Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko imarreltu tällaisesta? Olisit esimerkiksi yökerhossa ystäväsi kanssa...

Vierailija
12.03.2019 |

Istuisitte pöydässä kahdestaan ja paikalle tulisi muutama mies, joista yksi sanoisi että ystäväsi on paikan kaunein nainen ja että sinä olet toiseksi kaunein?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi se parannusta nykyiseen, jään täysin huomiotta (silloin harvoin kun baariin eksyn enää)

Vierailija
2/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta miksi kukaan mies menisi laukomaan tuollaisia latteuksia tuntemattomille naisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi imarreltu vaan loukkaantunut, oli se sitten naiivia tai ei. En vaan pidä siitä, että minua verrataa etenkään ääneen keneenkään. Jos tyyppi olisi kehunut vain ystävääni vertaamatta häntä minuun, niin olisi ollut ihan ok! Vertailua en tajua, enkä usko että miehetkään vastaavasta kommentoinnista ilahtuisi.

Vierailija
5/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ja juttelisin herrojen kanssa, mitäpä siinä menettääkää, mutta en olisi sen kummemmin imarreltu :) tuohan on maailman kulunein iskutaktiikka.

Vierailija
6/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi imarreltu vaan loukkaantunut, oli se sitten naiivia tai ei. En vaan pidä siitä, että minua verrataa etenkään ääneen keneenkään. Jos tyyppi olisi kehunut vain ystävääni vertaamatta häntä minuun, niin olisi ollut ihan ok! Vertailua en tajua, enkä usko että miehetkään vastaavasta kommentoinnista ilahtuisi.

Jep. Mullekin olisi aivan sama vaikka olisin miehen mielestä paikan rumin tai mitäänsanomattomin, mutta tuollainen ääneen vertailu on perseestä, oli se sitten millaista vertailua tahansa.

Vierailija
7/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta miksi kukaan mies menisi laukomaan tuollaisia latteuksia tuntemattomille naisille?

Usko tai älä, tämä tapahtui minulle ja ystävälleni...

-ap-

Vierailija
8/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehtuisin nauruun. Olen kaunis mutta mun ei tarvitse olla paikan kaunein.

Vierailija
9/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Ihmiset välillä käyttäytyy todella hölmösti mutta miksi kukaan tuntisi siitä olonsa imarrelluksi.

Vierailija
10/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei suomalainen mies saa ainakaan noin sanoa tai meetoo!!! Pitää olla 160cm pystytukka arabi S koon paidassa, että saa kehua suomalaista kuningatarta muuten on ällö ahdistelija.

Multa te naiset ette tule saamaan yhtäkään kehua se on varma.

Vierailija
11/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt sitä paljonpuhuttua nega-tekniikkaa, että mollataan sitä, jota oikeasti yritetään?

Minä ainakin pitäisin tuollaisia miehiä aivan he le ve tin typerinä. Kysyisin, että "antoiko joku sulle auktoriteetin arvioida naisia ja kuka sulta pyysi tuollaista arviota" ja passittaisin pöydästä ulos.

Ja näin siis myös siinä tapauksessa, että minut olisi arvioitu siksi kauniimmaksi.

Pidän vain aivan hemmetin moukkamaisena sitä, että joku kuvittelee olevansa pätevä luokittelemaan muita tuolla lailla ja vielä pitää arviotaan jotenkin tervetulleena.

Miten sinä ap reagoit? Älä VAAN sano, että sun kaveri oli imarreltu ja alkoi hihitellä miesten jutuille....

Vierailija
12/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi imarreltu, mutta äärettömän huvittunut kyseisten miesten sosiaalisista taidoista :'''D

Vierailija
13/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt sitä paljonpuhuttua nega-tekniikkaa, että mollataan sitä, jota oikeasti yritetään?

Minä ainakin pitäisin tuollaisia miehiä aivan he le ve tin typerinä. Kysyisin, että "antoiko joku sulle auktoriteetin arvioida naisia ja kuka sulta pyysi tuollaista arviota" ja passittaisin pöydästä ulos.

Ja näin siis myös siinä tapauksessa, että minut olisi arvioitu siksi kauniimmaksi.

Pidän vain aivan hemmetin moukkamaisena sitä, että joku kuvittelee olevansa pätevä luokittelemaan muita tuolla lailla ja vielä pitää arviotaan jotenkin tervetulleena.

Miten sinä ap reagoit? Älä VAAN sano, että sun kaveri oli imarreltu ja alkoi hihitellä miesten jutuille....

Oli kiusaantuneen näköinen, en osaa sanoa miten sisimmässään siihen reagoi.

-ap-

Vierailija
14/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Ihmiset välillä käyttäytyy todella hölmösti mutta miksi kukaan tuntisi siitä olonsa imarrelluksi.

Samaa mieltä. MIksi pitäisi ottaa kohteliaisuutena jonkun spedeily? Joskus on kyllä käynyt ihan huumorista se, että joku jää tuijottamaan ja kävelee päin lasiovea/pylvästä/liikennemerkkiä/autoa niin että mäiskähtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän