Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvattomat miehet nettitreffipalstoilla. Mikä logiikka?

Vierailija
11.03.2019 |

Kertokaa miksi joku pitää profiilia ja yrittää LÄHESTYÄ NAISIA ilman että antaa itsestään minkäänlaista valokuvaa? Ulkonäkö kun on asia, jonka yksinkertaisesti PITÄÄ miellyttää jotta suhdetta voi edes harkita.

Moni kuvallinenkin mies laittaa minulle viestiä, ja todennäköisyys että miehen kuva miellyttää sen verran että viitsin edes katsoa miehen profiilia saatika vastata mitään on rehellisesti sanottuna ehkä 5%.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama logiikka kuin niillä lukemattomilla kuvattomilla naisten ilmoituksilla.

Vierailija
2/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli se, että kerran yksi kuvaton jamppa alkoi suunnilleen toisessa lauseessaan puhua lapsista ja syvemmistä elämänarvoista. Myöhemmin tyyppi jakoi kuvansa ja paljastui järkyttäväksi uunoturhapuron karikatyyriksi. Päätelkää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama logiikka kuin niillä lukemattomilla kuvattomilla naisten ilmoituksilla.

Ainakin aikoinaan, kun itse nettideittailin, naisille tuli vastauksia vaikka kuvaa ei ollutkaan. Eli kuvattomuus ei ollut heille ongelma. Jos miehillä on sama tilanne eli vastauksia tulee ilman kuvaakin, niin silloin asialle ei tietenkään kannata mitään tehdä.

Vierailija
4/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien kokemuksella voin kertoa syyn. Kuvattomat miehet eivät ole ulkonäöltään ok. Moni heistä sanoo, ettei työn vuoksi voi laittaa kuvaa, mutta silti. Toki voivat joidenkin mieleen olla, mutta poikkeuksetta eivät ole minun mieleeni olleet. Ja se onkin sitten kiusallista.

Vierailija
5/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kuvattoman naisen ilmoitukseen. Nainen alkoi jutella vaikka omakin ilmoitukseni on kuvaton.

Nyt vaihdettiin kuvat, ei nainen heti ainakaan omaani paennut ja näyttää itse kasvoistaan kyllä viehättävältä ja kiinnostavalta.

Ans kattoo miten tässä käy.

M

Vierailija
6/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka on että olet niin pinnallinen että ulkonäkö on sinulle kaikki kaikessa.

Vierailija
7/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomuuden logiikka on siinä, että oma vaimo ei tunnista sitä ukkoaan, kun kuvaa ei ole laitettu ilmoitukseen. Kuvattomien ilmoitusten takana piileskelevistä miehistä ainakin 90% on jo parisuhteessa ja siis vaan etsimässä ekstraa elämäänsä

Vierailija
8/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuulu siihen <20% joka miellyttää naisia ulkonäön perusteella.

En varmaan olisi minäkään kuulunut.

Olin kuvattomana siksi että halusin tutustua luonne ja persoona edellä.

En havainnut eroa suosion määrässä kuvallisena vs kuvattomana. Mutta sellainen ero oli että kuvattomana löysin sopivampaa seuraa, enkä naisia jotka olivat liikkeellä asenteella "okei tuota komeammat käyvät vain panemassa joten lasketaan vähän rimaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi