Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoltani huomiota. Kun halaan hän työntää pois.

Vierailija
15.03.2013 |

Kun lähestyn häntä siinä mielessä kalu pystyssä niin työntää pois.. ja sanoo että haluaisi olla rauhassa. Hoidan kotityöt ja vien lapset hoitoon, harrastuksiin ja teen kaikki askareet kuten kunnon miehen pitääkin. Miksen saa läheisyyttä ja hellyyttä. Olen niin yksinäinen ja välillä melkein tirautan kyyneleen poskelleni.

Miten saisin läheisyyttä ja huomiota. Olo on hyvin yksinäinen. Onko tämä nyt sitä avioliittoa. Takana jo 12 vuotta :/ Olemme kuin parhaat kaverit jotka nai silloin tällöin ja kasvatamme kakaramme...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 09:03"]

Meillä on vähän samanlainen tilanne, paitsi että mun mieheni ei todellakaan tee lähellekään osuuttaan kotitöistä. Mutta siis - hän kaipaisi seksiä ja muutakin läheisyyttä, ja minä en enää yhtään. En tahallani tunne näin, tietenkään. Haluaisin haluta miestäni ja haluaisin rakastaa häntä, mutta en vain halua enkä rakasta, enää. Tuntuu itsestänikin tosi pahalta, mutta en tiedä mikä tähän olisi ratkaisuna. Yritän hillitä itseni ravistelemasta miestä pois kimpustani kuin epätoivottua hämähäkkiä, mutta todella inhoan sitä että hän koskee minuun.

Olen monta kertaa ehdottanut että eroaisimme, mutta mies ei halua, ja hän aina puhuu minut ympäri. Meillä on vielä alakouluikäiset lapset, joten tajuan itsekin että pitäisi jaksaa yrittää yhdessä. On vain tosiaan se ongelma että mies haluaisi parisuhteen kanssani, ja se tuntuu minusta tosi vastenmieliseltä.

[/quote]

Äitini oli isälleni samalainen vaimo. Olet hirveä ämmä. Anna anteeksi lausuntoni.

-Kalevi

Vierailija
2/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 00:50"]

En ymmärrä näitä juttuja toisista naisista. Jos olet itse kysynyt tai uhkaillut, on se tosi moukkamaista ja viilentää välit. Jos taas vaimo tosta vaan todennut, tarkoittanee se suomeksi sanottuna, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa ja tilanteenne tosi huono.

[/quote]

komppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevi, miksi olen hirveä ämmä? Siksi että en enää rakasta miestäni, ja olen moneen kertaan ehdottanut hänelle eroa?

Kyllähän minä haluaisin rakastaa, ei tämä ole minun puoleltani tahallista.

Vierailija
4/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:33"]

Kalevi, miksi olen hirveä ämmä? Siksi että en enää rakasta miestäni, ja olen moneen kertaan ehdottanut hänelle eroa?

[/quote]

Rakastatko itseäsi? Ei toista oikein voi rakastaa yhtään enempää, kuin itseäsi rakastat. Jos et itse itseäsi rakasta, ei toisenkaan rakkaus tunnu miltään. Kun ihminen kaipaa rakkautta, syntyy RAKKAUDEN TUNNE siitä, että itse rakastaa, ei siitä, että tulee rakastetuksi. Omalle kyvyllesi rakastaa (ensin itseäsi) voi ja kannattaa tehdä jotakin! Ja kun itseään ensin rakastaa, kummasti alkaa vähitellen muutkin ihmiset kiinnostamaan, se mieskin, kun rakkauden esteet on ensin mielestä raivattu. Ihmiselämä voi olla upeaa, mutta sen eteen täytyy usein tehdä töitä. Itsensä kanssa. 

Vierailija
5/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:33"]

[/quote]

Onhan tuo hirviömäistä käytöstä. Toinen rakastaa ja toinen ei, mutta antaa ymmärtää että kyllä tämä tästä. Miksi et itse eroa miehestäsi ja tee selvää vaan annat ymmärtää että kyllä tämä tästä. Piinaat miestäsi ja kalevi rakasta. :/ Olet hirviö ja paska immeinen. Lapsetkin oppivat paskan suhteen koodin itselleen.

Vierailija
6/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhetutuilla ihan sama tilanne. Harmittaa ja surettaa heidän ja teidän puolestanne. Parhaimmillaan kun seksi on juuri se, mikä tekee arjesta juhlaa, rentouttaa, tuo iloa. Kohtuuttomalta tuntuu parisuhde, josta puuttuu seksi ja muu fyysinen läheisyys...

Vierailija
8/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuli jo tuossa. Lähestyt kalu pystyssä. Lähestypä joskus ihan muuten

Vierailija
9/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä auttaa. Olen ollut mieheni kanssa 20 v, en mäkään tykkäisi yhtään, jos se tulisi vaan nyhjäämään muna pystyssä. Koita nyt keksiä jotakin järkevämpää ja positiivisempaa lähestymistyyliä.

Vierailija
10/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytkö häntä muutoin kuin kalu pystyssä? Ja jos sinulla on seksi mielessäsi, niin kai muistat lämmitellä vaimoakin tarpeeksi, etkä ole heti hyppäämässä selkään?

Vierailija
11/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä lähesty kalu pystyssä. Lähesty jutellen, kehuen, arjesta puhuen. Ei nainen syty sekunnissa seksiin. Aloita jo aamulla silittely ja haliminen jos illalla oot pystyssä.

Vierailija
12/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lähestyisin vaimoani kyynelehdellen ja nytkähdellen kalu puolitangossa shortsit jalassa?

Vierailija
13/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää tuommoinen, mä en enää vaan työntäis pois vaan sähisisin samalla. Jos mä en muuhun kelpais kuin pikapanoon, niin vittu olkoot läheisyys. JOS siis aina olisi tuollaista lähestymistä. Satunnaisesti voisin suihinottaa, muttei silloin pliis, kun teen ruokaa.

Meillä on sillee, että mies kaipaa enemmän läheisyyttä ja rapsutusta. Kyllä hän halailee tuosta noin vaan ja mäkin häntä. Suukotellaan ohikulkeissamme. Mies röhnää yleensä sohvalla sylissä ja siinä sitten ruopsuttelen hänen päänahkaansa ja rapsuttelee mua selästä.. välillä siitä sitten ajaudutaan naimaan. Ei aina.

Toisinaan paneskellaan pikaisesti, mutta mä tarviin lämmitystä pidemmän aikaa, jos oikeesti haluaa kunnon touhuja. Mies joskus osaa ottaa huomioon, mutta mä teen itse sen sitten vaihvihkaa.. että pitkin päivää jo annan lämpimiä osoituksia miestäni kohtaan. Hän ei niitä välttämättä aina edes noteeraa, mutta se on mulle itselle tarpeen, että lämmittelen konetta pikku hiljaa. Ei se mustakaan ole aina niin mukavaa, että kestää niin kauan päästä tunnelmaan, mutta minkäs teet. Luojan luomia ollaan.

Vierailija
14/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:52"]

Joo älä lähesty kalu pystyssä. Lähesty jutellen, kehuen, arjesta puhuen. Ei nainen syty sekunnissa seksiin. Aloita jo aamulla silittely ja haliminen jos illalla oot pystyssä.

[/quote]

olen kokeillut tuotakin ja ollut lähestymättä kalu pystyssä 3kk ajan pelkästään hellien niin työntää edelleen pois ja en ole edes pettänyt tai kohdellut huonosti vaimoani...

Kiusauksia tosin on koska niin moni nainen lähestyy minua sillä silmällä, mutta tahtoisin olla kunniallinen perheenisä ja mies vaimolleni. Vähän heikolta näyttää. Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksikin, mutta vaimo sanoo että en saisi painostaa häntä. Ja keskustelu lopahtaa. Muuten arki sujuu teknisen tehokkaasti ja rahastakaan ei ole ongelmaa.

Vierailija
15/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali avioliitto. Etkö ottanut oppia vanhemmiltasi yhtään?

Etkö seurannut heidän avioelämää yhtään? 

Sitähän se on samaa, kuin heillä aikoinaan. Miksikä oikein kuvittelit elämän?

Luulitko että nainen edelleen synnytyksen jälkeen nauttii seksistä tai haluaa huomiota. Hän saa huomiota helvetikseen lapsiltaan ja sinä saat hakea huomiosi vuorostaan HUORILTA. 

Niin se on mennyt kautta aikojen ja sinä kuljet esi-isiesi teitä. Olet isä sisäkkönä.

Vierailija
16/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä näyttää heikolta. Ja mitä ihmettä on tuo sepustus muiden naisten lähestymisistä. Sympatiat vaimollesi.

Itseilmaisusi on kyllä totaalinen turn off, kuten kai täältä saadusta palautteestakin tajuat.

Vierailija
17/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette aina naisten puolella. 

t. ap

Vierailija
18/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette aina naisten puolella. 

t. ap

Vierailija
19/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo käy töissä ja minä käyn töissä. Hoidan kaupassa käynnit lasten haut päiväkodista ja heidän harrastuksensa ja vielä illalla luen heille iltasadutkin. Sen lisäksi teen päivällisen ja illallisen sekä aamupalan. Teen lähes kaiken ja vaimolta en saa edes huomenta tai suukkoa. Nykyään nukun sohvalla ja murjotan. Hän ei edes reagoi. 

t, ap

Vierailija
20/31 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole aina naisten puolella, mutta jokin sanavalinnoissasi saa aikaan sellaisen vaikutelman, etten haluaisi sinua lähelleni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi