyttyneenä ja surullisena.