Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen luo ekaa kertaa yökylään, laittaisitko jonkun seksi-yöpaidan vai ihan tavallisen?

Vierailija
11.03.2019 |

Seksiä ei ole vielä ollut

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ansaitset paremman.

Vierailija
22/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, on se kumma kun aikuiset ihmiset kyselee netti palstalla mitä minnekin laittaa päälle?! Eikö teillä oikeesti ole omia aivoja millä ajatella. Naurettavaa!!! 

Eilen joku kyseli onko polvimittanen hame treffeille liian tyrkky:DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, on se kumma kun aikuiset ihmiset kyselee netti palstalla mitä minnekin laittaa päälle?! Eikö teillä oikeesti ole omia aivoja millä ajatella. Naurettavaa!!! 

Älä ota noin vakavasti. Tää on keskustelupalsta.

Vierailija
25/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisiällä yöpaitaa omistanut.

Vierailija
26/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en laittaisi, ellen olisi jotenkin aikeissa vietellä miestä tai olisi etukäteen sovittu seksistä. 

Vierailija
27/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu flanelliyöoaita, joka peittää leuasta varpaisiin on asiallinen. Ylipäätään on turha opettaa miestä odottamaan mitään sen ihmeellisempää. Saa olla luvan tyytyväinen että ylipäätään joku jää yöksi.

Vierailija
28/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, millainen se sun ”tavallinen” on, niin voidaan paremmin vastata.

Vierailija
29/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en laittaisi, ellen olisi jotenkin aikeissa vietellä miestä tai olisi etukäteen sovittu seksistä. 

Kuka sopii etukäteen seksistä? Eikö oo paljon parempi, jos tilanne menee luonnollisesti siihen?

Vai ilmoitatko kumppanillesi: ”tänään panemme klo 20!”?

Vierailija
30/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, kun mieheni kanssa seurusteltiin, käytiin aina lauantaisin saunassa ja sen jälkeen oli kiva hengailla pyjama päällä. Sängyssä oltiin yleensä nakuna, seksin jälkeen.

Vierailija
31/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä mitkään hepenet kiinnosta. Peltipaitakin lentää päältä yhtä vähällä huomiolla ja arvostuksella.

Vierailija
32/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä mitkään hepenet kiinnosta. Peltipaitakin lentää päältä yhtä vähällä huomiolla ja arvostuksella.

Miehet ovat visuaalisia ja huomioivat kyllä kauniit alusvaatteet.

Vierailija
33/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää seksiyöpaidoista. Kerran ostin sellaisen mustan läpinäkyvän jutun, joka oli lantiolle asti röyhelöinen. Koitin nukkua sillä, mutta se kiristi oudosti ja sitten piti kuitenkin laittaa pikkuhousut, kun ärsytti olla peppu paljaana. Lopulta vein sen Uffille.

Mukavin yöasu on löysä paita ja bokserit.

Vierailija
34/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me, kun mieheni kanssa seurusteltiin, käytiin aina lauantaisin saunassa ja sen jälkeen oli kiva hengailla pyjama päällä. Sängyssä oltiin yleensä nakuna, seksin jälkeen.

Kylpytakki

Vierailija
35/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pue tämän tyylistä:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/nanso-kimppu-naisten-pitka-yopa…

🤮

Heh heh. Kaikki yöpukuni ovat joko noita tai pyjamia. Ei riitä karkoittamaan miestä.

Vierailija
36/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.

Vierailija
37/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sopii etukäteen seksistä? Eikö oo paljon parempi, jos tilanne menee luonnollisesti siihen?

Vai ilmoitatko kumppanillesi: ”tänään panemme klo 20!”?

Tässä puhuttiin uudesta miehestä, jonka kanssa ei ole ollut seksiä. Esittäisin mielummin vähän liian viatonta kuin syöjätärtä. Sitten myöhemmin voi laittaa hepeniäkin. 

Vierailija
38/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen, seksiähän on luvassa joka tapauksessa, ainakin jos se on minusta kiinni.

Vierailija
39/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mitä haluat. Mulla on vain tavallisia yöpaitoja. Jos mies ei kestäisi sitä niin se on hänen ongelma.

Vierailija
40/105 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ihmiset käyttävät yövaatteita? Eikö se ole ahdistavaa? Olen nukkunut aina alasti.

Mä en voi nukkua ilman vaatteita. Makunsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi