Koska tisseistä on tullut sukupuolielin
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamasutra n. 100-luvulta
Kamasutra opastaa myös, että lauetessa pitää äännellä kuin ankka tai viiriäinen.
En usko. Itse ääntelen kuin opossumi tai kilpikonna muttei kukaan ole asiasta maininnut. Miten ankka edes ääntelee kun laukee?
No, se oli varmaan silloin, kun jonkun päässä rinnat liityi naissukupuoleen? Tuohan on suhteellisen sama, kuin , jos menisi selittämään, ettei miehen leveät hartiat, lihaksikas vartalo ja jykevä leuka ole ollut koskaan kenenkään mielestä seksikäs ominaisuus miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamasutra n. 100-luvulta
Kamasutra opastaa myös, että lauetessa pitää äännellä kuin ankka tai viiriäinen.
En usko. Itse ääntelen kuin opossumi tai kilpikonna muttei kukaan ole asiasta maininnut. Miten ankka edes ääntelee kun laukee?
Kamasutra on yli tuhat vuotta vanha kokoelma erotiikan saloista.
Käy kirjastossa lukemassa. Yleensä se tunnetaan vaan asento-oppaana, mutta on tekstiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tarve ihmisillä on jatkuvasti esitellä niitä?
Ai esitellä ja vielä jatkuvasti? Kyllä ne siinä on vaikkei niitä esittele.
Mikä tarve sinulla on kyylätä muita, onko oma elämäsi tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Silikonirintoja voi esitella aika surutta saadakseen vastakkaisensukupuolen huomion, mutta penistä ei.
Daisarit jotka rauhasta muistuttaa, ta da da daa...
Vakavasti puhuen isorintainen tuttava jolla on ihan luomut tuo varsinkin tietyssä humassa ne daisarinsa tyrkylle. Niin selkeää huomionhakua että huvittaa. Siinä on joku kaksoisstandardi tai jokin että tisseillä haettu huomio on hyväksyttävää mutta munalla ei.
No sit viissiin voi esitellä paljasta byllyreikääkin kun sekään ei ole sukupuolielin.
Muilla nisälläillä ne kasvaa imetystä varten, mutta ihmisille ne on murrosiän alusta kuolemaan kiihottamassa miehiä. Saisivat silti minun puolestani näkyä.
Kai ne on aina ollu. Ei ne mulle ainakaan mitään muuta ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne samalla lailla eroottiset ole kaikissa kulttuureissa. Esim. luonnonheimot ei tyypillisesti peittele rintojaan, eikä niitä koeta kiihokkeena.
Kyllä ne varmaan koetaan niissäkin kiihokkeena ja kenties juuri siksi niitä ei peitellä.
Naisten nännit turpoaa ja jäykistyy kun nainen kiihottuu. Lisäksi naiset käyttää tissejään saadakseen miehiltä huomiota.
Eläinkunnassa esitetään kutsuhuutoja pöyhistellään höyheniä. Kaikenlaisia keinoja on.
Tissit nyt ovat vain yksi keino monista houkutella koiraita.
Sinccis
Ja. Kyllä minäkin ihmettelen naisia, jotka rinnastavat ne sukupuolielimiin. (tai jopa idiootti eunukki-miehiä)
Miehille nainen on sukupuolielin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne samalla lailla eroottiset ole kaikissa kulttuureissa. Esim. luonnonheimot ei tyypillisesti peittele rintojaan, eikä niitä koeta kiihokkeena.
Osa heimoista peittelee jo ihan käytännöllisistä syistä ja kyllä ne kiihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamasutra n. 100-luvulta
Kvkvkvaaaaaaaakkkkkhhhhhhöööörrrghh
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joitain kymmeniä tuhansia vuosia sitten, tai ehkä jo homo erectuksen aikana.
Ei homot mitään erctiota tisseistä saa, ooks vähän höhlä?
Vierailija kirjoitti:
No, se oli varmaan silloin, kun jonkun päässä rinnat liityi naissukupuoleen? Tuohan on suhteellisen sama, kuin , jos menisi selittämään, ettei miehen leveät hartiat, lihaksikas vartalo ja jykevä leuka ole ollut koskaan kenenkään mielestä seksikäs ominaisuus miehessä.
Saako mies orgasmin hartioita tai leukaa hyväiltäessä? Jos ei, ei voi verrata naisen rintoihin.
Tietämilläni tissipervoilla on vaikea äitisuhde. Joku kiero piiloviha siellä on taustalla. Mikä ei tietenkään parane ahdistelemalla muita.