Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on ollu kaksi vuotta rakastunut tai mielettömän ihastunut

Vierailija
11.03.2019 |

Niin pitäisikö asialle tehdä jotain ja mitä ihmettä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rakkauden kohteelle tunteistasi. Jos et saa vastakaikua, laita kaikki välit poikki tunteen tukahduttamiseksi. Yleensä noin 6-12 kk riittää rakkauden hiipumiseen.

Vierailija
2/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainut mitä voit tehdä on kokeilla, saatko vastakaikua. Itse en saanut. Toivottavasti ap:lla parempi tuuri.

Vierailija
4/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin vain voi kertoa että on ihastunut? Ja eikö se toinen ole jo asian nähnyt joten eikö hänen pitäisi tehdä myös jotain jos haluaisi? Ei työkaveri.

Vierailija
5/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Mulle kävi näin. Kerroin mesen kautta miehelle että rakastan häntä. Mies laittoi mesetilin poikki. Jatkoi kuitenkin piirittämistäni ja ollaan nyt löydetty toisemme. Minä olin liian hätäinen ja olin ppilata koko seurustelun.

Vierailija
6/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Mulle kävi näin. Kerroin mesen kautta miehelle että rakastan häntä. Mies laittoi mesetilin poikki. Jatkoi kuitenkin piirittämistäni ja ollaan nyt löydetty toisemme. Minä olin liian hätäinen ja olin ppilata koko seurustelun.

Vain poika rakkautta pelkää.

Vierailija
7/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota toiset kaksi vuotta.

Vierailija
8/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa tuon kertomuksen perusteella manipuloivalta paskiaiselta, mutta saattaa toki olla, että oli tuohon aikaan vielä keskenkasvuinen kakara ja siksi käyttäytyi noin.

Vierailija
9/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää tehdä jotain. Muuten kadut ja hyvässä lykyssä siitä voi syntyä jotain kaunista. Jos ei synny niin ei se haittaa. Saat silloin asian päätökseen.

Nainen26

Vierailija
10/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa tuon kertomuksen perusteella manipuloivalta paskiaiselta, mutta saattaa toki olla, että oli tuohon aikaan vielä keskenkasvuinen kakara ja siksi käyttäytyi noin.

Miksi ihmeessä hän olisi manipuloinnut minua ? Olisi voinut ilmoittaa ettei kiinnosta jos ei olisi kiinnostanut? Kiinnostin kuitenkin mutta

Vierailija
11/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Kai se nyt riippuu tilanteesta ja siitä mitä haluat. Esim. jos tiedät ettei tunne ole molemminpuolinen, niin ei kai silloin hyödytä mennä mitään rakkaudentunnustuksia tekemään. Yleensä kahdessa vuodessa ehtii jo selvitä, onko jotain tehtävissä vai ei.

Vierailija
12/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kysymys. Kai se nyt riippuu tilanteesta ja siitä mitä haluat. Esim. jos tiedät ettei tunne ole molemminpuolinen, niin ei kai silloin hyödytä mennä mitään rakkaudentunnustuksia tekemään. Yleensä kahdessa vuodessa ehtii jo selvitä, onko jotain tehtävissä vai ei.

Ei pidä paikkansa. Yleensä toinen on se ujompi ja ainahan jomman kumman on tehtävä se kuuluisa aloite.

N26

Vierailija
13/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hän olisi manipuloinnut minua ? Olisi voinut ilmoittaa ettei kiinnosta jos ei olisi kiinnostanut? Kiinnostin kuitenkin mutta

Niin siis kuulosti siltä, että mies oli kiinnostunut mutta halusi olla se joka piirittää, ärsyyntyi kun olit itse hänen mielestään liian aloitteellinen, "näpäytti" sen takia ja otti etäisyyttä, ja sitten alkoi taas piirittää. Siksi vaikutti manipuloivalta käytökseltä. Voi toki olla, ettei noin oikeasti ollut, vaan pelästyi vain omia tunteitaan tai jotain vastaavaa, jos oli kovin nuori tai muuten kakaramainen. Muutaman lauseen perusteella kun ei oikein voi arvioida ihmistä.

Vierailija
14/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihastunut olet ap ja miten olet edennyt asian kanssa ap?

Vierailija
15/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ihastunut. Olen koittanut keimailla ja kerran laittanut viestin ja yrittänyt ottaa etäisyyttä. Mies on itse ottanut minuun yhteyttä mutta ei muuta.

Vierailija
16/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ihastunut. Olen koittanut keimailla ja kerran laittanut viestin ja yrittänyt ottaa etäisyyttä. Mies on itse ottanut minuun yhteyttä mutta ei muuta.

Olet sairas ap, joten unohda toinen ja hoida itsesi kuntoon. Se on palvelus kaikille, myös av:n lukijoille.

Vierailija
17/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas ap, joten unohda toinen ja hoida itsesi kuntoon. Se on palvelus kaikille, myös av:n lukijoille.

Anteeksi mitä? Ap

Vierailija
18/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis laittanut viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään? Yleensä mies kyllä tarttuu näihin.

Vierailija
19/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis laittanut viestiä, mutta se ei johtanut mihinkään? Yleensä mies kyllä tarttuu näihin.

Kyllä se johti. Ap

Vierailija
20/20 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta. Jos kysymys miehestä niin ei mitään toivoa enää. Mies haluaa heti ja hylkää sitten. Parempi tulee tarjolle etkä.ole mitään. Mä pidin miehestä, kerroin sen ja sain p. Askaa niskaan. Mies oli vihainen kaksi päivää sitten oli kuin ei mitään. Flirttiä ja silmäpeliä muttei edistymistä..Luovutin ja mitäpä sitten. Mies pyysi tapaamiseen. Noin vaan puskista. Nyt sitten on kuin olisin ilmaa. Sitten laittaa taas viestin. Tätä on kestäny ja tiedän molempien haluavan olla yhdessä mutta kun mies ei pysty asiaa myöntämään nii se on sitten siinä. Ei siis halua tarpeeksi luulee minua vara naiseksi.