Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen asiat selkeästi, kokonaisuutena. Ymmärrän ihmisten sisimmän

Vierailija
14.03.2013 |

yleensä vain hetken yhdessäololla.

Näen ihmisten tarkoitusperät, hyvät tai huonot, äärimmäisen nopeasti, oikeastaan samantien.

Tunnistan ihmisen äänensävystä valheen, tai vaikka vain halun valheeseen. 

Kuulen ihmisen perimmäisen tarkoituksen arkipäiväisen rupattelun läpi, se ei aina ole niin kaunista kuin rupattelu antaa ymmärtää.

Näen ihmisen kuoren läpi suoraan tämän ajatuksen, tarkoituksen ja päämäärän. Lisäksi sen miten ihminen menee "väärään suuntaan", on epävarma, valheellinen tai vaikka vain ei tiedä, ei tajua tai ymmärrä..

Tämän kaiken näen selkeästi myös itsestäni ja joka ikinen hetki on tiedostamatonta analyysia itsestäni, tarkoitusperistäni, haluistani, toiveistani, virheistäni, virheistä oppimisestani..Olen kriittinen itseäni kohtaan, mutta samalla myös varma että teen sen oikein, korottamatta itseäni.

Onko muita samankaltaisia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.*.*.*.*.*.Valoa ja tähtipölyä .*.*.*.*.*.

Vierailija
2/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki näkee ton 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni ihmisistä jotka esittävät kyvyistään ap:n kaltaisia väitteitä on, että he tekevät usein ihan vääriä päätelmiä, "näkevät" vääriä asioita. Itsessänikin oli nuorempana tuota vikaa, mutta nykyisin olen onneksi jo nöyrempi ja ymmärrän että pystyn hyvin rajallisesti lukemaan toisten ihmisten aikeita, motiiveja, tunnetiloja jne.

Vierailija
4/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella näkevä pitää näkemisensä omana tietonaan ja käyttää sitä vain ja ainoastaan vilpittömään hyvään.

Enkä väitä olevani sellainen.

Vierailija
5/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
6/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Täällä yksi. Hätkähdin, kun luin viesisi alun tässä viestilistauksessa. Sekunnin sadasosan ajattelin, että milloin minä olen tuon kirjoittanut.

Vierailija
7/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se jokin aivovaurio joka saa aikaan tuollaisia tuntemuksia? Muistaisin jostain lukeneeni.

Vierailija
8/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani samankaltainen. Veljeni taas on jopa yliaistivainen, jollainen en itse halua/uskalla olla.

Vierailija
9/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä luulet vaan.

Vierailija
10/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottisuutta?

Vierailija
11/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:43"]

Todella näkevä pitää näkemisensä omana tietonaan ja käyttää sitä vain ja ainoastaan vilpittömään hyvään.

Enkä väitä olevani sellainen.

[/quote]

En minäkään väitä olevani mitään. Olen varma tästä mitä vaistoan, mutta täysin epävarma siitä miksi teen niin. Siksi kysynkin.

ap

Vierailija
12/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että näet oikein etkä vain kuvittele?

Vierailija
13/13 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap aina muistaa, että metsäänkin voi mennä ja tosi pahasti. Olen itse hyvä ihmistuntija, joskus liiankin hyvä, mutta erehdyn siltikin tasaisin väliajoin. Ja monta kertaa olen esimerkiksi ensivaikutelman jälkeen joutunutkin muuttamaan omia asenteitani, ihan siis suuntaan sekä toiseen.

Minusta tuossa on suuri riski lähteä tilkitsemään omalla mielikuvituksella liikaa välejä ja varjoja, eli suoraan sanottuna haksahtaa aivan liian mukatietäväiseksi ja tavallaan siten liian ylpeäksi. Luullaan tietävänsä vaikkei todellakaan tiedetä. Kaikki on niin kaikesta kiinni, on niin valtavan paljon asioita jotka vaikuttavat tulkintoihin, tilanteisiin, ihan kaikkeen koko ajan. Eräs esimerkki: Suhtaudutko täysin reilusti ja kivasti sellaiseen ihmiseen, joka muistuttaa vaikkapa ulkoiselta olemukseltaan paljon sellaista ihmistä, joka oli joskus hyvin ilkeä ja ikävä sinua kohtaan sinun omassa menneisyydessäsi? Epäilenpä että aika monella siihen tulee omalta puoleltaan vääriä sävyjä ja asenteita mukaan heti kättelyssä, jotka eivät siis oikeasti mitenkään liity siihen kyseiseen uuteen tuttavuuteen. Eli asenteesi on hetkessä jo täysin epäreilu ja hieman ikävä, minkä se toinen kyllä heti huomaa ja hetkessä on huonohko vuorovaikutus aluillaan. Kun taas ilman mielestään hyvän arvioijan ikävää muistoa jostakusta ihan toisesta henkilöstä, olisi saattanut alkutilanne olla ihan toinen. Ja siis huom. se kyseinen kenestä teet tulkintasi menneiden kokemustesi pohjalta, on täysin osaton sun kokemusmaailmasta ja sun asenteista. On siis hyvin epäreilua luulla noin kuin aloittaja tekee. Tottakai me kaikki ihmiset tulkitaan toisiamme tosi paljon ilman sanojakin, mutta tuo on kyllä minusta väärin luulla noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän