Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olisitko ollut valmis menemään kihloihin alle 25 -vuotiaana?

Vierailija
14.03.2013 |

Omasta mielestäni alle 25 -vuotias on aivan liian nuori menemään kihloihin. Ei tuon ikäisen tarvitse vielä seurustella vakavasti. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikeestaan 25 vuotiaan kannata enää mennä kihloihin ollenkaan, on se jo niin vanha..  Itekki oon aatellu täsä kö ukon kans seittemättä vuotta yhdessä elellään (olen siis 24 vuotias) Että ei kait sitä enää kannata naimisiin mennä.

Vierailija
22/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain olin tuossa iässä valmis naimisiinkin. Kihloissa oli oltu jo jokunen vuosi. Olin 17 kun alettiin seurustella, ja nyt on yli 20 vuotta oltu yhdessä ja naimisiinkin ehditty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ollut silloin valmis, asuinhan avokkini kanssa kolme vuotta. Onneksi ei menty kihloihin, ero olisi tuntunut nolommalta. Tapasin nykyiseni 26-vuotiaana, kun olin ehtinyt tavata monta "tuollaista en ainakaan halua"- miestä.

Joskus nuorena sitoutuminen toimii hyvin, mutta toisilla se aiheuttaa sen että sitten kun on se yhteinen asuntolaina ja kolme lasta, aletaan viettää toista teini-ikää ja juosta baareissa munankipeänä.

Vierailija
24/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja meninkin kihloihin 16-vuotiaana. Naimisiin mentiin,kun olin 18-vuotta. Seurusteltu nyt 10-vuotta,kihloissa 9-vuotta ja naimisissa 7-vuotta. Ja nyt mukana kolme ihanaa lasta. Mikä kenellekin käy. :)

Vierailija
25/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 21:33"]

Omasta mielestäni alle 25 -vuotias on aivan liian nuori menemään kihloihin. Ei tuon ikäisen tarvitse vielä seurustella vakavasti. 

[/quote]

Mitähän ihme höpötystä taas. Monella on kuule jo perhe tuossa iässä, että se siitä.

Vierailija
26/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä mä menin ja oli 26v kun pidettiin häät. En ole katunut.

Vierailija
27/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme kihloihin kun olin 16, naimisiin kun olin 20 ja nyt olen 23 ja vauva tulossa :)

Vierailija
28/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin. Aloimme seurustella kun olin 19, kihloihin kun kun täytin 21, naimisiin mentiin kun olin 24. Nyt olen 27v. ja meillä on vauva, omakotitalo, farmariauto ja kultainennoutaja :)

Vierailija
29/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25 -vuotiaat seurustelee vakavasti ja menee kihloihin erityisesti 34 -vuotiaiden kanssa.   

Vierailija
30/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kihloihin 19-vuotiaana, naimisiin 22-vuotiaana, nyt olen 24 ja odotan esikoista - apua, tein väärin, en ole vielä 25, apua elämäni on pilalla :DDD

Ei vaan, mitäs minun olisi pitänyt tehdä nämä vuodet siihen  asti että täytän 25? Asua vielä vanhempien katon alla ja elää lapsen elämää, kun olen aikuinen vasta 25-vuotiaana?

Vierailija
31/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo naimisissa 25 vuotiaana. Aiva liian aikaisin. Olin naiivi ja lapsellinen. Olen AP:n kanssa samaa mieltä. Nyt uusissa naimisissa ja vasta nyt tajuan misten parishdetta pidetään yllä ja mitä minulta vaaditaan. Itsekkyys karissut kokonaan, mutta en suostu kynnysmatoksikaan.

Vierailija
32/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja meninkin kihloihin 21-vuotiaana. Ja naimisiin 24-vuotiaana. Päätellen siitä, että avioliitto on kestänyt nyt 13vuotta, tuskin ikä oli väärä. 

Ja ikäerohullulle tiedoksi, että mieheni on mua pari vuotta vanhempi.

Vierailija
33/33 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olin ollut tuossa iässä naimisissa jo hilkkua vaille 7v. =D Ja odotin toista lastamme silloin.

Päivääkään en vaihtaisi pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi