Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän terveyskeskuksessa on kai jotain päivähoidossa tmv. käyviä päihderiippuvaisia

Vierailija
12.03.2019 |

Istuvat kahvilassa tai aulassa ja käyvät tupakalla välillä.
Mitä tuollaisessa päivätoiminnassa yleensä tehdään? Mua alkoi kiinnostaa. Siis oletan, että niillä on joku aamutapaaminen ja muuta ohjelmaa eikä koko päivää ei vaan olla siinä julkisissa tiloissa. Tietääkö kukaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa vastaavaa päivähoitoa. Meillä on vielä päihdeongelmaiset ja mielenterveysongelmaiset sekaisin, syy jonka takia itse häivyin tuolta vauhdilla. Ei todellakaan kiinnosta, itse päihteettömänä, katsoa krapulaisia ja sössöttäviä tyyppejä jotka haisevat vanhalle viinalle!

Ohjelma siis sellainen että ruokailut omalla kustannuksella (= eväät), vapaata puuhastelua kuten askartelua tai kunnan piikkiin joku retki joskus. Kolme-neljä tuntia päivässä suunnilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kunnassa vastaavaa päivähoitoa. Meillä on vielä päihdeongelmaiset ja mielenterveysongelmaiset sekaisin, syy jonka takia itse häivyin tuolta vauhdilla. Ei todellakaan kiinnosta, itse päihteettömänä, katsoa krapulaisia ja sössöttäviä tyyppejä jotka haisevat vanhalle viinalle!

Ohjelma siis sellainen että ruokailut omalla kustannuksella (= eväät), vapaata puuhastelua kuten askartelua tai kunnan piikkiin joku retki joskus. Kolme-neljä tuntia päivässä suunnilleen. 

Miksikä tuollaista sanotaan, sille on varmaan joku oikea nimi? Ap

Vierailija
4/4 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näissä ei yritetä siis edes vieroittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi