Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua! Unohdin ilmoittaa huoltomiehelle asunnossa olevasta koirasta :(

Vierailija
14.03.2013 |

Tänään ovat siis putsanneet ilmanpuhdistuskanavia ja liesituulettimia. Lapussa luki, että koirista pitää ehdottomasti ilmoittaa etukäteen, koska huoltohenkilöstö tulee yleisavaimella sisään..

Mähän sit unohdin tän jutun ihan kokonaan, kun täällä oli ihan hirveä härdelli päällä koko ajan. Ovat ilmeisesti koittaneet käydä täällä, koska ulko-ovi oli jätetty raolleen kun tulin kotiin.

Mitenhän pahaan pulaan joudun tän takia? Koira on tosi vartiointiviettinen (varmasti murissut yms.) ja ovat ihan varmaan säikähtäneet isoa sakemannia.

Yritin soittaa sinne tänään, mutta en saanut ketään kiinni.. :( Kaverini sanoi, että pahimmassa tapauksessa voimme saada häädön/varoituksen tämän takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-ovi jätetty auki. Koirahan olisi voinut karata. Mitä ihmettä?

Vierailija
2/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on opetettu siten, ettei poistu asunnosta jos ovi on auki. Eikä se nyt rappukätävästä minnekään olisi päässyt > olisi tullut heti takaisin. En siis voi olla heille vihainen tuosta, lähinnä mietin miten kovasti ovat säikähtäneet... :/ Tuohan ei siis pure, mutta jostain syystä kaikille oven ulkopuolella oleville pitää öristä, mutta heti kun astutaan kynnyksen yli, niin ollaan niin hyvää pataa. Outo otus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on opetettu siten, ettei poistu asunnosta jos ovi on auki. Eikä se nyt rappukätävästä minnekään olisi päässyt > olisi tullut heti takaisin. En siis voi olla heille vihainen tuosta, lähinnä mietin miten kovasti ovat säikähtäneet... :/ Tuohan ei siis pure, mutta jostain syystä kaikille oven ulkopuolella oleville pitää öristä, mutta heti kun astutaan kynnyksen yli, niin ollaan niin hyvää pataa. Outo otus.

Vierailija
4/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan häätöä saanut. Takiani jäi siltä päivältä joku putkityö tekemättä. Tosin kyse oli siitä että he tiesivät koiran olevan asunnossa, en vain ollut silloin sitä pitelemässä. On penikka ja osallistuvaa sorttia, asunnon huoneissa ei ole ovia joten toiseen huoneeseen sulkeminen ei ollut vaihtoehto.

Että ota iisisti siellä. Työ suoritetaan toiste, eikä teidän haukku ole ensimmäinen sakemanni joka on ajanut huoltomiehet karkujalkaan.

Vierailija
5/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottomasti tekisin ison hälyn tosta oven auki jättämisestä! Vaikka teidän koira on opetettu, se ei tarkoita, että kaikki koirat olisi. Lisäksi sinne voi mennä vaikka mitkä varkaat sisään, tai jos koira olisi vihainen, ja pääsee rappuun, voi käydä ihmisille huonosti.

Tosta pitää ehdottomasti valittaa, koska muuten tekevät saman homman vielä jossain muualla, ja se voi päässyä huonosti!

Ja mitään häätöjä ei tule ton takia, jos teillä on lupa asunnossa pitää koiraa. Unohdus on inhimillistä, eivätkä voi edes mitenkään todistaa, että olet ollut tietoinen asiasta.

Vierailija
6/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että olin ilmoittanu hultoyhtiölle että olen kotona klo15 jälkeen, siiloin voi tulla. olivat menneet ennen sitä ja meillä kaksi tosi kilttejä saksanpaimenkoiraa mutta tottakai olivat haukkuneet hultomiehille. Kun olin kotona vähän yli klo15 he istuivat vessassa ja odottivat mua :D ja ei tulla mitään. 

Mutta tosta sanoisin kyllä jos jättää oven auki!!