Uuden miehen luo ekaa kertaa yökylään, laittaisitko jonkun seksi-yöpaidan vai ihan tavallisen?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, on se kumma kun aikuiset ihmiset kyselee netti palstalla mitä minnekin laittaa päälle?! Eikö teillä oikeesti ole omia aivoja millä ajatella. Naurettavaa!!!
Eilen joku kyseli onko polvimittanen hame treffeille liian tyrkky:DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, on se kumma kun aikuiset ihmiset kyselee netti palstalla mitä minnekin laittaa päälle?! Eikö teillä oikeesti ole omia aivoja millä ajatella. Naurettavaa!!!
Älä ota noin vakavasti. Tää on keskustelupalsta.
En ole aikuisiällä yöpaitaa omistanut.
No itse en laittaisi, ellen olisi jotenkin aikeissa vietellä miestä tai olisi etukäteen sovittu seksistä.
Paksu flanelliyöoaita, joka peittää leuasta varpaisiin on asiallinen. Ylipäätään on turha opettaa miestä odottamaan mitään sen ihmeellisempää. Saa olla luvan tyytyväinen että ylipäätään joku jää yöksi.
Kerro, ap, millainen se sun ”tavallinen” on, niin voidaan paremmin vastata.
Vierailija kirjoitti:
No itse en laittaisi, ellen olisi jotenkin aikeissa vietellä miestä tai olisi etukäteen sovittu seksistä.
Kuka sopii etukäteen seksistä? Eikö oo paljon parempi, jos tilanne menee luonnollisesti siihen?
Vai ilmoitatko kumppanillesi: ”tänään panemme klo 20!”?
Me, kun mieheni kanssa seurusteltiin, käytiin aina lauantaisin saunassa ja sen jälkeen oli kiva hengailla pyjama päällä. Sängyssä oltiin yleensä nakuna, seksin jälkeen.
Ei miehiä mitkään hepenet kiinnosta. Peltipaitakin lentää päältä yhtä vähällä huomiolla ja arvostuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä mitkään hepenet kiinnosta. Peltipaitakin lentää päältä yhtä vähällä huomiolla ja arvostuksella.
Miehet ovat visuaalisia ja huomioivat kyllä kauniit alusvaatteet.
En tykkää seksiyöpaidoista. Kerran ostin sellaisen mustan läpinäkyvän jutun, joka oli lantiolle asti röyhelöinen. Koitin nukkua sillä, mutta se kiristi oudosti ja sitten piti kuitenkin laittaa pikkuhousut, kun ärsytti olla peppu paljaana. Lopulta vein sen Uffille.
Mukavin yöasu on löysä paita ja bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Me, kun mieheni kanssa seurusteltiin, käytiin aina lauantaisin saunassa ja sen jälkeen oli kiva hengailla pyjama päällä. Sängyssä oltiin yleensä nakuna, seksin jälkeen.
Kylpytakki
Vierailija kirjoitti:
Älä pue tämän tyylistä:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/nanso-kimppu-naisten-pitka-yopa…
🤮
Heh heh. Kaikki yöpukuni ovat joko noita tai pyjamia. Ei riitä karkoittamaan miestä.
Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sopii etukäteen seksistä? Eikö oo paljon parempi, jos tilanne menee luonnollisesti siihen?
Vai ilmoitatko kumppanillesi: ”tänään panemme klo 20!”?
Tässä puhuttiin uudesta miehestä, jonka kanssa ei ole ollut seksiä. Esittäisin mielummin vähän liian viatonta kuin syöjätärtä. Sitten myöhemmin voi laittaa hepeniäkin.
Ihan tavallisen, seksiähän on luvassa joka tapauksessa, ainakin jos se on minusta kiinni.
Laita mitä haluat. Mulla on vain tavallisia yöpaitoja. Jos mies ei kestäisi sitä niin se on hänen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.
Mä en voi nukkua ilman vaatteita. Makunsa kullakin.
Jätä se sika. Ansaitset paremman.