Olen raskaana rodoslaiselle baarityöntekijälle,
enkä löydä hänen yhteystietojaan mistään. Onko kukaan täältä käynyt lähiaikoina Rodoksella? Tunnetteko sieltä porukkaa? Kyseessä on siis sieltä baarikadulta mukaan tarttunut sisäänheittäjä.
Kommentit (67)
Tässä kun olen sivusta seurannut muutaman ystävän tappeluja lapsista idioottien ex-miestensä kanssa niin ei ollenkaan hullumpi idea tempaista mukula tuntemattoman kanssa...pääset Ap helpommalla....onnea odotukseen ja kaikkea hyvää!
Sisään heittäjä teki työtään :) ja heitti sisään. Taas yksi avioton lapsi maailmaan vai kuinka?
Yksi hyvä puoli näissä on kun naiset hakevat siemeniä ulkomailta niin suomi ei pääse sisäsiittoutumaan.
Opit nyt tiedostamaan sanan ÄPÄRÄ.
no ehkä se kadonneen jäljillä on vielä parinkymmenen vuoden päästä telkussa....
Mun paras ystävä on lomamuisto kreikasta. Ei tietoa omasta isästä mutta elää tällä hetkellä onnellisena kolmen lapsen äitinä itse. Ettei se elämä ole tuhoon tuomittu jos saa alkunsa noin.
No on se silti erittäin noloa, että tämä tuleva äiti ei tiedä edes lapsensa isän nimeä...
Varaa uusi matka samaan paikkaan ja koeta, josko löytyisi sillä tavalla.
Lapsesta olisi varmasti mukava tietää, että mistä on kotoisin, vaikka henkilökohtaista suhdetta isään ei muodostuisikaan. Eli isukin etsintäreissulle vain!
Voisin veikata, ettei se mies halua tietää asiasta. Ehkä hänellä on jopa paikallinen tyttöystävä tai monta turistiystävää.
Mitä väliä sillä on, vaikka seurustelisi/olisi aviossa tms. Isälläkin on oikeus tietää lapsestaan. Ja tietenkin tuolla vielä syntymättömällä lapsella on oikeus isään.
Joten tsemppiä etsintään! Ja kaikkea hyvää pienen elämään.
Haluaisin kuulla jatkoa tähän. Saiko viestiketjun aloittaja tavoitettua miehen.(?) Ettei vaan olis sama paikallinen sisäänheittäjä kenen mukaan itse tuli lähdettyä.. useampanakin iltana :D
missä päin suomeaa testataan satiaiset alkuraskaudessa? ja miten ne _testataan_
Mitä hittoa te naiset oikeasti kuvittelette liikkuessanne tuolla yöelämässä? Edes huoratkaan eivät anna ilman kumia mutta te vedätte koko setin alusta loppuun vailla huolta huomisesta. Hyi vittu miten ällöttävä ajatus et joku ihan ventovieras ryskyttää ilman kumiukkoa ja heittää vielä sisälle.
Turha sinne kreikkaan päin on mitää ilmoitella oma isäni on roodokselta nähnyt viimeksi '95. Ei siellä paikallisia lapset kiinnosta vaan pillu
Tässä ketjussa on kyllä tajunnu kuinka aivotonta ja rasistista porukkaa tällä foorumilla liikkuu. Itse olen puoliksi roodoslainen ja helvetin ylpeä siitä. Tietääkseni isäni ei ole väkivalta rikollinen tai raiskari enkä ole minäkää. Älä huoli AP kyllä lapsestasi tulee kaunis/komea äläkä ota itteesi näistä kateellisista suomalais mammoista jotka eivät koskaan ole saanut rakastajaa, vaan on ollut koko elämänsä nyrkin ja hellan välissä
Tässä ketjussa on kyllä tajunnu kuinka aivotonta ja rasistista porukkaa tällä foorumilla liikkuu. Itse olen puoliksi roodoslainen ja helvetin ylpeä siitä. Tietääkseni isäni ei ole väkivalta rikollinen tai raiskari enkä ole minäkää. Älä huoli AP kyllä lapsestasi tulee kaunis/komea äläkä ota itteesi näistä kateellisista suomalais mammoista jotka eivät koskaan ole saanut rakastajaa, vaan on ollut koko elämänsä nyrkin ja hellan välissä
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:37"]
Eikö se lapsi olisi kivempi tehdä pitkäaikaisen kumppanin kanssa eikä niin, että olet yh-äiti ja isä on jokin rikollinen mamu, jota et edes näe enää koskaan? Eiköhän se abortti olisi ollut paras vaihtoehto... Ei ole sinua älyllä pilattu.
[/quote]
Tiedätkö sä edes mitä mamu tarkottaa? Miten Kreikassa asuva kreikkalainen on yhtäkkiä muka mamu?
Tv:stä tuli joskus se ohjelma, jossa etsittiin biologista isää ja muita kadonneita sukulaisia tms.
Esim. tapaus, jossa lapsi etsi isäänsä, mutta isä oli ehtinyt kuolla (?), mutta lapsi löysi kuitenkin muita sukulaisia.
Vaikka biologista isää ei kiinnostaisikaan, voi olla vaikka isovanhemmat tai muita sukulaisia, joita lapsi voi myöhemmin tavata.
Netin kautta voit tietysti yrittää etsiä. Tavallaan ymmärrän, jos pokka ei riitä esim. siihen että laittaisit oman kuvasi nettiin ja kyselisit jos joku mies tunnistaa sut yhden illan jutukseen?... Voi olla että se Rodokselle matkustaminen ja sitä kautta miehen etsiminen on toimivin vaihtoehto.