Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikki fyysisiä sairauksia voi tulla siitä, kun sinnittelee huonossa parisuhteessa?

Vierailija
26.08.2025 |

Listataan.

Onko teille itsellenne tullut jotain fyysistä vaivaa ja olet yhdistänyt sen tähän henkisesti huonoon parisuhteeseen? Tai tiedätkö jonkun, joka olisi fyysisesti sairastunut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Kun itse tässä mietin eroa, kun oon vuosikausia ollut ahdistavassa suhteessa.

Mulla on ainakin ahdistusta.

Vierailija
2/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian sain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastuin nuorena selkärankareumaan. Kun kysyin lääkäriltä, että miksi se puhkesi siinä vaiheessa elämää, hän alkoi kysellä mm. parisuhteesta, töistä ym. Kerroin suhteestani, jossa voin todella huonosti ja lääkäri totesi, että siinä varmaan syy. Mulla oli siis veressä se reumatekijä, mutta sehän ei automaattisesti tarkoita sitä, että sairastuu. 

Vierailija
4/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat 

Vierailija
5/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli siitä kamalasta stressistä syyliä sormiin. Ihan totta! Kun vihdoin sain asiat siihen järjestykseen, että sain pakattua kamppeeni ja häivyttyä siitä helvetistä, syylät ja migreenikin hävisivät ihan itsekseen. En ehkä uskoisi, jos en itse olisi kokenut. Vatsavaivat ja sen sellaiset vielä ymmärtäisi, mutta ne helkutin syylät!

Vierailija
6/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vatsahaava, kirjaimellisesti

Vierailija
7/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuppaa tulemaan alkoholismi.

Vierailija
8/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin itse vakavasti. Riippuvuuksia myös tuli elämääni, jotka pahensivat tilannettani. Elämäni hirveimmät vuodet. 

Vierailija
9/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sairastuin nuorena selkärankareumaan. Kun kysyin lääkäriltä, että miksi se puhkesi siinä vaiheessa elämää, hän alkoi kysellä mm. parisuhteesta, töistä ym. Kerroin suhteestani, jossa voin todella huonosti ja lääkäri totesi, että siinä varmaan syy. Mulla oli siis veressä se reumatekijä, mutta sehän ei automaattisesti tarkoita sitä, että sairastuu. 

Sairastuin puolison kuoleman jälkeen reumaan, naiselle tyypilliseen ikään sairastua, sukutaustassa runsaasti reumaa. En usko että puolison kuolema siinä olisi ollut edes osavaikuttaja.

Vierailija
10/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappirakko tulehtui.

Vierailija
11/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikea sanoa. Kauan on mennyt huonosti suhteessa ja paljon on sairauksia tullut sinä aikana. Verenpainetauti, kilpirauhasen vt, selkärankareuma, leikkauksiakin useita. En nyt tiedä ovatko voineet johtua huonosta suhteesta.

Ja muutenkin, kun nyt meneekin hyvin, niin edelleen nuo sairaudet on ja muutakin epäillään.

Vierailija
12/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin aiheuttama hikoilu. Hermosto koko ajan hälytystilassa. 

Kaikki oireet hävisivät kun elämä oli taas kohdallaan. 

Vierailija
13/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Stressi ja ahdistus aiheutti kaikenlaista fyysistä vaivaa. Huh huh, onneksi se on ohi.

Vierailija
14/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettyäni riitaisasta liitosta päihdeongelmaisen miehen kanssa paranin allergioista, vatsavaivoista, uniongelmista, fibromyalgiasta ja masennuksesta.

Vierailija
15/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui että koko kroppa meni sekaisin ahdistavassa suhteessa. Lihoin, sain paniikkikohtauksia, keho kävi ylikierroksilla. Pikkuhiljaa parempaan päin menossa.

Vierailija
16/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
17/17 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi