Uuden miehen luo ekaa kertaa yökylään, laittaisitko jonkun seksi-yöpaidan vai ihan tavallisen?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiyöpaita? Paita mikä paita.
Se on sellainen missä lukee että tänään saat leikkiä majavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä yöpaita kotiin ja pyydä mieheltä t-paita lainaan. En tiedä miksi, mutta miehet tuntuvat tykkäävän naisesta omissa vaatteissaan.
Oisko se juju siinä, että tulee sellainen kuva, että naisella ei ollut aikomusta jäädä yöksi, mutta jäi koska ei pystynyt vastustamaan miestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ota mukaan yöpukua vaan villasukat ja liukkaria. Lämpimät jalat ---> kuuma seksi.
Ja jos ette aloittelijat tajua, että liukuvoiteella on muutakin virkaa kuin se ekaksi mieleen tuleva, niin ette tiedä käsillä ja suulla hyväilemisestä yhtään mitään.
Kerro ihmeessä. Mä olen joitakin tuhansia kertoja seksiä harrastanut nelikymppinen, enkä keksi liukkarille käyttöä sen ekaksi mieleen tulevan lisäksi. Tai ainakaan meillä ei ole tarvittu.
Voi sääli sinua ja miestäsi. Ette varmasti osaa edes puhua näistä asioista, senkun läähätätte vain ja summassa kohellatte?
Monestiko muuten rakastelette kolme vuorokautta putkeen erämaamökillä?
No, meidän täytyy nykyään syödä ja nukkua välissä, mutta teltassa Jäämeren rannoilla tapahtuu peräkkäisinä vuorokausina ihan vuosittain, kelien salliessa. Vähemmän tarvitsee enää puhua, otteet on tällä keskinäisellä harjoituksella jo aika varmat ja kieltämättä pistävät molemmat läähättämään. Nyt jos saisi sen vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.
Mua ei ainakaan ahdista, koska oon valinnut itsestäni mukavan tuntuisia vaatteita yövaatteiksi. Jos nukun alasti, niin herkästi käy niin, että jossain vaiheessa herään siihen, että palelee - en onnistu pysymään koko yötä peitto korviin asti vedettynä. Enkä halua lämmittää makuuhuonetta kovin lämpimäksi, tulee tunkkainen olo.
Joskus olisi mukavaa, jos ei seksin jälkeen tarvitsisi enää pukea, mutta kun ei sovi itselle, niin ei vaan sovi.
Jaa’a enpä ole tuota joutunut pohtimaan. Jäin miehen luo ekan kerran yöksi spontaanisti, mukanani vain ne vaatteet, joissa olin tullut. Sillä tiellä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.
Mäkin joskus menen nukkumaan ilman alaosaa, mutta sitten alan kuvittelemaan että tulee rosmoja sisälle ja ne näkee mun paljaan ahterin ekana (nukun kyljelläni selkä ovelle) kun tulevat makkariin, niin nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin joskus menen nukkumaan ilman alaosaa, mutta sitten alan kuvittelemaan että tulee rosmoja sisälle ja ne näkee mun paljaan ahterin ekana (nukun kyljelläni selkä ovelle) kun tulevat makkariin, niin nounou.
Paljas berberihän on se isoin murhe, jos rosmot murtautuvat sisälle :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun et ymmärrä huumoria:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun et ymmärrä huumoria:))
Likewise...
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/TvFLRl
Tää yhdistelmä👌👌
Jos toi on se sun ”tavallinen”, ap, niin ota ehkä sittenkin se seksihepene.
Hygieniahaalaria suosittelisin. Eipä tule "vahinkoja"
Mä en oo käyttäny yövaatteita sen jälkeen kun muutin pois kotoa.
Jos uusi nainen tulisi jossain Nanson yöpaidassa ekaa kertaa yöksi niin ajattelisin että hiljaista tulee makkarissa olemaan tämän tytsikän kanssa olemaan.
Kun olin ekaa kertaa miehen luona yötä, pyysin mieheltä yöpaitaa päälleni :) sain jonkun tavallisen, kilpikonnakuvioisen paidan :D
No ei se paita kauaa pysynyt päällä, mutta silti. Sen jälkeen olen myöhemmin ottanu välillä omia lempiyöpaitojani mukaan jos olen muistanut, mutta usein pyytänyt myös mieheltä paidan. Tykkään hengata yöpaidassa ennemmin kuin alasti tai "normivaatteissani". Myös miehen mielestä on seksikkäämpää, kun nainen on aammupalapöydässä vähän isossa t-paidassa ja alushousuissa (tai ilman) kuin jossain miljoonan narun umpisolmuväkerryksessä josta kuultaa mahamakkarat läpi :)
n24
Vierailija kirjoitti:
Miehenä mietin laitanko kalukukkaroalushousut vastaavassa tilanteessa
Naiselle ekaa kertaa yöksi ja kalukukkaro esiin :)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sexihepenet. Ohutta, läpinäkyvää, kiiltävää, mitä vain kunhan ylhäältä edustava ja alhaalta avoin
Pakataanko tuo reppuun ja laitetaan kylppärissä päälle ennen h-hetkeä vai laitetaanko se vaatteiden alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sexihepenet. Ohutta, läpinäkyvää, kiiltävää, mitä vain kunhan ylhäältä edustava ja alhaalta avoin
Pakataanko tuo reppuun ja laitetaan kylppärissä päälle ennen h-hetkeä vai laitetaanko se vaatteiden alle?
Kuulostaa turhimmalta vaatekappaleelta ikinä :D
Eise vaatteita ajattele enää tos vaihees...