Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 25 ja nyt en osaa ajatella muuta kuin naimisiinmenoa ja vauvoja

Vierailija
12.03.2019 |

Valmistuin viime vuonna ja olen ollut nyt vuoden töissä, tämän vuoden aikana minusta on tullut ihan romanttinen höperö. Vapaa-ajalla käytän aikani sormusten googlailuun ja lapsien hankinnasta höpisemiseen. Avomieheni asenne ei todellakaan auta asiaa, kun saattaa vaikka kesken ruoanlaiton kopata minut syliini ja kutsua vaimoksi. Tai puhua meidän tulevaisuudesta. Salaa yksikseni menen sitten pinterestiin katselemaan sormuksia kun miehen silmä välttää... Realistisesti katsottuna en kuitenkaan halua naimisiin ennen kuin saan vakityön. Vai miksi ei?

Monet ystäväni opiskelevat vielä ja elämäni tuntuu ihan eri planeetalta kuin heidän. Hävettää höpistä heille haaveistani ja vaaleanpunaisista höttöunelmistani kun vielä vuosi sitten puuhailtiin kaikki vain opiskelijajuttujen parissa. Miten voi olla että pelkän vuoden aikana minusta on tullut moinen häähöpsö? Onko tämä nyt se kuuluisa biologisen kellon kutsu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se elämä sitten loppui sinun osaltasi.....hyvää raskasta loppuelämää. Ilm. asut Vantaalla ja et ole matkustellut vanhempiesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horminit. Vauvakuume on biologian ansa; vauva on vauva alle vuoden, ja sitten on vielä ne noin 19 muutakin vuotta (per lapsi). Häätkin ovat vasta pitkän matkan alku, mutta eihän sitä höyryissään näin tietenkään ajattele.

Vierailija
4/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen se elämä sitten loppui sinun osaltasi.....hyvää raskasta loppuelämää. Ilm. asut Vantaalla ja et ole matkustellut vanhempiesi kanssa.

Kauheaa, eihän tämän mikään tuomio pitäisi olla! Minulla on käsivarressä kapseli niin vahinkojakaan ei pitäisi sattua kuin 0,2% todennäköisyydellä. Ensi vakityö ja kunnon iso talo, sitten vasta lisääntymään. Haaveilemistahan eivät realiteetit estä. Tällä hetkellä kanavoin kaiken hoivaviettini kissaani (ja miehekkeeseen).

Toiselle vastaajalle, olen naispuolinen.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän