Onko sellaista tilannetta olemassa, jossa keski-ikäinen mies pitää aidosti itseään ystävänä nuorelle naiselle?
Esimerkiksi johonkin harrastusryhmään kuuluminen? Ilman että siinä on taka-ajatuksia. Ja nainen ihan normaalin näköinen ja saa seuraa omankin ikäisistä.
Kommentit (25)
No miksei voisi? Minulla ainakin on liuta työkavereita ja harrastuskavereita. Onneton on sellainen joka jaottelee ihmiset ystäväksi kelpaaviksi ja kelpaamattomiin tuollaisten määreiden perusteella.
Jos toinen on kiinnostunut muusta ja se käy ilmi, ystävyys voi tietysti kärsiä tai loppua.
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta nuorempi blondi, pitkä, urheilullinen ja hoikka. En tunne mitään seksuaalista häntä kohtaan, olen nähnyt hänet vauvasta asti. Luottamus on myöskin rikkomaton vuosista johtuen.
Tämä onkin vähän eri asia kun mies on tuntenut nuoren ihan pikkulapsesta asti, siinä voi olla sellainen isällinen suhtautuminen.
Muissa tapauksissa olisin hyvin, hyvin, hyvin epäileväinen miehen "ystävyyden" vilpittömyyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No miksei voisi? Minulla ainakin on liuta työkavereita ja harrastuskavereita. Onneton on sellainen joka jaottelee ihmiset ystäväksi kelpaaviksi ja kelpaamattomiin tuollaisten määreiden perusteella.
Jos toinen on kiinnostunut muusta ja se käy ilmi, ystävyys voi tietysti kärsiä tai loppua.
Realismi ja terve varovaisuus on kuitenkin paikallaan. Onhan se toki MAHDOLLISTA, että miehellä ei olisi taka-ajatuksia, mutta kuinka todennäköistä se tässä maailmassa on, on sitten toinen asia.
Minulla oli ja on vieläkin isäni ikäinen miespuolinen ystävä. Tutustuttiin työn kautta, kun olin 20-vuotias ja hän 48.
Hän kävi muutettuani minun opiskelija-asunnossani pitkän junamatkan päästä 2 yön kylässä, eikä hipaisuakaan ollut koskaan. Nukuttiin samassa huoneessa vajaan metrin päässä toisistamme. Käytiin baarissa, kaupungilla ja kokkailtiin.
Nyt soitellaan lähinnä enää, kun hän on jo sairas monin tavoin.
Itse ainakin miesvaltaisia lajeja harrastaneena jouduin nuorempana monesti pettymään vanhempiin miehiin, joilla oli kuin olikin taka-ajatuksia. Inhotti ja ärsytti kun se selvisi.
Sanoisin että aidot kaverit noissa piireissä löysin oman tasoisista ( tarkoittaa nyt tasoa harrastuksessa) ja ikäisistä . Mut en kuitenkaan suorilta haluaisi vieläkään tuomita ketään tietyn ikä&sukupuolikombon vuoksi.