Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille vaimoille ja tyttöystäville: 14.3. hivuttautuu lähemmäksi

Vierailija
11.03.2019 |

Eli 14.3. on Steak and Blowjob -päivä, joka on tapana pitää kuukausi ystävänpäivän jälkeen. Siinä missä ystävänpäivänä naisia hemmotellaan, on Steak and Blowjob -päivä tarkoitettu miestä hemmottelemaan.
Lisätietoa tässä: https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä päivä koskee myös miespareja?

Vierailija
142/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs rude-monkkari on kun tätä ei poisteta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain miehellä tuntuu olevan nihkeä vaimo muistamaan miestään. Jokatoinen kommentti on tyyliin : Ei meilläkään vaimo muista ja minä ostan joululahjat ja ystävänpäivälahjat ja suklaarasiat jne jne. 

Puhuminen siellä kotona voisi auttaa ongelmaan paremmin, kuin tänne av-palstalle valittaminen.

En minä valita asiasta, mutta tuon vaan esille, että on muitakin vaihtoehtoja olemassa, kuin mitä mammat esittää. Ei ole koskaan häirinnyt, ettei vaimo tuo muista mitenkään erityisesti tällaisina päivinä. Minä ostelen hänelle jotain pientä ihan milelläni. 

Päinvastainen tilanne tuntuu olevan naisille paljon kovempi paikka. Tässäkin ketjussa on jo useampi kommentti "sain mieheltä vain suklaarasian yhtävänpäivänä, joten mies ei varmasti saa suihinottoa". 

Vierailija
144/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesvihapalstalla on miesvihapalstan vastaukset. 

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään S&BJ-päivä. Mitä miesvihaa tämän toteamisessa on?

Vierailija
145/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää että miesten "hemmoittelupäivä" perustuu pelkästään muiden hyväksikäyttöön miehen palvelemiseksi. Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. Pihvi taasen  tarkoittaa useimmiten surkean elämän viettäneen luontokappaleen murhaa ja raadosta tehtyä ruokaa.

Ystävänpäivää vietetään ehkä enemmän ns. naisen ehdoilla, mutta kynttiläillalliset ja sen sellaiset ovat lähtökohtaisesti mukavia naisen lisäksi myös toiselle osapuolelle.

Mies haluaa leikkiä pikku keisaria ja nainen haluaa että kaikilla on hauskaa? Siinäkö nämä teemapäivät :D

Vierailija
146/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän hiukan lapsellisina miehiä, jotka tätä päivää mainostavat.

M45

Minä olen henkisesti noin 15-vuotiaan tasolla, ja pidän huumorista, joten varmasti ainakin vihjaisen asiasta vaimolle. Todennäköisesti sillä ei ole mitään vaikutusta kuitenkaan.

Tuntuu, että tästäkin saadaan taas ihan tolkuton riita päälle. Maailmassa on ihan liikaa mielensäpahjoittajia. Kuten näkyy tämänkin aloituksen peukutuksista.

Vierailija
147/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännää että miesten "hemmoittelupäivä" perustuu pelkästään muiden hyväksikäyttöön miehen palvelemiseksi. Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. Pihvi taasen  tarkoittaa useimmiten surkean elämän viettäneen luontokappaleen murhaa ja raadosta tehtyä ruokaa.

Ystävänpäivää vietetään ehkä enemmän ns. naisen ehdoilla, mutta kynttiläillalliset ja sen sellaiset ovat lähtökohtaisesti mukavia naisen lisäksi myös toiselle osapuolelle.

Mies haluaa leikkiä pikku keisaria ja nainen haluaa että kaikilla on hauskaa? Siinäkö nämä teemapäivät :D

Kunhan mies maksaa ne. Eikös ;)

Vierailija
148/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mikään S&BJ-päivä. Mitä miesvihaa tämän toteamisessa on?

Oletko siis mies vai nainen? Vaikuttaa hieman asiaan.

Vierailija
149/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiles ap joskus voinappi ja strap-on päivää.

En ole ap mutta avoin kokeilemaan kaikenlaista. Eikös sitä sanota että vaihtelu virkistää?

Vierailija
150/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvi kahta kertaa pyytää jos haluaa elukalta oraaliseksiä. Sanonpa vaan....

Vierailija
151/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvi maksaa. Jos tuore suhde, niin kustannukset on järkevintä puolittaa. Jos taas pitemmässä suhteessa, niin silloin ei tarvitse mielestäni joka kerralla räknätä laskua puoliksi, vaan välillä toinen tarjoaa, välillä toinen. Jos yhteinen talous, niin sitten yhteisestä tilistä.

En tiiä, millaisissa suhteissa sä olet ollut tai etttä oletko mahdollisesti huomattavasti mua vanhempi, mutta itse oon törmännyt miehen-täytyy-aina-maksaa -mentaliteettiin ainoastaan jenkkileffoissa ja vauvapalstalla.

N36

Vierailija
152/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. ...

Oletko samaa mieltä ja samalla asenteella naisille annettavasta suuseksistä?

Vierailija
153/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvi maksaa. Jos tuore suhde, niin kustannukset on järkevintä puolittaa. Jos taas pitemmässä suhteessa, niin silloin ei tarvitse mielestäni joka kerralla räknätä laskua puoliksi, vaan välillä toinen tarjoaa, välillä toinen. Jos yhteinen talous, niin sitten yhteisestä tilistä.

En tiiä, millaisissa suhteissa sä olet ollut tai etttä oletko mahdollisesti huomattavasti mua vanhempi, mutta itse oon törmännyt miehen-täytyy-aina-maksaa -mentaliteettiin ainoastaan jenkkileffoissa ja vauvapalstalla.

N36

Ikää on hieman enemmän ja toisaalta minulla on selkeästi vaimoa suuremmat tulot, joten eipä se nyt haittaa. Mutta kunhan kommentoin sitä alkuprovoa.

Vierailija
154/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävänpäivä ei oo oikea verrokki tähän vaan naistenpäivä. Kertoo vähän yhteiskunnasta, jos miehille ei ole omaa päivää vaan pelkkä vitsipäivä. Eipä sinänsä, eipä noita päiviä meillä tule juhlittua muutenkaan.

Kertoo vähän sun yleissivistyksestä ja googlettelun taidoista, jos et tiennyt että kansainvälinen miestenpäivä on marraskuun 19.

Kertoo vähän sun yleissivistyksestä ja googlettelun taidoista, jos et ymmärrä näiden olen melkolailla eri tasolla ja eri merkityksellä.

Vierailija
155/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein yllättynyt kuinka paljon tuskaa suihinotto tuottaa av-mammalle. 

Vierailija
156/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä hemmoteltu ystävänpäivänä.

Ai ystävänpäiväkin on naislasten lahjomispäivä?

No niinhän tämän ketjun avausviestissä esitetään. ohis

Vierailija
157/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis mies vai nainen? Vaikuttaa hieman asiaan.

Miten vaikuttaa asiaan? Ei mitenkään.

Vierailija
158/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Suihinotto on monille epämukavaa ja se tähtää ainoastaan miehen nautintoon. ...

Oletko samaa mieltä ja samalla asenteella naisille annettavasta suuseksistä?

Joo, olen. Ei kummankaan sukupuolen alapää tarjoa mitään makuelämyksiä. (Sormien ja lelujen käyttö taas on mielestäni ihan jees.)

Veikkaisin kuitenkin että miehelle annettava suuseksi on epämukavampaa kuin naiselle annettava, koska siinä täytyy pitää suuta auki hankalassa asennossa niin pitkään. Eli fyysisenä liikkeenä ero on sama kuin hammaslääkärissä olo ja jäätelön nuoleminen. Kummasta sinä pidät enemmän?

Vierailija
159/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ukon ei tartte odotella mitään. Tehkööt itse pihvinsa jos semmosia haluu. Ja notkeutta kehiin niin ehkä se suikkarikin onnistuu.

Jos minulla olisi noin nuiva ja huumorintajuton muija niin saisi lähteä kyllä aika äkkiä.

Nuiva ja huumotintajuton?

Naiselle annetaan joku surkea kukka (mitå ihmettä nainen kukilla tekee eikä ne ainakaan minua ilahduta ehkä miehiä?)tai jotain suklaata miksi ihmeessä ja miehelle naisen pitäisi antaa jotain joka nöuryyttää tai oksettaa naista.

Nöyryyttää tai oksettaa?!? 😮 Tunnetko sinä oikeasti noin kun tuotat omalle rakkaallesi mielihyvää? Onko miehenkin nöyryyttävää nuolla naista? Erikoinen ajatus.

N39

Vierailija
160/185 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Ikää on hieman enemmän ja toisaalta minulla on selkeästi vaimoa suuremmat tulot, joten eipä se nyt haittaa. Mutta kunhan kommentoin sitä alkuprovoa.

Eli sinusta on hauskaa vähän syyllistää naisia ja liata niiden mainetta väittämällä "piloillasi", että naiset on aina vaatimassa miestä maksumieheksi, vaikka et oikeasti olekaan sitä mieltä?

Jos olet vaimosi kanssa onnellinen, ei sinun liene mitään syytä käydä mollaamassa naisia täällä palstalla.

Epäilen, ettei sinulla ole vaimoa eikä taida olla sen isompia tulojakaan, kuin sillä "vaimollasi"(jos sitä siis edes on olemassa).

Jos taas on vaimo sekä isommat tulot niin vaadi vaimoasi siitä huolimatta maksamaan aina oma osuutensa. Inhottavaa, että sinä täällä käyt nälvimässä toisia naisia, kun oma vaimosi kuitenkin on se palstalla mainittu "lom-pak-koloinen". 

Sinun ei silti pidä luulla, että muutkin naiset on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän