isä kieltäytyi antamasta lapsia!!!!
oma viikonloppu lasten kanssa hän ilmoitti ei anna lapsia enää.Mitä teen?????
Kommentit (16)
Jos olet selvin päin niin soita poliisit paikalle.
tietysti olen selvinpäin mutta mitä poliisi voi tehdä?
no jumalauta jos jollain on tietoa!!!Siksi kysyn!Ei halua antaa!!!
On tainnut kävyt jo pudota latvasta!!!! Kuvastaa että sinulla ja exälläsi on huonot välit?
Voi olla parempi et ei annakkaan kun käyt kuumana kuin hellan koukku.
en käy kuumana...yritin asiallisesti puhua...ap
ei ole poliisista apua,ja kyllä tämä palsta on ihan oikea paikka kysyä,mutta älä soita poliisille.Odota maanantaihin ja sitten soitat lastenvalvojalle.
soitin jo asianajajalleni laittavat täytäntöönpanon menemään...tämäkö lasten edun mukaista!?Eivät tapaa sisaruksiaankaan!!ap
eikö kellään ole käynyt näin????ap
oletko ap tehnyt lapsia useamman miehen kanssa.... vaikutat ihan sellaiselta horolta.
en ole tehnyt....horo taidat olla itse=)
No nyt otat lisää sitä brenkkua ja relax, soita Pena-kaverisi paikalle ja nauttikaa. Kyllä tuossa joku syy on ettei lapsia anna takaisin.. Olisiko osviittaa tästä?
mikä pena-kaveri onkos sulla kaikki ihan kunnossa?
Syy on todella typerä, se että olen tapaillut erästä miestä!
ap
Hankala täällä neuvoa, kun et edes perusjuttuja viestiisi laittanut. Lähivanhemman on lapset pakko tapaamisiin antaa, eli ilmeisesti olet etä?
Otapa yhteys lastenvalvojaan, niin saat toimintaohjeita ja jos ei sieltä niin akimieheen sitten... (vaikkapa oikeusaputoimisto). Kysyä tietysti vois, että miksei anna lapsia.
Ja jos sitten olet lähi ja etä kieltäytyy palauttamasta, niin poliisi lienee oikea osoite.