Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaista tilannetta olemassa, jossa keski-ikäinen mies pitää aidosti itseään ystävänä nuorelle naiselle?

Vierailija
12.03.2019 |

Esimerkiksi johonkin harrastusryhmään kuuluminen? Ilman että siinä on taka-ajatuksia. Ja nainen ihan normaalin näköinen ja saa seuraa omankin ikäisistä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi 21v naispuolista ystävää, ilman taka-ajatuksia ja molemmat parisuhteessa tahoillaan. Itse olen 43v mies.

Vierailija
4/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös 15 v. nuorempi nainen ystävänä. Voisi kyllä muissa olosuhteissa olla taka-ajatuksiakin, mutta kun on tuo oma parisuhdestatus niin kovin varattu.

Vierailija
5/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkin tapauksessa nainen onnellisesti sinkku

Ap

Vierailija
6/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös 15 v. nuorempi nainen ystävänä. Voisi kyllä muissa olosuhteissa olla taka-ajatuksiakin, mutta kun on tuo oma parisuhdestatus niin kovin varattu.

Kuinka usein kuvittelet ystäväsi vaimosi tilalle kun sekstaatte?

Vierailija
7/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen lähinnä sitä että jos mies laittaa viestejä vaikka tähän harrastukseen liittyen, voiko nainen luottaa että kyse on tosiaan vain siitä. Jos niin ei nimittäin ole, ei suurempaa kiinnostusta viesteihin naisen puolelta ole.

Ap

Vierailija
8/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
9/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kuvittelet ystäväsi vaimosi tilalle kun sekstaatte?

Itse asiassa en koskaan. Täytyy kokeilla nyt kun tuli puheeksi. 😉

Vierailija
10/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiinnostuneelta vaikuttaa ikävä kyllä. Ihan kokemuksesta arvelen. Harvoin miehet viestittelevät ikäisilleenkään naisille, ellei ole kiinnostusta.

Olen itsekin niin monesti pettynyt aikoinaan, kun luulin olevani hyvä ystävä joidenkin miesten kanssa ja sitten ne osoittautuivatkin Aina kiinnostuneiksi, saattoi käydä ilmi vasta vuosien päästä.

N48

Vierailija
13/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin viisikymppiseltä mieheltäni, että jos hänen ikäisensä mies lähettäisi viestejä tyttärelleen eli parikymppiselle naiselle, niin minkä prosentin todennäköisyydellä hän arvelee, että se mies olisi mielessään vain ystävä naiselle.

Mieheni ihan kiihtyi ja teki eleen ikäänkuin olisi lähdössä mukiloimaan sitä miestä jo pelkästä ajatuksesta. Kuulemma ystävyyden todennäköisyys olisi sen keski-ikäisen miehen kannalta prosentteina nolla pilkku jotain.

Kysyin sitten, että mitä jos se nainen olisi kolmikymppinen. Kuulemma ei osaa sitten sanoa. Veikkaan epämääräisen vastauksen johtuvan siitä, että kerran kun stalkkasin mieheni kännykän löysin sieltä hänen lähettämiään viestejä 20 v nuoremmalle naiselle. Mies selitti olevansa vain naisen kaveri ja tukevansa häntä vaikeassa elämäntilanteessa. Tapasin naisen kerran livenä, oli seksikkäimmän näköinen blondi mitä olen ikinä nähnyt, tasan oli vähän taka-ajatuksia siinä...

Vierailija
14/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin viisikymppiseltä mieheltäni, että jos hänen ikäisensä mies lähettäisi viestejä tyttärelleen eli parikymppiselle naiselle, niin minkä prosentin todennäköisyydellä hän arvelee, että se mies olisi mielessään vain ystävä naiselle.

Mieheni ihan kiihtyi ja teki eleen ikäänkuin olisi lähdössä mukiloimaan sitä miestä jo pelkästä ajatuksesta. Kuulemma ystävyyden todennäköisyys olisi sen keski-ikäisen miehen kannalta prosentteina nolla pilkku jotain.

Kysyin sitten, että mitä jos se nainen olisi kolmikymppinen. Kuulemma ei osaa sitten sanoa. Veikkaan epämääräisen vastauksen johtuvan siitä, että kerran kun stalkkasin mieheni kännykän löysin sieltä hänen lähettämiään viestejä 20 v nuoremmalle naiselle. Mies selitti olevansa vain naisen kaveri ja tukevansa häntä vaikeassa elämäntilanteessa. Tapasin naisen kerran livenä, oli seksikkäimmän näköinen blondi mitä olen ikinä nähnyt, tasan oli vähän taka-ajatuksia siinä...

Pyritkö ollenkaan tarkentamaan millainen tämän seksikkään blondin vaikea elämäntilanne oli? Vaikea seksipuute, joka helpotti vain miehesi seurassa? 😬

Vierailija
15/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 45v mies ja ystäväni on 24v nainen.

Meillä on jonkinlaista sielujen sympatiaa.

Kumpikaan ei missään nimessä ole ehdottanut mitään vakavampaa. Se voisi rikkoa tämän hienon ystävyyden.

Vierailija
16/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siinä on sellainen jospa sittenkin -lataus vähintään. Ystävyyttä muka :D

Vierailija
17/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin keski-ikäiset nyt muutenkaan ovat kauhean kiinnostuneita kaveeraamaan kaksikymppisten kanssa ellei kyse ole jostain sukulaisesta. Ja kun kyse on miehestä, niin kyllä siinä lähes varmasti ainakin joku toive muusta kuin kaveruudesta on. Olisi naiivia kuvitella toisin.

Voi olla hyvinkin harkittua toimintaa mieheltä, hankitaan ensin sellainen kaverillinen luottamus nuorelta, ollaan vähän niinkuin isähahmo, ja sitten aletaan viemään asioita vähitellen pidemmälle.

Vierailija
18/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se p*llu on mielessä varsinkin jos nuori ja nätti nainen.

M 56

Vierailija
19/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta  nuorempi blondi, pitkä, urheilullinen ja hoikka. En tunne mitään seksuaalista häntä kohtaan, olen nähnyt hänet vauvasta asti. Luottamus on myöskin rikkomaton vuosista johtuen.

Vierailija
20/25 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, minulla on aina mielessä nuori ja kireä pinmppa.

Setämies44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi