Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla teitä kauniimpia ja hyväkroppaisempia ystäviä..

Vierailija
18.05.2006 |

Häiritseekö teitä esim. yhteisissä illanvietoissa tai muualla se, kun miehenne jollain tavalla kuolaa/ihailee näiden naisten ulkonäköä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruotsalainen tyokaverini...

Mustat lyhyet hiukset, tooodella isot jaansiniset silmat ja oikein paksut ja pitkat mustat silmaripset. Jennifer Lopez vartalo, aina solariumista paivettynyt iho, kielilavistys ja vaatteet aina tyyliin tiukat (kalliit) farkut ja tykoistuvia neuleita, toppeja jne...

Tiedan talla hetkella 5 miesta pelkastaan tyopaikallani, jotka ovat ihastuneet/rakastuneet haneen, mukaanlukien pomomme...

Missa tahansa han kavelee, paat kaantyilevat jatkuvasti. Jos kavelen hanen kanssaan kadulla, jo lyhyella matkalla saattaa tulla pari miesta jotain tyhmaa kyselemaan tai muka muuten vaan juttelemaan.

Jos han lahtee ulos, ja laittautuu oikein kunnolla, niin miehia saa oikein hatistella pois hanen ympariltaan.

Kyllahan se valilla arsyttaa, kun tietaa etta kaikki miehet jotka sitten tulevat juttelemaan minun kanssani haluavatkin vain saada yhteyden haneen minun kauttani.

Mutta ONNEKSI han on mieheni mielesta pelottava " jaakuningatar" ja liian laittautunut. Mieheni pitaa enemman nk. " luonnonlapsi" -tyypeista. Ja tyokaverini pitaa muutenkin todella etaista roolia paalla jos tapaa tyttokavereitensa miehia, koska heistakin jo niin moni on rakastunut haneen.

Joten en myoskaan kadehdi hanta, silla niin monet naiset avoimesti tuntuvat vihaavan hanta, ja pelkastaan hanen uskomattoman kauneutensa ja seksikkyytensa tahden.

Eli kauneudellakin on hintansa...

Vierailija
2/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa: EVVK!

ja saahan sitä katsoa! mieheni rakastaa silti vain minua! tai ehkäpä juuri siitä syystä, kun en osaa olla yhtään mustasukkainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauneudella ON hintansa, en oikeasti haluaisi olla noin kaunis.

Juuri sen takia, että todellisten naisystävien löytäminen olisi varmaan melkein mahdotonta.

Vierailija
4/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siitä joillekin naisille sellainen muodostuukin.

Että pakko saada huomiota miehiltä niin paljon kuin mahdollista, tai muuten on elämä pilalla.

Näissä tapauksissa usein lapsuuden ongelmallinen isäsuhde taustalla.

Vierailija
5/28 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusteni mukaan (siis mitä nyt ystäväpiirissä on kauniita ihmisiä, tai oli opiskeluaikana) he saivat yleensä olla aivan omissa oloissaan. Miehet toki tuijottivat, päät kääntyili mutta eipä kukaan lähestynyt. Ajattelin, että hän on liian hyvännäköinen.

MIKSI sitä paitsi kauniille ollaan kateellisia?? Suretti opiskeluaikana yksi todella herttainen, kaunis tyttö, joka oli kaikille aina mukava (ei siis tekomukava, hän on luonnostaan kiltti ja auttavainen) ja sai usein nyreitä, kateellisia katseita opiskelijabileissä ym.. Häneen suhtauduttiin torjuen yleensä. Kukaan ei halunnut tehdä sen enempää tuttavuutta, vaikka hän oli mukava :/. Itse asiassa se tuntui ärsyttävän muita tavallisempia tyttöjä vielä enemmän, kun hän osoittautuikin mukavaksi eikä ollutkaan mikään ylpeä leuhka. Sitten häntä vasta katsottiinkin pahasti/kateellisesti.

Vierailija
6/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainakin tulee ajatus, että se salaa haaveilee heistä tms ja toivoisi minunkin olevan samanlainen.. En tietenkään miehelleni paljasta näitä suht mustasukkaisia ajatuksia.

Vierailija
7/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on heikko itsetunto :(

Vierailija
8/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä ihmettä mies näkee minussa ja että hän voisi tarjota kaiken mitä minäkin mutta paremmassa " pakkauksessa" .

.

No HUHHUH!!! Toivottavasti miehesi sanoi tälle naiselle takaisin.

Vierailija
9/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhumalassa ja se ei oo kivaa:(

Vierailija
10/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, jos ette voi päästää ystäviänne kylään vain siksi että he sattuvat pitämään itsestään paremmin huolta kuin te. Vai hyväksyttekö te vain rumat ja lihavat naiset kavereiksenne?

Kyllähän jokainen aikuinen ihminen tajuaa, että todennäköisesti jossain on aina paremman näköisiä ihmisiä. Ja mies, joka ei katso kaunista naista on luonnonvastainen tai homo. Ihailettehan te itsekin kauniita ihmisiä, eikö? Miksi se on rikos, jos mies tekee samoin? Typerä avoin kuolaaminen ja tuijottelu oman puolison nähden on tietysti asia erikseen. Fiksu mies katsoo vaivihkaa, loukkaamatta kumppania...

Vierailija
11/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille olisi tarjolla illanviettoja, joissa varmasti iltaa viettää myös ulkonäöllisesti todella kauniita ihmisiä. Me emme miehen kanssa kuitenkaan käy niissä. Jos kävisimme, niin kyllä mieheni varmaan kauniit naiset huomaisi samoin kuin itse huomaisin komeat miehet. Molemmilla on kuitenkin käytöstapoja sen verran, että tiedämme ettei tuijottaminen ja " kuolaaminen" kuulu niihin :)

Vierailija
12/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalia selkkauksia...

yks esimerkki. menin hakemaan bileissä kahvia keittiöstä, mies tuli perässä ja alko kehumaan mun ulkonäköä ja tissejä ja kertomaan kuinka mukava olen ja kuinka mun kanssa olis ihan a olla... ja mä vaan kaatelin kahvia ja sanoin että pidäppä suus kiinni ja se vaan jatko ja nainen seiso yhtäkkiä ovella ja kuuli vain sen miehen tissijuttuja... hyppäsin heti kertomaan omalle miehelleni, joka oli vähän ihmeissään, mutta ei ottanu hernettä sen kummemmin nenään, sano vaan että hyvähän se on jos muutkin ihailee... yllättäen akka suuttu mulle - eikä miehelleen. ihan pimeetä. ja asiasta käytiin sen jälkeen useita keskusteluja... nainen ei kuulu enää ystäviini, mies vielä vähemmän.

Vierailija
13/28 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme " ystäviä" teillä...

Vierailija
14/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus kysymykseen: ei häiritse, koska mieheni ei tee noin.

Vierailija
15/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietenkin häiritsisi.

Vierailija
16/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loukkaakin :( meidän naapurissa sattuu asumaan todella kaunis ja helevetin seksikäs nuori nainen, joka on itse onnellisesti avoliitossa, ja pakko sanoa että käyttäytyy kaikinpuolin fiksusti (ei flirttaile minun miehelleni), mutta minun mieheni kuolaa tämän naisen vartta pitkin hänen kulkiessaan tiukoissa pöksyissä salille. Tämä nainen on ammatiltaan aerobick ohjaaja, ja minun mieheni on nyt alkanut puhumaan kautta rantain että pitäisikö alkaa käymään salilla!! miten läpinäkyvää...

Vierailija
17/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän hän ON kaunis, seksikäs ja ties mitä, mutta minulle tulee vaan väkisin vähän paha mieli, kun vertaan itseeni häneen ym.. :(

Vierailija
18/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos katsoo ihaillen, kuolaaminen saattaisi häiritä, ei onneksi kuolaa.

Kyllä minäkin katson ihaillen hyvännäköisiä ihmisiä, sekä miehiä että naisia, mutta ei se tarkoita, että ukkoa olisin vaihtamassa.

Tarvii olla aika epänormaali ihminen, jos ei mitenkään reagoi todella hyvännäköisiin ihmisiin.

Vierailija
19/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellakin ärsyttäisi ja yököttäisi jos näkyvästi kuolaisi / himoitsisi jotain tyyppiä.

Vierailija
20/28 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle tutulle suutuin kun oltiin baarissa . Ensin oli minulle niin hyvää pataa ja ystävällisyyden perikuva , mutta samantien kun oma ukko häipyi vessaan alkoi minun mieheni iskeminen .

Tämä nainen on kropaltaan todella hyvän näköinen ja olikin sitten miehelleni sanonut että mitä ihmettä mies näkee minussa ja että hän voisi tarjota kaiken mitä minäkin mutta paremmassa " pakkauksessa" .

Kyseli vielä että mikä ihme minussa voi olla sellaista että että mieheni haluaa olla minun eikä hänen kanssaan .

Se nainen tais unohtaa yhden pikku seikan . Rakkauden ja yhteisen lapsen .

No kuitenkin sen jälkeen minua on hävettänyt oma kroppani tosi paljon .

Nyt täytyy alkaa laihdutuskuuri jos sitä sitten vois näpäyttää takaisin joku kerta .