Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut juhlat yhdistettynä ristiäisiin, viekö vauvalta huomion?

Vierailija
13.03.2013 |

Heippa!

Minulla on tilanne se, että nyt kesällä lakkiaisaikoihin olen saamassa esikoiseni. Ja olen saamassa myös YO lakin. Olin kokoajan kaavaillut yhdistäväni juhlat samaksi, eli ristiäisten yhteydessä myös vähän lakkiaisia (toki lakkiaisten juhliminen siis menee eri päivälle kuin itse lakitus on). Nyt kuitenkin on kuulunut puolittaista motkotusta siitä, että vetäisin huomion itseeni vaikka juhlat on vauvan.

Ollaan nuoria ja köyhiä, joten taloudellisistakin syistä ajattelin että näin on parhain.

Ei sais kuunnella muiden nutkatusta, mutta kyllähän ihmisiä vihitäänkin ristiäispäivinä, niin haittaakohan se jos nyt lakki päässä juhlitaan.. Tai sitten skippaus. Kaksia kekkereitä en voi pitää, ja lakkiaisten virallinen pv on niin lähellä laskettua, että en välttämättä ole lakituksessakaan.

Mielipiteitä? Vienkö nyt lapseltani hänen juhlansa jos juhlin myös omaa koulusuoritustani...?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitte niinkuin itsestänne tuntuu hyvältä, vaikka sit samana päivänä lakkiasi ja vauvaanne.

Paljon onnea molempien johdosta !

Vierailija
2/11 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää samana päivänä ja nauti itsestäsi myös. Hieno saavutus se lakkikin on. :)

Onnea kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva kaipaa juhlia.

Vierailija
4/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva nyt paljon ymmärrä, todennäköisesti nukkuu. Eli et vie huomiota vauvalta, vaan vauvasta.

Sinullakin on oikeus juhlaasi! Onnea!

Vierailija
5/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan samalla kertaa. Eihän se lapsi niiden juhlien päälle niin ymmärrä. Onnea lakin johdosta!

Vierailija
6/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei välitä niistä ristiäisistä pätkääkään, ihan muita ihmisiä varten nekin juhlat ovat..

Vierailija
7/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä enemmin niin käy, että vauva vetää huomion pois sinusta ja lakista :) Samalle päivälle vain. Sitä jäin miettimään, miksi siirrät lakkiaisia myöhemmäksi, mikset ristiäisiä aiemmaksi? Itselläni tuli aikanaan väestörekisteriin ilmoittamisen aikaraja vastaan 2vko ennen lakkiaisiani, ja "jouduin" järjestämään juhlat erikseen, kun en tajunnut, että tuohon aikarajaan olisi ehkä joustoa löytynyt. Muutoin olisi kastettu lakituspäivänä lakituksen jälkeen.

Vierailija
8/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalle päivälle vaan :)

Vierailija
9/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vauva ole vain mielissään, että on vain yksi juhlapäivä (eli päivä, jolloin kaikki käyttäytyvät jotenkin oudosti).

Vierailija
10/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kunhat et sotke niitä lakkiaisia mitenkään siihen kasteen kristilliseen osuuteen. Eli kaste kasteena ja ylppärijuhlinta sitten vaikka illemmalla tai siinä sivussa vähän matalammalla profiililla. Eikä ylppärilakkia päähän kun vauva kastetaan, pliis....

Vierailija
11/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään lakkia kastaessa, niin kuin ei mitään muitakaan hattuja. Joku kysyi, miksei ristiäisiä aikaisteta vaan lakkia myöhäistetään. Tosiaan, paljon mahdollista että lakituspäivänä vauvi on vielä massussa :)

Itse en sinällään niitä lakkiaisia edes kaipaa, kun kirjoitettu on ajat sitten, mutta muutamat kurssit jäänyt roikkumaan, mutta suvun odotuksiin vastaan...  Kiitos kommenteista, kyllä tässä yksillä juhlilla nyt mennään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi