Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oikeiston talouskuri ei koske esimerkiksi yritystukia, veronkevennyksiä tai perustuslain vastaista massavalvontaa?

Vierailija
11.03.2019 |

Näitä on varaa lisätä taloustilanteesta riippumatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Suomen keinotekoista kaksikielisyyttä, jonka kulut on miljardiluokkaa ja hyödyt 0.

Vierailija
2/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit ihan itse. Niihin on varaa. Vasemmisto vaatii ilmaista rahaa kaikille teki töitä tai ei. Ei siihen ole varaa.

"Massavalvonnan" vastustajat voivat selittää Turun terrori-iskun uhrien omaisille kuinka hienoa on kun rikollisia ei valvota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi selittää sitä, koska rahvas ei kuitenkaan ymmärrä niin monimutkaisia asioita. Henkihieveriin moukaroitu isiskin uhkaa Suomea joka minuutti.

Vierailija
4/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottavat investoinnit eivät ole sama asia kuin kulutus.

Vierailija
5/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat asioita, joihin oikeisto uskoo ja joita se pitää tärkeinä. Yritystuissa ja veronkevennyksissä myös mukana diilejä ja lehmänkauppoja (rahoitus vaalikampanjaan tai lupaukset poliitikon uran jälkeisistä työpaikoista). Oikeistolle politiikka tarkoittaa lähinnä vain rahan haalimista veronmaksajilta omiin tai lähipiirin bisneksiin, ei yhteisen hyvän tai kotimaan edun ajamista.

Vierailija
6/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit ihan itse. Niihin on varaa. Vasemmisto vaatii ilmaista rahaa kaikille teki töitä tai ei. Ei siihen ole varaa.

"Massavalvonnan" vastustajat voivat selittää Turun terrori-iskun uhrien omaisille kuinka hienoa on kun rikollisia ei valvota.

Massavalvonnan avulla ei saada koskaan kiinni Turun kaltaisia sooloartisteja.

Vierailija
7/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä poliisilla nytkään ole yhtään marokon kielen osaavaa joten tuokin isku olisi tapahtunut joka tapauksessa

Vierailija
8/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä ihmetyttää, miksi entiset porvaripuolueet nostalgisoivat Stasia ja Romanian Securitatea.

Vierailija
9/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti tavallisen rahvaan kannalta salaiset poliisit ovat merkittävin sisäinen turvallisuusuhka heti järjestäytyneen rikollisuuden jälkeen. Valtioiden ylintä johtoa ne kyllä ovat suojelleet aina ja kaikkialla.

Vierailija
10/10 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilla on tunnetusti paranormaaleja kykyjä, joiden avulla se etukäteen tietää, keihin urkinta pitää kohdistaa. Siksi rivikansalaista ei koskaan epäillä toisinajattelusta. Poliisihan tietää paranormaalien kykyjensä ansiosta, kuka on kunnon kansalainen ja uskoo kyselemättä kaikki viralliset totuudet, ja jättää kunnon kansalaisen rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi