Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi unelmiesi keräilykampanja? Muumimuki porkkanasta?

Vierailija
15.03.2013 |

Mitä te keräilette? Mihin keräilykampanjoihin kannattaisi osallistua? Mikä olisi paras ja ihanin keräilykamppanja, mihin ikinä voisitte kuvitellakaan?

Luin äsken kuluttaja-lehteä ja jäi mietityttämään miksi ihmiset ottavat ne niin tosissaan? Jos saa jotain ekstraa, ihan kiva, mutta ei se mikään kynnyskysymys kai olisi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin valmis ostamaan samaa maitoa, leipää, vessapaperia tai jotain mitä kuluu hurjasti vaikka koko vuoden jos sillä saisi kerättyä astiastoa. Mies tiputti hyllyllisen astioita ja nyt meillä on astiat tosi vähissä.

Vierailija
2/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta vaippapaketista ulkomaanmatka tai edes vähän vaatteita vauvalle. No ei, suostuisin mä ostamaan useammankin paketin vaatteesta.

Parista kamppiksesta ei ole palkintoa kuulunut. Se harmittaa.

Nyt olen keräillyt elokuvia leivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana muumimukista. Muumimukit on noloja ja mun suku on ostanut niitä meille sata. Jos jokaisella sais vaikka porkkanan, perunan ja lihapullan, vaihtaisin heti. Myydä en kehtaa kaikkia.

Vierailija
4/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tosissaan? Jos on luvattu, että keräämällä muutaman koodin (joka on aika helppo toteuttaa jopa minun) ja sitten tuote loppuu 3 päivän kuluttua kampanjan alkamisesta, mikä oli muistaakseni Kuluttaja-lehden esimerkki, niin tuntuu se minusta huijaukselta. Jos taas kerääminen kestää pari kuukautta ja saat koodit kokoon ihan lopussa ja tuotteet ovat lopussa sen ymmärtää jotenkin vähän helpommin. Jos on siis sanottu, että tuotteita rajoitettu määrä.

ylipäätään minusta on huono kampanja sellainen, jossa JOKAINEN tarvittavan määrän koodeja keräävä ei saa keräilytuotetta. Koska kun keräämisen aloittaa, niin ei voi edes tietää saako mitään noilla nykyisillä systeemeillä.

En tajua, millä lailla tämä on tosikkomaisuutta, jos vaatii yrityksiltä vastinetta heidän hokutteleville lupailuilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän