Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tehneet kieroja temppuja ystäville/tutuille?

Vierailija
11.03.2019 |

Itse muistan kun olin yläasteella ja telkkarin chatit oli suosittuja. Meitä oli kolmen ystävän jengi silloin. Lähetin chattiin haukkumaviestin "parhaan" ystäväni kustannuksella josta hänet takuulla tunnistettaisiin tyyliin "Terkkuja Tanjalle tuolle luokkamme rumilukselle ja terveisiä kavereilleni Jennille(minä ap) ja Sofialle Orivedelle t: Maiju" (nimet ja paikkakunta muutettu etten paljasta itseäni näin 10 vuoden jälkeen). Oltiin sitten viestin lähetyksestä parin päivän jälkeen yhden luokan tytön luona ja kaikki supattivat kuinka se "Maiju" oli laittanut kyseenalaisen viestin maikkarin chattiin, jopa laittoivat Maijun tilille viestistä josta Maiju luonnollisesti järkyttyi että "en minä ole mitään lähettänyt". Itse olin jännityksessä mutta jotenkin ilkeän vahingoniloinen, kukaan ei epäillyt minua kun siinä viestissä oli "terveiset" myös minulle. Tämä mustamaalaamani kaveri ei ollut ikinä ollut mikään kultainen ystävä, oli kateellinen kun nokitteli mitä pienemmistä ulkonäkövirheistäni ja saattoi mm. yht'äkkiä haukkua minua rumaksi kun oli OMASSA kodissani yökylässä. Oli kateellinen kun olin se poikien suosikki. Tuo chat oli kosto. Kyllä nuoret on osannut kiusata julkisesti ennen someakin, olen siitä hyvä esimerkki.
Nyt voi tunnustaa anonyymisti likaisia temppuja, kiinnostaisi kuulla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt.

Olen päinvastoin tehnyt hyviä asioita niin tutuille kuin tuntemattomillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän