Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annakaisa, 8, popsii pelkkää pizzaa ja hampurilaista

Vierailija
14.03.2013 |

Aloitusjaksossa on mukana kangasniemeläinen Mäenpään perhe. Lukiolainen Sannakaija, 17, sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa ja ilmoitti perheensä ohjelmaan, sillä hän kyllästyi lihomiseensa. Perheen ainoalle kokkaajalle oli kertynyt lisäpainoa 20 kiloa parissa vuodessa.

Nuorempi tytär Annakaisa, 8, popsii pelkkää pizzaa ja hampurilaista. Jäätelötötteröitä menee viikossa yli kymmenen. 

- Äiti tekee ruokaa kahden kuukauden välein, hän paljastaa ohjelmassa. opettajana työskentelevä perheenäiti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjelma?

Vierailija
2/5 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tää on niin just tätä päivää!

Minä ainakin haluan että lapseni syö terveellistä ruokaa (vaikka itse sitä en aina syö), mutta niin kauan kuin lapseni terveys on minun vastuullani, yritän tehdä parhaani.

Toki meilläkin käytetää valmislihapullia, tai nakkeja joskus (2 krt/kk) . Ei kaikkea tarvi tehdä aina alusta alkaen itse, mutta pääasia että lapsi saa riittävästi oikeita ravintoaineita.

Nyt tässä tietenkin älähtää valmisruokaäidit että : minä kyllä mieluummin leikin lapseni kanssa sen ajan kuin kokkaan keittiössä.  - Totuus on kuitenkin että nämä valmisruokaäidit eivät kuitenkaan vietä joka ikistä minuuttia lastensa kanssa leikkien, joten miksi ei viettäisi 30 min tehden keittiössä oikeaa ruokaa lapselleen. Ei ruoan teko ole ydinfysiikkaa. Kaikki varmasti osaavat perusruokia tehdä jos nyt yhtään viitsii yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannakaija ja Annakaisa? :D

Mutta  ikäs ohjelma siis on kyseessä?

Vierailija
4/5 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, vai ei ole opettajana työskentelevällä äipällä aikaa laittaa ruokaa??? Vaikka tämän ammatin harjoittajat lomailevat kokoaikaisista työntekijöistä kaikkein eniten?? Ettei vain ole laiskuus iskenyt, eihän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan