Miten noi kuninkaalliset pystyy olemaan noin hillittyjä
Nytkin kun näki pätkän Ruotsin hautajaisia. Mä parkun telkkariohjelmatkin saatika läheisen hautajaiset. Nappaakohan ne rauhoittavia?
Kommentit (9)
Vuosikymmenten koulutus ja kokemus takana. Ammattilaisiahan ne on työssään, eli edustamisessa.
Ovat oppineet piilottamaan todelliset tunteensa isolta yleisöltä. Kuninkaallisethan ovat syntymästään saakka olleet tekemisissä julkisuuden kanssa, ja oppineet käyttäytymään julkisuudessa hillitysti. Mm. ruotsin kuninkaasta on sanottu, että on ihan erilainen siviilissä, kuin edustaessaan. Läheinen ystävä on paljastanut, että Ruotsin kunkulla on se edustus-minä ja sitten se yksityinen-minä. Ei varmaankaan kyse ole mistään näyttelemisestä, vaan keinosta suojata itseään omassa "roolissaan". Kyllähän meillä jokaisella itsellän on se työ-minä ja koti-minä.
Paits Kalle, se on pahantuulinen kiukuttelija
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:24"]
Ovat oppineet piilottamaan todelliset tunteensa isolta yleisöltä. Kuninkaallisethan ovat syntymästään saakka olleet tekemisissä julkisuuden kanssa, ja oppineet käyttäytymään julkisuudessa hillitysti. Mm. ruotsin kuninkaasta on sanottu, että on ihan erilainen siviilissä, kuin edustaessaan. Läheinen ystävä on paljastanut, että Ruotsin kunkulla on se edustus-minä ja sitten se yksityinen-minä. Ei varmaankaan kyse ole mistään näyttelemisestä, vaan keinosta suojata itseään omassa "roolissaan". Kyllähän meillä jokaisella itsellän on se työ-minä ja koti-minä.
[/quote]
niin kansalle suunnattua, käsikirjoitettua ja harjoiteltua näytelmää, saippuaoopperaa
se on kiva kun noilla kuninkaallisilla on niin isot EU:n maataloustukiaiset, se on semmonen pakkovero kaikille EU:n kansalaisille. Meidän politikot on pikkuloisia noiden rinnalla.
Olen ollut yli 20 hautajaisissa ja aina asiallisesti. Koskaan ei ole kukaan parkunut suureen ääneen tai käyttäytytynyt ahdistavasti. Suruun kuuluu tietty arvokkuus eli ei itketä vollottaen ja huutaen. Ei siihen rauhoittavia tarvita vaan käytöstapoja.
No et tainnut katsoa kovin tarkasti. Victoria ja kuningatar Silvia pyyhkivät silmiään monta kertaa nenäliinoilla. Victoria oli valinnut ison hatun juuri siksi, että pystyi kätkemään itkunsa.
http://www.svt.se/cachable_image/1363442970/svts/article1101965.svt/ALTERNATES/large/vic.jpg
http://media.shootitlive.com/SihlMHTPvZ2BJmqExKyong8tRdQ/1200.jpg?project_id=aftonbladet/1135
Victoriaa melkein 20 vuotta seurannut hovitoimittaja sanoi, ettei ole koskaan nähnyt Victoriaa niin järkyttyneenä ja surullisena.
kyllä säkin pystyisit samalla lääkityksellä