Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut Pirkka putkenavaajan auki? Miten?

Vierailija
12.03.2019 |

Apuva.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kädellä painat ja kierrät jos ohjemerkit niin käskee.

Miksi tarviit putkenavaaja?

Kokeile vaikka etikkaa ja ruokasoodaa. Kaada koko purkki ruokasoodaa ja desi etikkaa kuohumaan, ja kun kuohunta loppuu niin kiehuvaa vettä perään.

Onko lavuaari tukossa? Ota vesilukko auki ja poista hiukset.

Jos suihkun lattiakaivo tukossa on parempi että soitat huollon paikalle, kuin että sinulla on kohta lattia täynnä syövyttävää kemikaalia.

Töki harjalla yläosasta ensin, karvat ja kuidut olivat täällä niin pahasti takertuneet ritilään, etten saanut irti ennen kuin tökin harjalla, lähti kauhea tamponin kokoinen möhkäle.

Vierailija
22/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lohduttava keskustelu, koska just viime viikolla mulla oli sama ongelma saman purkin kanssa. Ennen ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta nyt en vaan millään saanut auki. Ja mies sai ekalla yrittämällä. En keksi muuta selitystä kuin että yritin painaa sitä korkkia ihan liikaa alas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä viemäriraetta, ei noista nestemäisistä ole mihinkään.

Vierailija
24/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa lohduttava keskustelu, koska just viime viikolla mulla oli sama ongelma saman purkin kanssa. Ennen ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta nyt en vaan millään saanut auki. Ja mies sai ekalla yrittämällä. En keksi muuta selitystä kuin että yritin painaa sitä korkkia ihan liikaa alas. 

Oho, joku nosti tän mun ketjun. Jäin siihen käsitykseen itse että juuri alas painamalla koko ylävartalon voimalla sain sen viimein auki. Enkä oo edes mikään heikko vaan ihan hyvät käsivoimat. Viemäri aukes kyllä. Se liemi haisi tosiaan suorastaan pelottavalta. Ja toimi. Ap

Vierailija
25/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut sitä koskaan auki. Nuo lapsikorkit on ihan kauheita.

Vierailija
26/29 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-Pekka Petelius voi avata sen jos viet sen sille.

Vierailija
27/29 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään, remplasin tuota korkkia ainakin 20 minuuttia. Luin tämän ketjun ja päätin yrittää vielä hetken ajan. Muutaman yrityksen jälkeen onnistui. Luulen että kierteet pitää olla juuri oikeassa asennossa. Ja oikea kierteiden kulma löytynee vain yrittämällä. Tein niin että vedin ensin korkki pohjassa vastapäivaän niin pitkälle kuin meni, ja siitä sitten oikeaan suuntaan. Liian kovaa ei saa painaa mutta ei päästää liian nopeastikaan ylöspäin. Tarkkaa puuhaa, enkä ihmettele jos monikin luovuttaa tässä touhussa.

28/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
29/29 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän semmoista auki saa.kylkeen vaan reikä jollain ,sillai se toimii.

866

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi