Haluan kiltin miehen!
Kommentit (31)
Mis sie tarvitset oikei kilttii miestä. Täs siul on sellane
Täällä yksi. Oletko yhäri? Tämä on ainoa asia joka on minulle turn off.
Kannattaa etsiä nuorempia. Kolmenkympin ylittäneistä kilteistä miehistä on helposti kehittynyt katkeria vihaa täynnä olevia kyynikkoja.
Täällä ois.. Katselen juuri yksiöni ikkunasta laskevaa aurinkoa ja mietin missä sinä olet afrodiittikseni? Milloin tapaan sinut? Milloin saan kietoa käteni lantiosi ympärille ja huulilla kaulaasi syleillä?
Riippuu vähän kuka kysyy, jos mies niin ei meillä oo mahkuja, jos nainen niin tässäpä tää nyt sitte ois :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Runkkari87 kirjoitti:
Kannattaa etsiä nuorempia. Kolmenkympin ylittäneistä kilteistä miehistä on helposti kehittynyt katkeria vihaa täynnä olevia kyynikkoja.
Päin vastoin. Olin katkerampi nuorempana mutta nyt nelikymppisenä sydän on oikein puhjennut kukkaan.
Mäkin haluun. Sellainen hyväsydämisen ja fiksun. Ei kumminkaan mikään tossukka, vaan herrasmiesmäinen, kohtelias, tasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Runkkari87 kirjoitti:
Päin vastoin. Olin katkerampi nuorempana mutta nyt nelikymppisenä sydän on oikein puhjennut kukkaan.
Tämä. Nuorena äksy ja nyt lähes kolmikymppisenä en enää, koska mitä väliä loppujenlopuksi? Voi treenata ja harrastaa. Naisen kaipuu pysyy poissa hetken tekopillulla. 65€ maksaa ja naisten valta miehen mieleen voidaan voittaa.
Millainen on kiltti mies? Sellainen joka tekee mitä nainen sanoo?
Ota mun kiltti sovinistisika. Voisin vaihtaa älykkääseen herrasmieheen.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja huoleton. Treenattu ja enkelikasvoinen. Haaveilija rikkaalla mielikuvituksella. Kaunis, mutta naisille näkymätön. Ujo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja huoleton. Treenattu ja enkelikasvoinen. Haaveilija rikkaalla mielikuvituksella. Kaunis, mutta naisille näkymätön. Ujo..
Naisille näkymätön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Error, error, does not compute.
Treenattu enkelinkasvoinen ei olisi naisille näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille näkymätön?
Kyllä..
Tyypillinen naisen päiväuni - kiltti mies :D
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen naisen päiväuni - kiltti mies :D
Tyypillisen feministin päiväuni siihen asti, kunnes tapaa sellaisen. Siinä vaiheessa kiltti mies onkin yhtäkkiä ilkeä "saalistaja", jonka tunteita on luvallista käyttää hyväksi. Tai jotakuinkin näin taitaa ajatella eräs kanadalainen tubettaja.
Olen turvasanan jälkeen oikein kiltti.