Kaikille vaimoille ja tyttöystäville: 14.3. hivuttautuu lähemmäksi
Eli 14.3. on Steak and Blowjob -päivä, joka on tapana pitää kuukausi ystävänpäivän jälkeen. Siinä missä ystävänpäivänä naisia hemmotellaan, on Steak and Blowjob -päivä tarkoitettu miestä hemmottelemaan.
Lisätietoa tässä: https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen saa jotain kukkia ja karkkia ja miehet kunnon ruokaa ja tyydytystä? En suostu!
Varmaan siksi, että naisten yleinen toive on konvehdit ja kukkaset. Tuskin moni mies vastustaisi naisille suoritettavaa pillun nuolenta + pano ja päälle hamppariateria, toki naisen piikkiin.
Mies ei muistanut ystävänpäivänä, ei naistenpäivänä. En muista minäkään nyt miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain miehellä tuntuu olevan nihkeä vaimo muistamaan miestään. Jokatoinen kommentti on tyyliin : Ei meilläkään vaimo muista ja minä ostan joululahjat ja ystävänpäivälahjat ja suklaarasiat jne jne.
Puhuminen siellä kotona voisi auttaa ongelmaan paremmin, kuin tänne av-palstalle valittaminen.
En minä valita asiasta, mutta tuon vaan esille, että on muitakin vaihtoehtoja olemassa, kuin mitä mammat esittää. Ei ole koskaan häirinnyt, ettei vaimo tuo muista mitenkään erityisesti tällaisina päivinä. Minä ostelen hänelle jotain pientä ihan milelläni.
Päinvastainen tilanne tuntuu olevan naisille paljon kovempi paikka. Tässäkin ketjussa on jo useampi kommentti "sain mieheltä vain suklaarasian yhtävänpäivänä, joten mies ei varmasti saa suihinottoa".
Ei se ole suurimmalle osalle naisiakaan mikään "kovempi paikka". Katsos kun ei se naisiakaan enimäkseen kiinnosta niitä lahjuksia saada. Eli vaikka täällä joku nainen valittaa, ettei saa mieheltään mitään, ei se ole sen isompi asia, kuin sekään, että sinä täällä valitat, ettet saa vaimoltasi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. ...
Oletko samaa mieltä ja samalla asenteella naisille annettavasta suuseksistä?
Joo, olen. Ei kummankaan sukupuolen alapää tarjoa mitään makuelämyksiä. (Sormien ja lelujen käyttö taas on mielestäni ihan jees.)
Veikkaisin kuitenkin että miehelle annettava suuseksi on epämukavampaa kuin naiselle annettava, koska siinä täytyy pitää suuta auki hankalassa asennossa niin pitkään. Eli fyysisenä liikkeenä ero on sama kuin hammaslääkärissä olo ja jäätelön nuoleminen. Kummasta sinä pidät enemmän?
Kannattaisi EHKÄ käydä pesulla ennen suuseksiä. Pesty alapää kun nyt ei maistu yhtään miltään. Lisäksi, kuyllä ne miesten kieletkin väsyvät nuolemisessa (jos hommaan panostetaan).
N45
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole suihin ottanut, enkä ota. Enkä ole antanut nuolla, enkä anna.
Omapa on menetykseksi 😁 No joo, kumppanisi menetys myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen saa jotain kukkia ja karkkia ja miehet kunnon ruokaa ja tyydytystä? En suostu!
Varmaan siksi, että naisten yleinen toive on konvehdit ja kukkaset. Tuskin moni mies vastustaisi naisille suoritettavaa pillun nuolenta + pano ja päälle hamppariateria, toki naisen piikkiin.
Entäs pelkkää nuolentaa ilman panoa ja sen päälle vaikka joku sushiateria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.
Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.
Sitä saa mitä tilaa. Jos mies edes yhden kerran muistaisi vaikka synttärinä niin asenne voisi olla vähän vähämennän nuiva.
Miehesi varmasti muistaa sinua jokapäivä herätessään aikaisin töihin ja maksaessaan sinun lokkeilusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. ...
Oletko samaa mieltä ja samalla asenteella naisille annettavasta suuseksistä?
Joo, olen. Ei kummankaan sukupuolen alapää tarjoa mitään makuelämyksiä. (Sormien ja lelujen käyttö taas on mielestäni ihan jees.)
Veikkaisin kuitenkin että miehelle annettava suuseksi on epämukavampaa kuin naiselle annettava, koska siinä täytyy pitää suuta auki hankalassa asennossa niin pitkään. Eli fyysisenä liikkeenä ero on sama kuin hammaslääkärissä olo ja jäätelön nuoleminen. Kummasta sinä pidät enemmän?
Kannattaisi EHKÄ käydä pesulla ennen suuseksiä. Pesty alapää kun nyt ei maistu yhtään miltään. Lisäksi, kuyllä ne miesten kieletkin väsyvät nuolemisessa (jos hommaan panostetaan).
N45
Kyllä iholla/limakalvoilla on aina oma makunsa, puhumattakaan eritteistä, vaikka olisi kuinka käyty pesulla.
Ja onhan nuoleminen väsyttävää puuhaa myös, en muuta yrittänyt väittääkään. Yritin vain sanoa, että se saattaa olla noista kahdesta kuitenkin se vähemmän ikävä homma.
Itse tosiaan välttelen suuseksitilanteita, koska ei ole minun juttuni, mutta jos joutuisin johonkin hypoteettiseen pakkotilanteeseen, jossa pitäisi antaa suuseksiä muuten maailma tyyliin tuhoutuisi, niin kyllä minä näin heteronaisena antaisin sitä kuitenkin mielummin toiselle naiselle kuin miehelle.
En suoraan sanottuna ymmärrä suuseksivouhotusta. Seksi on hauskaa, orgasmin saaminen on hauskaa, mutta asian voi hoitaa niin monilla muillakin miellyttävillä tavoilla. Miksi pitäisi mennä epämukavan kautta?
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä päivä koskee myös miespareja?
Miehet eivät pihtaa. Suosittelen kaikille miehille miestä suhteeseen.
Hakkaa mennen tullen siiderivalaiden lahnana makaamisen ja pihtaamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännää että miesten "hemmoittelupäivä" perustuu pelkästään muiden hyväksikäyttöön miehen palvelemiseksi. Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. Pihvi taasen tarkoittaa useimmiten surkean elämän viettäneen luontokappaleen murhaa ja raadosta tehtyä ruokaa.
Ystävänpäivää vietetään ehkä enemmän ns. naisen ehdoilla, mutta kynttiläillalliset ja sen sellaiset ovat lähtökohtaisesti mukavia naisen lisäksi myös toiselle osapuolelle.
Mies haluaa leikkiä pikku keisaria ja nainen haluaa että kaikilla on hauskaa? Siinäkö nämä teemapäivät :D
Kunhan mies maksaa ne. Eikös ;)
Ei miehen tarvi maksaa. Jos tuore suhde, niin kustannukset on järkevintä puolittaa. Jos taas pitemmässä suhteessa, niin silloin ei tarvitse mielestäni joka kerralla räknätä laskua puoliksi, vaan välillä toinen tarjoaa, välillä toinen. Jos yhteinen talous, niin sitten yhteisestä tilistä.
En tiiä, millaisissa suhteissa sä olet ollut tai etttä oletko mahdollisesti huomattavasti mua vanhempi, mutta itse oon törmännyt miehen-täytyy-aina-maksaa -mentaliteettiin ainoastaan jenkkileffoissa ja vauvapalstalla.
N36
Ikää on hieman enemmän ja toisaalta minulla on selkeästi vaimoa suuremmat tulot, joten eipä se nyt haittaa. Mutta kunhan kommentoin sitä alkuprovoa.
Eli sinusta on hauskaa vähän syyllistää naisia ja liata niiden mainetta väittämällä "piloillasi", että naiset on aina vaatimassa miestä maksumieheksi, vaikka et oikeasti olekaan sitä mieltä?
Jos olet vaimosi kanssa onnellinen, ei sinun liene mitään syytä käydä mollaamassa naisia täällä palstalla.
Epäilen, ettei sinulla ole vaimoa eikä taida olla sen isompia tulojakaan, kuin sillä "vaimollasi"(jos sitä siis edes on olemassa).
Jos taas on vaimo sekä isommat tulot niin vaadi vaimoasi siitä huolimatta maksamaan aina oma osuutensa. Inhottavaa, että sinä täällä käyt nälvimässä toisia naisia, kun oma vaimosi kuitenkin on se palstalla mainittu "lom-pak-koloinen".
Sinun ei silti pidä luulla, että muutkin naiset on.
Maksavat naiset ovat yhtä todellisia kuin joulupukki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut tuon kukkien ja konvehtien ajatuksen elokuvista ja sarjoista? Siellähän niitä konvehteja ja kukkia annetaan, oikeassa maailmassa ei ninkään.
Ja miksi tuossa lukee nuolenta + pano? senhän pitäisi olla VAIn nuolenta + ravintolaillallinen, miehen piikkiin, jos kerta nainen tarjoaa imut ja lihat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii varmaan erityisen hyvin MGTOW-miehille ;)
Tuo jälkimmäinen lauseesi on täyttä kultaa. Naiset ovat siis sekä valaita että lahnoja ja lisäksi he makaavat pihdaten :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.
Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.
Sitä saa mitä tilaa. Jos mies edes yhden kerran muistaisi vaikka synttärinä niin asenne voisi olla vähän vähämennän nuiva.
Miehesi varmasti muistaa sinua jokapäivä herätessään aikaisin töihin ja maksaessaan sinun lokkeilusi.
Hah, heräisikin töihin. Tällä hetkellä minä olen ainoa joka tuo rahaa tähän talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan tämä on A-palstalla ihan peruskauraa, mutta sanonpa kuitenkin. Nämä keskustelut keräävät kommentoijia, jotka haluavat korostaa katkeruutta oman miehensä saamattomuudesta, tai sitten näitä "meillä on vielä vanhainkodissakin seksiä joka päivä, koska meidän parisuhde on aito ja parempi kuin teidän" -ihmisiä.
Kumpikaan keskustelijatyyppi ei ole tasa-arvoa nähnytkään. Toinen on avoimen miesvihamielinen ja toinen sitten naisvihamielinen. Nää hahmot ovat poikkeuksetta kaikissa avauksissa, joissa pohditaan oman miehen hemmottelua. Ei naisen, koska ne ovat useimmiten hengeltään lähestulkoon positiivisia keskusteluja.
Mitä ihmeen naisvihaa on sellaisessa suhteessa, jossa nainen esim. mielellään ottaa suihin, kun jo on mainittu että ko. suhteessa myös mies huomioi naista yhtä paljon? Omituisia olette. Nämä nais- ja mies"viha"jutut ovat netissä liikaa roikkuvien katkeroiden huuhaata eikä niihin tosielämässä juuri törmää, tulkaa todellisuuteen sieltä.
Viittasin lähinnä tapaan tuoda se esille. Nostamalla itseään niiden naisten yli, jotka eivät siitä välttämättä niin nauti. Ei suuseksi, eikä oikeastaan välttämättä edes seksi jos halujen frekvenssit kohtaavat, ole hyvän parisuhteen benchmark. Tästä merkkipäivästä vouhkaaminen kertoo kyllä jo aika paljon joidenkin suhteiden tolasta. Hyvässä suhteessa merkkipäivät tuovat yhdessäoloon pientä kivaa extraa, eivät määritä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisille naisia, koska naiset osaavat kohdella toisia oikein parisuhteessa ja tyydyttää sängyssä, niin ei tee edes mieli pihdata? eiks nii?
Vierailija kirjoitti:
miesvihapalstalla on miesvihapalstan vastaukset.
Sitä saat mitä tilasit. Naisvihaan vastataan nykyään aika tiukasti.
Se kävi selväksi, että sinulle ei ole tulossa kumpaakaan, ei paistia (steak on paisti eikä pihvi) eikä suihinottoa, koska sinulla ei ole vaimoa eikä tyttöystävää.
Amerikan hömpötystä nämä kaiken maailman päivät.
Miehet suikkaroonkoon toisiaan kun siitä tykkäävätkin.
Me hemmotellaan toisiamme ilman virallisiakin päiviä!
Ikinä en ole suihin ottanut, enkä ota. Enkä ole antanut nuolla, enkä anna.