Oon rakastunut kahden lapsen isään!
Nää lapset sil o kahden eri naisen kaa, toisen kans oli naimisissa. Se vaimo on ilkeä ja pettänyt tota!
ne lapset on ;
4 v ja puol v molemmat o tyttöi :)
nyt mäkin haluun vauvan :)
sil vvanhemman äidil o yksinhuoltajuus ja nuoremmal o yhteis. Haluan et se vauva tulis asuun meiän kanssa , mut se äiti ei suostu :( ei ees siihe vuoro viikkoon, on kuulemma raskasta vauvalle, ei ton ikästä ees imetetä enää niin pal :(
onko kokemuksia?
Kommentit (15)
Oon 18 ja se mieskin rakastaa mua :) ja ei se nuorempi oo ees sen oikee lapsi! äiti valehtelee
Ihanaa :) onnee ku oot ihanan miehe löytänyt?!!!!
Olisiko jokin älykkyystesti paikallaan. Ja holhouksenalaisuus. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 13:35"]
Olisiko jokin älykkyystesti paikallaan. Ja holhouksenalaisuus. Suosittelen.
[/quote]
ääh, en osaa kirjoittaa puhelimella!
Mutta siis mulla ja sanotaan vaikka O lla on ollut suhde jo vuoden , hein avioliitto oli vaan pelleilyMut se lehmä tuli raskaaks ja synty se laps mut se vaimo sai tietää meistä ja pisti eron.
Sinun kirjoitustyylistä voi jo päätellä, että ikää ei ole sinulle kovinkaan paljon. J todellisuudessa et halua alkaa kahden lapsen äitipuoleksi, varsinkaan jos ovat kusipäiätä.
Niin mäkin. Onneksi miehen lapset ovat jo aikuisia.
No en oo sanonut et lapset o kusipäitä! Ja enNiin halua äitipuoleksi mut rakastan totta kai miestäni
Tämä on AV:lla koko vkl:n paras aloitus. Tässä on jotain tyyliä, aloittaja on provotessaan tavoittanut todellisen WT:n ajatusmaailman viimeistäkään yksityiskohtaa unohtamatta ;)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 10:52"]
Nää lapset sil o kahden eri naisen kaa, toisen kans oli naimisissa. Se vaimo on ilkeä ja pettänyt tota!
ne lapset on ;
ja se exän on typerä bloggaaja laskin mitä tiiät
4 v ja puol v molemmat o tyttöi :)
nyt mäkin haluun vauvan :)
sil vvanhemman äidil o yksinhuoltajuus ja nuoremmal o yhteis. Haluan et se vauva tulis asuun meiän kanssa , mut se äiti ei suostu :( ei ees siihe vuoro viikkoon, on kuulemma raskasta vauvalle, ei ton ikästä ees imetetä enää niin pal :(
onko kokemuksia?
[/quote]
joko oot 12v tai oot porvoosta,pöljä!