Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen luo ekaa kertaa yökylään, laittaisitko jonkun seksi-yöpaidan vai ihan tavallisen?

Vierailija
11.03.2019 |

Seksiä ei ole vielä ollut

Kommentit (105)

61/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eise vaatteita ajattele enää tos vaihees...

Vierailija
62/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on seksiyöpaita? Paita mikä paita.

Se on sellainen missä lukee että tänään saat leikkiä majavan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä yöpaita kotiin ja pyydä mieheltä t-paita lainaan. En tiedä miksi, mutta miehet tuntuvat tykkäävän naisesta omissa vaatteissaan.

Oisko se juju siinä, että tulee sellainen kuva, että naisella ei ollut aikomusta jäädä yöksi, mutta jäi koska ei pystynyt vastustamaan miestä...

Vierailija
64/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ota mukaan yöpukua vaan villasukat ja liukkaria. Lämpimät jalat ---> kuuma seksi.

Ja jos ette aloittelijat tajua, että liukuvoiteella on muutakin virkaa kuin se ekaksi mieleen tuleva, niin ette tiedä käsillä ja suulla hyväilemisestä yhtään mitään.

Kerro ihmeessä. Mä olen joitakin tuhansia kertoja seksiä harrastanut nelikymppinen, enkä keksi liukkarille käyttöä sen ekaksi mieleen tulevan lisäksi. Tai ainakaan meillä ei ole tarvittu.

Voi sääli sinua ja miestäsi. Ette varmasti osaa edes puhua näistä asioista, senkun läähätätte vain ja summassa kohellatte?

Monestiko muuten rakastelette kolme vuorokautta putkeen erämaamökillä?

No, meidän täytyy nykyään syödä ja nukkua välissä, mutta teltassa Jäämeren rannoilla tapahtuu peräkkäisinä vuorokausina ihan vuosittain, kelien salliessa. Vähemmän tarvitsee enää puhua, otteet on tällä keskinäisellä harjoituksella jo aika varmat ja kieltämättä pistävät molemmat läähättämään. Nyt jos saisi sen vastauksen?

Vierailija
65/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.

Mua ei ainakaan ahdista, koska oon valinnut itsestäni mukavan tuntuisia vaatteita yövaatteiksi. Jos nukun alasti, niin herkästi käy niin, että jossain vaiheessa herään siihen, että palelee - en onnistu pysymään koko yötä peitto korviin asti vedettynä. Enkä halua lämmittää makuuhuonetta kovin lämpimäksi, tulee tunkkainen olo.

Joskus olisi mukavaa, jos ei seksin jälkeen tarvitsisi enää pukea, mutta kun ei sovi itselle, niin ei vaan sovi.

Vierailija
66/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa’a enpä ole tuota joutunut pohtimaan. Jäin miehen luo ekan kerran yöksi spontaanisti, mukanani vain ne vaatteet, joissa olin tullut. Sillä tiellä vieläkin.

Vierailija
67/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.

Mäkin joskus menen nukkumaan ilman alaosaa, mutta sitten alan kuvittelemaan että tulee rosmoja sisälle ja ne näkee mun paljaan ahterin ekana (nukun kyljelläni selkä ovelle) kun tulevat makkariin, niin nounou.

Vierailija
68/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin joskus menen nukkumaan ilman alaosaa, mutta sitten alan kuvittelemaan että tulee rosmoja sisälle ja ne näkee mun paljaan ahterin ekana (nukun kyljelläni selkä ovelle) kun tulevat makkariin, niin nounou.

Paljas berberihän on se isoin murhe, jos rosmot murtautuvat sisälle :))

Vierailija
69/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/TvFLRl

Tää yhdistelmä👌👌

Vierailija
70/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun et ymmärrä huumoria:))

Vierailija
71/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun et ymmärrä huumoria:))

Likewise...

Vierailija
72/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää yhdistelmä👌👌

Hot!

Vierailija
73/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää yhdistelmä👌👌

Jos toi on se sun ”tavallinen”, ap, niin ota ehkä sittenkin se seksihepene.

Vierailija
74/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniahaalaria suosittelisin. Eipä tule "vahinkoja"

Vierailija
75/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo käyttäny yövaatteita sen jälkeen kun muutin pois kotoa.

Vierailija
76/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi nainen tulisi jossain Nanson yöpaidassa ekaa kertaa yöksi niin ajattelisin että hiljaista tulee makkarissa olemaan tämän tytsikän kanssa olemaan.

Vierailija
77/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ekaa kertaa miehen luona yötä, pyysin mieheltä yöpaitaa päälleni :) sain jonkun tavallisen, kilpikonnakuvioisen paidan :D

No ei se paita kauaa pysynyt päällä, mutta silti. Sen jälkeen olen myöhemmin ottanu välillä omia lempiyöpaitojani mukaan jos olen muistanut, mutta usein pyytänyt myös mieheltä paidan. Tykkään hengata yöpaidassa ennemmin kuin alasti tai "normivaatteissani". Myös miehen mielestä on seksikkäämpää, kun nainen on aammupalapöydässä vähän isossa t-paidassa ja alushousuissa (tai ilman) kuin jossain miljoonan narun umpisolmuväkerryksessä josta kuultaa mahamakkarat läpi :)

n24

Vierailija
78/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mietin laitanko kalukukkaroalushousut vastaavassa tilanteessa

Naiselle ekaa kertaa yöksi ja kalukukkaro esiin :)

Vierailija
79/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sexihepenet. Ohutta, läpinäkyvää, kiiltävää, mitä vain kunhan ylhäältä edustava ja alhaalta avoin

Pakataanko tuo reppuun ja laitetaan kylppärissä päälle ennen h-hetkeä vai laitetaanko se vaatteiden alle?

Vierailija
80/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sexihepenet. Ohutta, läpinäkyvää, kiiltävää, mitä vain kunhan ylhäältä edustava ja alhaalta avoin

Pakataanko tuo reppuun ja laitetaan kylppärissä päälle ennen h-hetkeä vai laitetaanko se vaatteiden alle?

Kuulostaa turhimmalta vaatekappaleelta ikinä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi