Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nuori polvi!

Vierailija
12.03.2019 |

Meidät vähän varttuneemmat kasvatettiin ajattelemaan asioita useimmiten "meidän" kannalta. Mitä te nuoret ajattelette tästä, kun teidän elinaikananne on ehkä ensimmäistä kertaa ajateltu asioita lähinnä "minä"muodossa? Minusta (!) teidän yleinen ajattelutapanne tuntuu usein aika vaikealta ymmärtää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista lääkkeet.

Vierailija
2/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ajattelitte ”me” muodossa ja katsoitte asiaksenne tuhota maapallon itsekkyytenne takia. Nuorison on ollut pakko ajatella yhteistä etua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ajattelitte ”me” muodossa ja katsoitte asiaksenne tuhota maapallon itsekkyytenne takia. Nuorison on ollut pakko ajatella yhteistä etua.

Mitä oikein horiset? Itsekkyytemme????? Toivon todella, ettet sekoita minua ns. suuriin ikäluokkiin.

Vierailija
4/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori povi on paras

Vierailija
5/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla syntynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein horiset? Itsekkyytemme????? Toivon todella, ettet sekoita minua ns. suuriin ikäluokkiin.

Kuinka varttunut on varttunut?

Vierailija
6/6 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka vastaan aplle sen verra et kukaa ei oo syyllinen siihe mite hänet kasvatetaan jote turha valittaa jollekki et hänet on kasvatettu erillälailla.

Sitte aiempii kommentteihin et ku vuosia tulee lisää, tekniikka kehittyy myös siltä osalta et voidaan tutkia aina paremmin mitä mikäki ilmastolle tekee. Joka päivä tiedetään enemmä jote turha syyttää aiempia ikäpolvia itsekkyydestä ku ei heillä oo ollu nii paljon tietoa ku mitä nykyisin on. Varmasti 20v päästä meille nauretaan et luuli ko ne voivansa elää noin, vaikka pitäisi elää näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän