Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon nutrannut kuukauden = -2kg

Vierailija
15.03.2013 |

Auttakaa, miksi mun paino ei vaan putoa!?

Syön 3 pussia päivässä aamuin päivällä ja iltapäivällä

vettä kuluu myös monta litraa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa! Paljonko sulla on ylimääräistä kiloja? liikutko yhtään?

Mulla BMI oli 26,61 ja kuukaudessa lähti -3 kg  (BMI nyt 25.56) Minä pienensin annoskokoja ja jätin  herkuttelun. En liiku juuri koskaan ja teen istumatyötä.

Olen kans ajatellut aloittavani nutrauksen ensi kuussa..... mutta jos siitä ei ole apua niin tuskin kannattaa aloittaa. En halua "kärsiä" tyhjän takia. Nyt olen kuitenkin saanut syödä hyvää ruokaa ja lauantaisin josnkun yhden herkun.

Vierailija
2/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista??

Syöt liian vähän! Eikö nutrauspusseja kuulu syödä 5 päivässä?

Vai syötkö jotain muuta tuon lisäksi?

Itse join xtravaganza tuotteita 3x päivässä reilut 2 viikkoa ja laihduin 7 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pudotettavaa? Oletko nutrannut tai muuten laihduttanut kauemmin kuin vain tämän yhden kuukauden, jona lähti 2 kg?

Vierailija
4/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista... Olisikohan jotain sellaista, että ekan punnituksen tehdessäsi olet ollut tavallista "kuivempi" eli nestettä vähän kehossa, ja siksi vaaka on näyttänyt vähemmänk uin oikeasti normi nestetasapainossa painat? Sehän voi tehdä jopa 2-3 kg tuo nestevaihtelu eli jos olisitkin alkupunnituksella painanut oikeasti vaikka 3 kg enemmän, olisitkin laihtunut 5 kg.

Itse laihdutin normaalipainon sisällä Nutrilett VLCD:illä tosi tehokkaasti. Söin ne ohjeenmukaiset 5 pussia päivässä, joista tuli 550 kcal päivässä. En mitään muuta, en sallittuja vihanneksiakaan. Mustaa kahvia ja Pepsi Maxia vain lisäksi. Laihduin alussa noin 1,5 kg viikossa ja loppua kohti 0,8-1,1 kg viikossa. Liikuntaa en harrastanut lainkaan, istumatyö.

Ihan käsittämätöntä on jo ihan laskennallisesti, että jos syöt 550 kcal päivässä niin et laihtuisi kuin puoli kiloa viikossa. se tarkoittaisi että kulutaa vain noin 1050 kcal päivässä, ja sen pitäisi olla mahdotonta, aikuisen pienenkin naisen jo ihan pelkkä koomakulutuskin on enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi