Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, musta alkaa tulla karppijeesustelija!

Vierailija
15.03.2013 |

Eli just sellainen hiton ärsyttävä toisten syömisten ja ostoskorien kyttääjä, joka jakelee "hyvää tarkoiitavia" kommenttejaan kuin pahin uskoon tullut konsanaan. 

Musta ei ikinä pitänyt tulla tällaista kyylää ja besserwisseriä - vinkkejä siitä, miten saan pidettyä turpani kiinni?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. olette oikeassa. ei teitä tarvitse auttaa. menkää julistamaan ilosanomaa kaikille.

Vierailija
22/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää, kuinka kauan tämänkin ketjun karpit ovat karpanneet?

Ja kyllähän virallisterveellisessä lautasmallissa suositellaan ottamaan: 2/4 kasviksia/vihanneksia, 1/4 lihaa/kalaa/munaa ja 1/4 perunaa/pastaa/riisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Minä en ole kyllä karppaaja, mutta liikunnan monipuolinen kuluttaja. Vituttaa katsoa ihmisiä, jotka valittaa selkää, väsymystä, kipuja, masennusta, ylipainoa, verenpainetta jne..

Silti makoillaan sohvalla ja ei harrasteta liikuntaa. Juostaan lääkärillä hakemassa saikkua selkäkipuihin, mutta ei viitsitä tehdä töitä syvien selkälihasten kanssa. Samoin hartiakivut ja päänsäryt. Pilleriä vain naamaan, mutta ei liikuntaa.

Tai sitten sauvakävellään ja sitten kehutaan, että harrastetaan liikuntaa. Joo ja siihen käydään salilla heiluttamassa jotain taljaa. Ja taas pilleriä naamaan kun on verenpainetta.

Mutta pidän turpani kiinni. Toisaalta vituttaa ihmiset, jotka turvautuu johonkin karppaamiseen ihmekeinona, kun on helpompi mässyttää rasvaa, kuin rehkiä kunnolla liikuntaa ja pitää sitä kautta itsensä terveenä.

Mutta pidän turpani kiinni karppaajillekin ja annan heidän ihmetellä, miten ihmeessä voin olla hoikka ja hyväkuntoinen ja terve, vaikka kahvitauolla syönkin leivän ja lounaalla perunaa. Annan heidän mussuttaa karppieväitään ja hekumoida aatteessaan, enkä viitsi paasata liikunnan autuaaksi tekevästä olosta.

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:47"]

Mäkin haluaisin kertoa "kaikille", miten fiksua karppaaminen on, mutta... Ehkä mulla ei ole lähelläni niin tärkeitä ihnisiä, joiden toivoisin ehdottomasti ymmärtävän sen? :( Silloin on heöpompi pitää suu kiinni, tai ola ainakaan vaahtoamatta. Kyllä mäkin kehun tutuille karppaamista, mutta jos he ei innostu niin ei sitten. 

Eli tavallaan mulle on sit loppupeleissä sama, vaikka pilaisivatkin terveytensä eineksillä, lisäaineilla, liialla hiilihydraatilla ja sokerilla. 

Olen myös jo sen ikäinen (40v.) että olen oppinut, että jokainen elää tavallaan. Voisitko vain tankata sitä lausetta itsellesi?

[/quote]

Vierailija
24/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensähän nämä karppaajat onkin läskejä, jotka laihduttaa karppaamalla. Tajuamatta, että  totta helvetissä laihtuu, on sitten millä dietillä tahansa.

Heille on ihan käsittämätöntä ajatus, että kaikki eivät ole syöneet itseään isoiksi sioiksi ja ei tarvitse mitään hihhulikuuria, vaan voi syödä ja liikkua läpi elämänsä terveenä.

Karppaaja on läski, joka on vetänyt hampurilaisia ja sipsejä ja kokenut kääntymyksen. Ja nyt on jo nähty, että karppaajat ovat lihoneet uudestaan läskeiksi. Raxullakin on tullut aika monta mukavuuskiloa takaisin. pari vuotta eteen päin, on raxukin jo satakiloinen.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 00:55"]

Jotkut noista saarnaajista on hassuja. Mulle alkoi ihan Prisman kassajonossa noin viisikymppinen nainen saarnata kun näki ostoskärryssäni mm. spagettia ja leipää, että mitä kauheita terveyshaittoja niillä on. Huvitti erityisesti, kun hän mainitsi lihottavuuden, minä nimittäin olen hoikka, ja tämä kommentoija oli varsin tukeva täti. 

[/quote]

Vierailija
25/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä juuri osoittaa karppaajien olevan tyhmiä.

Heidän virallistieteellinen, millä he ovat läskinsä hommanneet on

-aamupala ranskanleipää ja meetvurstia

-lounas-hampurilaisia ja ranskiksia

-välipala tomaatinsiivu ranskanleivällä (hei mää syön vihanneksia)

-päivällinen ranskanperunoita, nakkeja ja kurkkusiivu

-illallinen, pussi sipsejä, mässypussi, cocista

On aivan sama mille dietille alkaa tällaisen "virallistieteellisen2 jälkeen, niin laihtuu

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 01:20"]

Joo, hyvä pointti tuo, että muka aiemmin olisi syöty "virallisterveellisesti", vaikkei ruokailut ole sinne päinkään!

[/quote]

Vierailija
26/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 08:21"]

Karppaaja on läski, joka on vetänyt hampurilaisia ja sipsejä ja kokenut kääntymyksen. Ja nyt on jo nähty, että karppaajat ovat lihoneet uudestaan läskeiksi. Raxullakin on tullut aika monta mukavuuskiloa takaisin. pari vuotta eteen päin, on raxukin jo satakiloinen.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 00:55"]

[/quote]

[/quote]

Mäkin mietin, että varmaan tuli kiire puskea se kirja markkinoille ennen kuin se ehtii lihoa enempää.. 

Vierailija
27/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti olla tämä quote " Karppaaja on läski, joka on vetänyt hampurilaisia ja sipsejä ja kokenut kääntymyksen. Ja nyt on jo nähty, että karppaajat ovat lihoneet uudestaan läskeiksi. Raxullakin on tullut aika monta mukavuuskiloa takaisin. pari vuotta eteen päin, on raxukin jo satakiloinen."

Mäkin mietin, että varmaan tuli kiire puskea se kirja markkinoille ennen kuin se ehtii lihoa enempää.. 

Vierailija
28/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on

Vierailija
29/29 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 01:58"]

Olis kiva tietää, kuinka kauan tämänkin ketjun karpit ovat karpanneet?

Ja kyllähän virallisterveellisessä lautasmallissa suositellaan ottamaan: 2/4 kasviksia/vihanneksia, 1/4 lihaa/kalaa/munaa ja 1/4 perunaa/pastaa/riisiä.

[/quote]

Olen karpannut 2 vuotta. En ennen karppiaikaa syönyt ranskalaisia, hampurilaisia tai sipsejä. Suklaata söin. Söin rasvattomasti. Nyt syön rasvaa, tummaa suklaata, kasviksia, marjoja ja proteiinia. Ja voin kuule helvetin paljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi