Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana rodoslaiselle baarityöntekijälle,

Vierailija
14.03.2013 |

enkä löydä hänen yhteystietojaan mistään. Onko kukaan täältä käynyt lähiaikoina Rodoksella? Tunnetteko sieltä porukkaa? Kyseessä on siis sieltä baarikadulta mukaan tarttunut sisäänheittäjä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä baari?

Vierailija
2/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Lapset on kivoja!

Vierailija
4/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kuule vaan tyytyväinen että mies ei tiedä eikä siis tule sekaantumaan sun tai lapsen elämään. Et sinä siltä mitään elatusrahoja saisi kumminkaan, mutta pahimmassa tapauksessa se häirtisisi elämäänne vuosikausia sillä oikeudella kun on lapsen isä, olematta kuitenkaan lapselle kunnon isä.

Vierailija
5/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sen baarin osote sun muut... Vilkasin pikasesti niin löysin esim. baarin fb-sivut. Eiköhän sieltä sais jätkänki yhteystiedot.

Vierailija
6/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on ollut kiva loma. Oletko varma ettet saanut siltä baarityöntekijältä muitakin yllätyksiä?

Vierailija
7/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö provo! Teinit nukkumaan jo :)

Vierailija
8/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGHHHH. Huorissa siis käyty ja nyt on tulossa todellinen rakkauden hedelmä :) EI vittu, mistä teitä idiootteja oikein tulee?

Vierailija
9/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siitä isästä haluat? Elareita?

Se susta ja mukulasta halua kuulla. Ellei sit aio Suomeen asumaan.

Vierailija
10/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt osoitteen, nettisivut, facebookin jne. mutta työntekijöistä siellä ei mainita. Ikävä kyllä en muista edes etunimeä, tai ehkä muistaisin jos kuulisin. Olen yrittänyt katsella kuvia fb:sta josta tunnistaisin hänet, mutta sellaisia ei ole työntekijöistä. Kyseessä komea ja pitkä mies. Tunteeko kukaan?

Ja ei, en saanut mitään satiaisia. Alkuraskaudestahan nuo on testattu.

Vierailija
11/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Panos?

Vierailija
12/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:16"]

Olen etsinyt osoitteen, nettisivut, facebookin jne. mutta työntekijöistä siellä ei mainita. Ikävä kyllä en muista edes etunimeä, tai ehkä muistaisin jos kuulisin. Olen yrittänyt katsella kuvia fb:sta josta tunnistaisin hänet, mutta sellaisia ei ole työntekijöistä. Kyseessä komea ja pitkä mies. Tunteeko kukaan?

Ja ei, en saanut mitään satiaisia. Alkuraskaudestahan nuo on testattu.

[/quote]

Voi hyvää päivä. Tommoset vielä sikiääkin.

Vierailija
13/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elareita vailla, mutta haluaisin...hmm, en ole aivan varma. Haluaisin edes nimen. Tiedon, että voin halutessani ottaa yhteyttä.

Vierailija
14/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa National Geographic  kanavan dokkarisarja eri maiden turistikohteista nimeltään Scam City. Sisäänheittäjät ovat 99 %:sesti raiskaajia, väkivaltarikollisia, ryöstäjiä, varkaita ja täysin sairaita paskoja. Siinä on lapsella mukava isä ja sulla kuhisee kaikki taudit alapäässä, yläpäässä ei paljoa näytä olevankaan. 

Vierailija
15/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ole elareita vailla, mutta haluaisin...hmm, en ole aivan varma. Haluaisin edes nimen. Tiedon, että voin halutessani ottaa yhteyttä."

Et halua, koska silloin kunnan elatusavun pyytäminen / vaatiminen vaikeutuu.

Eikun parhaat onnittelut! Suomessahan syntyy liian vähän vauvoja.

Vierailija
16/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ovat? Miksi sisäänheittäjiksi palkattaisiin pelkkiä rikollisia?  

Vierailija
17/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ole pakko kertoa, että tiedän nimen, vaikka tiedänkin.  

Vierailija
18/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä perusteita, jonka vuoksi minulla ei olisi mitään "päässä" vaikka olenkin n***ssinut lomallani sisäänheittäjän kanssa. Järjellä ja himoillani ei ole mitään tekemistä keskenään. Minulla oli kivaa. Yö oli ihana enkä kadu sitä. Lapsi on alkujärkytyksen jälkeen tervetullut ja todennäköisesti erittäin kaunis kreikkalaisten geenien ansiosta. Olen hyvässä ammatissa eikä minun tarvitse kerjätä almuja yhteiskunnalta lapsen elättämistä varten. Olisi kuitenkin kiva, että olisi mahdollisuus ottaa tarvittaessa yhteyttä.

Vierailija
19/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:25"]

Miten niin ovat? Miksi sisäänheittäjiksi palkattaisiin pelkkiä rikollisia?  

[/quote]

Koska työhön liittyy turistien ryöstämistä, hakkaamista, raiskaamista, kiristämistä jne eikä siihen suostu muut kuin entiset rikolliset, joilla ei ole moraalia eikä inhimillisiä piirteitä. Kannattaa katsoa tosiaan tuo sarja, valaiseva ja opettava. Esim Istanbul-osa kuvaa hyvin mitä porukkaa sisäänheittäjät ovat:

http://www.imdb.com/title/tt2254860/

Video löytynee varmaan ihan Youtubesta. He ovat ihmissaastaa.

Vierailija
20/67 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se lapsi olisi kivempi tehdä pitkäaikaisen kumppanin kanssa eikä niin, että olet yh-äiti ja isä on jokin rikollinen mamu, jota et edes näe enää koskaan? Eiköhän se abortti olisi ollut paras vaihtoehto... Ei ole sinua älyllä pilattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi