Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella pieni (100ml) "minigrip-pussi"? Matkustelua varten.

Vierailija
16.03.2013 |

Saisiko jostain n. 1dl kokoisia minigrip-tyyppisiä pusseja? Tuollaisiin olisi helppo pakata shampoota, hoitoainetta yms. matkoilla. Pienimmät Minigripit on 2,5dl ja ne on liian isoja käsimatkatavaroihin :( Tai tietääkö joku miten tarkasti lentokentillä syynätään jos siihen litran pussiin laittaa noita 2,5 dl pusseja...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etolasta pieniä muovipulloja, pitäisi löytyä noinkin pienessä koossa. Kantsii sitten varautua siihen että riippuen maasta etiketittömät pullot voi herättää kiinnostusta. Tuskin mikään ongelma, mutta ylimääräisiä kysymyksiä voi kirvota.

Vierailija
2/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta yhtään helpolta venkslata suihkussa pikku muovipussien kanssa.

Saahan noita näytepulloja kampaamoista tai jos et ole niin tarkka shampoosi laadusta niin hotelleissa on niitä pikkupullollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin VANTAAN lentokentällä turvatarkastuksessa etikeettömät pikkupullot, jotka olivat muuten ihan oikeankokoisia ja oikeankokoisessa muovipussissa.

Vierailija
4/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä minikokoisia; muistaakseni pussissa lukee "mini"

Lentokentällä käsimatkatavarassa saa olla YKSI litran pussi/ matkustaja, ei neljää 250ml pussia. Ja ovat tarkkoja

Vierailija
5/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis unohtui, että nimenomaan korvaamaan ne pienet pullot ja purkit! Matkustan paljon ja haluaisin korvata ne pullot jollain "pienemmällä". Koskaan ei ole etiketittömistäkään pulloista mitään kyselty, joten se ei huoleta. Ja jos epäilykset herää niin tuollaisita pussukoista voi luopua helposti :)

Niitä pulloja mulla kyllä on, mutta tuollaisia pusseja mahtuisi enemmän siihen 1l pussiin. Aina kun on näytteitä, otan ne. En myöskään pidä pussijuttua yhtään hankalana. Otan usein vartalovoidetta mukaan just minigripissä (siis vähän isommassa silloin kun laitan laukun ruumaan), sillä pussi on kevyempi ja vie vähemmän tilaa kuin rasvapurkki. ap

Vierailija
6/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 13:08"]

Onhan niitä minikokoisia; muistaakseni pussissa lukee "mini"

Lentokentällä käsimatkatavarassa saa olla YKSI litran pussi/ matkustaja, ei neljää 250ml pussia. Ja ovat tarkkoja

[/quote]

Joo, mutta ne minit on just noita 250ml pusseja! Ja tarkoitus on siis laittaa ne pienet pussit sen yhden 1l pussin sisään. Kirjoitinko mä niin epäselvästi aloituksessa...

Vierailija
7/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se etikettömyys tai etiketti pullossa meinaa? Kyllähän etiketit voi tehdä vaikka itse ja/tai käyttää vanhoja Elvital-pulloja sekä täyttää pullot vaikka syanidilla.

Minun refill-pulloihini ei ole koskaan puututtu ja matkusta useita kertoja vuodessa lentäen.

Vierailija
9/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS, nuo salpapussit näyttää just sellaisilta kuin olen etsinyt! Noita pieniä minigrippejä saa aina välillä muiden tuotteiden mukana, mutten ole koskaan löytänyt niitä mistään myynnissä. Osaisiko joku sanoa mista noita saisi, siis ihan kauppaa? Netistä tilaaminenkin käy, mutta mieluiten ostaisin nuo ihan suoraan kaupasta.

Vierailija
10/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS, nuo salpapussit näyttää just sellaisilta kuin olen etsinyt! Noita pieniä minigrippejä saa aina välillä muiden tuotteiden mukana, mutten ole koskaan löytänyt niitä mistään myynnissä. Osaisiko joku sanoa mista noita saisi, siis ihan kauppaa? Netistä tilaaminenkin käy, mutta mieluiten ostaisin nuo ihan suoraan kaupasta. ap

Vierailija
11/14 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/14 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta poistettiin VANTAAN lentokentällä turvatarkastuksessa etikeettömät pikkupullot, jotka olivat muuten ihan oikeankokoisia ja oikeankokoisessa muovipussissa.

Täh? Ne pienet matkapullotko, joita myydään tyhjänä irtona. Niihin sitten lisätään shampoota  ja hoitoainetta? 

Vierailija
14/14 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS, nuo salpapussit näyttää just sellaisilta kuin olen etsinyt! Noita pieniä minigrippejä saa aina välillä muiden tuotteiden mukana, mutten ole koskaan löytänyt niitä mistään myynnissä. Osaisiko joku sanoa mista noita saisi, siis ihan kauppaa? Netistä tilaaminenkin käy, mutta mieluiten ostaisin nuo ihan suoraan kaupasta.

Minigrippusseja löytyy kyllä aina esim. Prismasta tai Citymarketista, myös noita pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan