Roope Salminen tai Mikko Leppilampi juontaa uutta Tuttu juttu showta Timo Koivusalon kanssa
Koska Joel Hallikainen ei suostu, niin nämä ja Aku Hirviniemi ovat ainoat vaihtoehdot.
Kommentit (35)
ihan sama, kuka sitä oikeesti kattoo
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Eieiei. Kyllä se on Vappu, joka juontaa iloisesti kikattaen. Vappendaali.
Mä näin siinä jo Mikko Leppilammen, kun juttua luin. Itseasiassa näin Mikon ja Heikki Paasosen. <3
Koivusalo voisi jättää estradin muille, hän on kökkö. Eikä Roopea, ei!!! Mikko ja Heikki pärjää ihmisten kanssa ja ovat hauskoja... Ellei sitten Juuso Mäkilähde?
Hyvä, että edes Koivusalo on mukana. Tuota samaa olen ajatellut, että Salminen, Leppilampi tai Jaakko Saariluomaa juontanee hänen kanssaan.
Tosin se oli hyvä sekin Hallikaisen aikanaan lopetettua, että viikottain oli eri juontajapari hänen kanssaan. Tuota kannattaisin.
Vierailija kirjoitti:
ihan sama, kuka sitä oikeesti kattoo
MÄ! Oikeastaan olen odottanut Tuttu Juttua näistä uudelleen lämmitetyistä eniten. Olen muutamia kertoja päissäni sitä kolmoselle ja tuotantofirmoille ehdotellutkin. Mä olen semmoinen nettivaikuttaja pikku tuiskeessa.
Muistaako kukaan Ketkä olivat Joel Hallikaisen paikalla Timo Koivusalon parina vuosina 2000-2002. Pitäisin hyvin mahdollisena että joku näistä henkilöistä olisi nytkin mukana ohjelmassa.
Ohjelma on jo lähtökohtaisesti pilalla siinä, kun se siirretään Maikkarille. Kanava onnistunut pilaamaan joka ikisen ohjelman uusintaversion. (esim. Uutisvuoto, Bumtsibum..)
Maikkarilla ei myöskään ole olemassa kuin ne muutamat puhkikulutetut kasvot, joita veivataan ohjelmasta toiseen juontamassa. Tähän päälle vielä järkyttävä määrä mainoksia. Kuka hemmetti viitsii katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma on jo lähtökohtaisesti pilalla siinä, kun se siirretään Maikkarille. Kanava onnistunut pilaamaan joka ikisen ohjelman uusintaversion. (esim. Uutisvuoto, Bumtsibum..)
Maikkarilla ei myöskään ole olemassa kuin ne muutamat puhkikulutetut kasvot, joita veivataan ohjelmasta toiseen juontamassa. Tähän päälle vielä järkyttävä määrä mainoksia. Kuka hemmetti viitsii katsoa?
Kanavahan ei juuri sisältöä tuota, vaan tuotantoyhtiö. Toisekseen Uutisvuoto ja Bumtsibum ovat olleet ihan katsottavia ohjelmia uudelleen lämmitettyinäkin.
Jengillä vaan on niin vahvat nostalgiat päällä, että vaativat samoja fiiliksiä kun kymmenen vuotta aikaisemmin oli. Nuoruutta ei tässäkään asiassa saa takaisin.
Maikkari ja vanha suosikkiohjelma uudistuneena ei kuulosta hyvältä combolta. Näitähän on jo nähty ja kaikissa on tainnut olla tuottajana tämä duudsonien tuotantoyhtiö. Ainoa hyvin onnistunut vanhan lämmitys on napakymppi, janne kataja on ihan loistava juontaja ja toinen ihan ok onnistunut lämmitys on kymppitonni.
Bumtsibum sen sijaan pilattiin, samoin uutisvuoto. SNL ei toiminut suomiversiona ollenkaan.
Hehee, blast from the past :D Tulee lapsuus mieleen.
Koivusalon rinnalle sopisi joku vähän "rauhallisempi", eli esim. Paasonen tai Mäkilähde. Joku naisjuontajakin voisi olla hauska, mutta ei todellakaan Vappua tai Hautalaa... Veitola ei tällaiseen lähde, ja Anni Hautala on onneksi osa Nelosen mafiaa. Ketäs niitä muita on, Laura Friman, Hintikka, Pääskysaari, Jenspa...
Saa nähdä miten Koivusalo pärjää, ehkä olisi voinut jättää estradin tuoreemmille tekijöille, niin kuin muissakin näissä ohjelmien uusintakierroksissa on tehty. Pliis ei Roope Salmista, hänellä vielä itsellään on vähintään kyseenalainen parisuhdetausta.
Mikähän se Koivusalon ja Hallikaisen välirikon aiheuttaja oli, joku keskinäinen kilpailu/vuosikausien katkeruus? Vai tietävätkö itsekään, ainakaan eivät lehdistölle halua avata. Vaikuttavat ihan perusmukavilta molemmat, toki kulissien takana voi meininki olla toinen, kuten monella esiintyjällä.
Apua, tuli vielä Niina Lahtinen tuohon listaan mieleen... Aku Hirviniemi voisi olla oikeasti hyvä (tosin uskalletaanko ottaa, eikö hänelläkin joku ahdisteluoikeudenkäynti lähesty?), mutta ei näitä kahta muuta riihimäkeläistä kiitos. Eiköhän Kataja pidetäkin Napakympissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan Ketkä olivat Joel Hallikaisen paikalla Timo Koivusalon parina vuosina 2000-2002. Pitäisin hyvin mahdollisena että joku näistä henkilöistä olisi nytkin mukana ohjelmassa.
Ainakin ketä äkkiseltään tulee mieleen niin muistan juontajana nähneeni Jorma Pulkkisen, Eija Vilpaksen, Jope Ruonansuun ja Matti Tuomisen eli Kauppaneuvos Paukun. Tunnettuja ihmisiä, mutta ei niin puhkikulutettujakaan. Matista on aika jättänyt ja Jopekin sairastellut viime aikoina, mutta jos olisi vaihtuva juontajapari niin jonkinlaisia kansansuosikkeja sille paikalle, mutta ei liian puhkikulutettuja naamoja.
Janne Kataja vois olla hyvä, on yllättänyt Napiksessa olemalla hauska ja symppis.
Se on toitta. Muut eivät ole kelvollisia