Minkäikäisen miehen voi jättää ykin kotiin kolmeksi tunniksi?
Ilam että tarvitsee pelätä että joku ilmoittaa anopille heitteillejätöstä?
Kommentit (10)
Älä jätä. Anoppi käy pian huostaanottamassa sen hoiviinsa. Palaat kotiin niin siellä odottaa tyhjä talo.
Ei hätää, jos miehellä on puhelin, jolla voi soittaa äidilleen.
Oma mieheni soittaa joka kerta äitinsä apuun, jos jätän hänet yksin lasten kanssa kotiin.
Minusta 30-vuotias mies pärjää hyvin yksin tuon ajan.Itse en nuorempaa vielä jättäisi,mutta sekin on niin yksilöllistä.Nykyään anopille ilmoittamisen kynnys on kyllä alentunut huomattavasti,pelkkä huoli miehestä riittää.Anoppi saattaa siis tulla kotikäynnille,mutta jos kaikki ok ja mies kasvaa ja kehittyy normaalisti,niin ei liene syytä huoleen.
Eiköhän mies pärjää, jos jääkapissa odottaa valmis ateria ja telkkarin kaukosäädin on näkyvillä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 21:48"]
Minusta 30-vuotias mies pärjää hyvin yksin tuon ajan.Itse en nuorempaa vielä jättäisi,mutta sekin on niin yksilöllistä.Nykyään anopille ilmoittamisen kynnys on kyllä alentunut huomattavasti,pelkkä huoli miehestä riittää.Anoppi saattaa siis tulla kotikäynnille,mutta jos kaikki ok ja mies kasvaa ja kehittyy normaalisti,niin ei liene syytä huoleen.
[/quote]
Kyllä se on kasvanut normaalisti. Keskivartalo kasvaa kaikkien vyönmittauskäyrien yläpuolella.
Meillä mies 27v tykkää olla tissillä edelleen niin kovin kauaksi aikaa en voi jättää. Kesään mennessä ajattelin vieroittaa joten silloin pääsen viimeinkin yksin johonkin. Juo kyllä pullostakin mutta kyllä tisu on ykkönen.
En jättäisi alle 70-vuotiasta yksin. Ties mitä keksii, jos ei ole ketään vahtimassa.
Sehän riippuu vähän siitäkin, mitä Yki on asiasta mieltä. Olisiko Yki itse kotona vai jäisikö mies Ykin kotiin ihan itsekseen? Onko sillä taipumusta saada yllättäviä päähänpistoja ja ruveta vaikkapa putsaamaan hajulukkoja ja näillä touhuillaan aiheuttaa vesivahinkoja yms?
Paista sille pannullinen kanaa niin on jotain tekemistä, ettei se ehdi tehdä pahojaan.
Ilmoitin ap:sta ylläpidolle, jo toivon että ottavat yhteyttä anoppiin. Viestihän on kirjoitettu lauantai-iltana, ap on kirjoitusvirheistä päätellen humalassa ja varmaan lähdössä baariin. Ja jättää miesraukan yksin kotiin. Ja taatusti ilman pannullista kanapaloja/kaljaa.