Jos saisit valita vain yhden vaatekaupan....
....tai vaatemerkin, josta ostaisit vaatteesi seuraavan viiden vuoden ajan, mikä se olisi?
Kommentit (19)
EMP. Sieltä tilaan vaatteet muutenkin.
Jos verkkokaupat otettaan mukaan Zalando, jos pitää olla kivijalkakauppa Sokos.
Pitääkö kengätkin ostaa sieltä? Olen niin juntti, että saattaisin valita Cittarin, sieltä löytyisi myös merkkiulkoiluvaatteita eikä ehkä ole konkassa heti parin vuoden päästä.
Jos ajattelen vain normi vaatteita, niin EMP. Mutta hankalaa koska ainoa paikka nykyään mistä löydän sopivia rintaliivejä on Cubus (ja voin luottaa heidän kokoihinsa), toisaalta kun en voi cubusta valita ainoaksi vaatekaupaksi, koska koot ei kaikissa vaatteissa riitä minulle. Myös jos kengätkin pitäisi vielä samasta paikasta löytää niin menee mahdottomaksi.
H&M, niillä on ihan ok pluskoko-puoli netissä.
Hei 6, ollaan yhdessä juntteja. Cittarista löytyy kaikki!
Pakkosanoa sit Kaarina K. Sorry, Della Marga!
Jos ihan kaikki pitää saada samasta kaupasta, niin sitten kyllä Stocka.
Saako esim Zalandosta iltapukuja. Siis ihan oikeita?
En tiedä, varmaan jos noin pitkä aika pitää omistautua yhdelle merkille niin pitäisi valita jokin urheilumerkki, ettei pääse rupsahtamaan :D Varmaan Nike tai adidas. Tai Halti, ettei tule kylmä :D Huh, eipä tarvinnut alkaa pohtimaan mitään ehdotonta lempparia kun näin järkeilemällä kiersi...
Hm
Ainoa huono puoli olisi, etten löydä sieltä minulle sopivia alusvaatteita. Mutta pärjäisin 5 näillä nykyisillä.