Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luuseri mies. Palstailen päivät pitkät ja en tee mitään muuta.

Vierailija
11.03.2019 |

Elämäni ollaan pilattu.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon koukussa tähän palstaan. Ei huono asia mielestäni. Olen sairas ja kaiket päivät kotona.

Vierailija
22/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks ekaa lausetta ei ole pahoja mutta viimeinen on. Yhteistä kaltaisillesi miehille on kyvyttömyys ottaa vastuu omasta elämästä. Sanoa että MINÄ olen pilannut elämäni.

Se on illuusiota että voisi ottaa vastuun omasta elämästä tai tehdä asioille jotain.

Sinun pitäisi todistaa tuo väite ensin todeksi, ennen kuin suollat tuollaista uskovaista roskaa tänne.

Todellisuudessa eliö tekee aina kaikkensa asioiden eteen.

Ei kenellekään ulkopuoliselle voi sanoa noin kuten kirjoitit ap:lle että hän ei muka ole ottanut vastuuta. Kyllä hän on ottanut vastuun ja elää todisteena siitä koko ajan.

Eikä asia muuttuisi vaikka hänellä olisi vierellä valmentaja huutamassa asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon koukussa tähän palstaan. Ei huono asia mielestäni. Olen sairas ja kaiket päivät kotona.

Onko sulla ihmiskontakteja muuten?

Vierailija
24/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin urheilullisen elämän joka minulla ennen oli. Pohjaa minulta löytyy mutta mieleeni ollaan vaikutettu ja pilattu niin että en saa nautintoa mistään urheilusta. Tänään minun piti kävellä tunnin mutta menin lähikauppaan vain ostamaan syötävää. Ap.

Vierailija
25/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aloittaja on joku palstan vakionaiskeskustelijoista joka kuvittelee olevansa nokkela.

Vierailija
26/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia häiritsee itseäsi niin mikset tekisi jotain muuta?

Olen kokenut syrjintää kavereiden kesken ja minua ollaan jätetty ulkopuoliseksi. En löydä toista paikkaa itselleni. Olen kyllä ajatellut päivittäin tehdä jotain hyödyllisempää itselleni. Toivottavasti pian aloitan. Täälläkin palstalla syrjitään melko massiivisesti.

Hei älä ihan tosissaan ota tän palstan ihmisiä tai mielipiteitä itseesi. Varmasti löytyy sullekin joku parempi palsta missä jutella ihmisten kanssa kuin tämä. Täällä on tosi vaikea käydä rakentavaa keskustelua ja muutenkin ihmiskuva vääristyy.

Jos minä olisin tosi yksinäinen niin hakeutuisin sellaiseen paikkaan, mikä on mulle mieluinen ja jonka henkisiä ihmisiä haluaisin kaverikseni/muuten elämääni. Esim. omalla kohdalla joku urheiluharrastus. Jos mulla olisi koira, niin vaikkapa koirapuistoon. Netti on vähän huono paikka olla yksinäinen, suosittelen sulkemaan koneen ja menemään vaikka kirjastoon mieluummin. Rantareitille kävelemään. Vaikka et näkisi ristin sielua, on olosi noiden aktiviteettien jälkeen varmasti parempi kuin tän palstailun.

Kaikkea hyvää sinulle. :)

Vierailija
27/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ihmiskontakteja muuten?

Eipä juuri.

Vierailija
28/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaks ekaa lausetta ei ole pahoja mutta viimeinen on. Yhteistä kaltaisillesi miehille on kyvyttömyys ottaa vastuu omasta elämästä. Sanoa että MINÄ olen pilannut elämäni.

Se on illuusiota että voisi ottaa vastuun omasta elämästä tai tehdä asioille jotain.

Sinun pitäisi todistaa tuo väite ensin todeksi, ennen kuin suollat tuollaista uskovaista roskaa tänne.

Todellisuudessa eliö tekee aina kaikkensa asioiden eteen.

Ei kenellekään ulkopuoliselle voi sanoa noin kuten kirjoitit ap:lle että hän ei muka ole ottanut vastuuta. Kyllä hän on ottanut vastuun ja elää todisteena siitä koko ajan.

Eikä asia muuttuisi vaikka hänellä olisi vierellä valmentaja huutamassa asioista.

Eliö tekee aina kaikkensa asioiden eteen mutta eliöllä voi olla elämää haittaavia ajatusvääristymiä jolloin kaikkensa tekeminen ei johda yhtikäs mihinkään. Jos haluaa päätyä muualle kuin lyömään päätään seinään on pakko aloittaa niistä ajatusvääristymistä. Ja todeta että jokin on nyt pielessä metodeissani, mikä se on.

Vierailija
29/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PilattuPilates kirjoitti:

Haluaisin urheilullisen elämän joka minulla ennen oli. Pohjaa minulta löytyy mutta mieleeni ollaan vaikutettu ja pilattu niin että en saa nautintoa mistään urheilusta. Tänään minun piti kävellä tunnin mutta menin lähikauppaan vain ostamaan syötävää. Ap.

Miten sinun mieleen ollaan vaikutettu?

Vierailija
30/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käyttää huumeita niin saat ainakin naisen. Täällä päin jokaisella nistillä on nainen, mutta kiltti mies kävelee vuodesta toiseen yksin.

Mikä ero on nistillä ja klttimiehellä? Klttimies istuu yksin kotikoneella mutta nisti liikkuu ulkona, on sosiaalinen ja tapaa naisia livenä (olkoonkin kuinka kahelia se meno tahansa). Varmaan vaikuttaa jonkun verran noihin pariutumistodennäköisyyksiin. Huom. En suosittele huumausaineita ratkaisuksi yksinäisyyteen.

Vierailija
31/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, otsikon perusteella koin sympatiaa, mutta sitten.. Monet miehet eivät näe vikaa itsessään. Se on väärin, jokaisen pitää ottaa vastuuta.

Vierailija
32/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet se joka on tehny 100 aloitusta tatuoiduista naisista, toiset 100 aiheella wt sitä ja wt tätä? No nyt mä ymmärrän.

Vierailija
33/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gang stalkkaamalla.

Vierailija
34/56 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake it till you make it. Omia aivojaan voi huijata ja treenata. Löydä se yes I can asenne.

Vierailija
35/56 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gang stalkkaamalla.

Skitsofreniaa sairastava voi ihan hyvin elää hyvää elämää arvostettuna yhteisön jäsenenä. Tuttavan esimerkin perusteella sanoisin että se edellyttää sitä ettei antaudu houkutukselle jättää lääkitys pois ja etsii ympärilleen ihmisiä eikä erakoidu yksinäisyyteen. Jos asut yhtään isommassa kaupungissa varmasti löytyy yhdistystoimintaa asian tiimoilta. Kaikkea hyvää.

Vierailija
36/56 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon! Olen luuserinainen ja palstailen vähintään puolet päivästä

Vierailija
37/56 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella eri tavalla. Eilen loppui aika kirjoittaa. Täällä vastauksetkin on kiusaamista kuin katsoo edeltävää vastausta. Se on aina arvaamatonta ja väsyttävää.

Vierailija
38/56 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta juutalaisista. Minun piti alistua heidän tapoihin. Ei ole uutta.

Vierailija
39/56 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta juutalaisista. Minun piti alistua heidän tapoihin. Ei ole uutta.

Tai painajaista!

Vierailija
40/56 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gang stalkkaamalla.

Skitsofreniaa sairastava voi ihan hyvin elää hyvää elämää arvostettuna yhteisön jäsenenä. Tuttavan esimerkin perusteella sanoisin että se edellyttää sitä ettei antaudu houkutukselle jättää lääkitys pois ja etsii ympärilleen ihmisiä eikä erakoidu yksinäisyyteen. Jos asut yhtään isommassa kaupungissa varmasti löytyy yhdistystoimintaa asian tiimoilta. Kaikkea hyvää.

blaa...blaa...blaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme