Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mervi otti mustan silmän äitienpäivä lahjaksi. Miksi Matti lyö?

Vierailija
18.05.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsethan vois sit antaa isänpäivälahjaksi Matille samanlaisen.

Vierailija
2/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lyö ketä tahansa naispuolista, ei se Mervin syy ole. Viina ja lääkkeet vielä siihen päälle, niin hyvä tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sen verran rajun näköinen mamma!

Vierailija
4/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaan sovi toisilleen.

Vierailija
5/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ihmisen tajuta lähteä tai olla ainakin ärsyttämättä.

Vierailija
6/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat kännissä, tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
7/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ja yleinen uskomus on, että nainen aiheuttaa omalla käyttäytymisellään väkivallan puhkeamisen.

Tosiasiassa naiset yrittävät muuttaa ja mukauttaa käyttäytymistään väkivallan tekijän mieleiseksi estääkseen väkivallan puhkeamista. Väkivalta ei ole riippuvaista uhrin käyttäytymisestä tai sen muuttumisesta.

Vierailija
8/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksia ne kaksi ovat. Ei ole kummallakaan elämä hallussa.

Vierailija
9/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän ei pitäisi olla yhdessä, tosin tuskimpa kummankaan elämä olisi toisenlaista muutenkaan. Mervillä olisi taatusti musta silmä sitten jonkun muun toimesta.

Vierailija
10/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siinä, että Mervi on ottanut vapaaehtoisesti miehen, joka lyö. Eikä pistä sitä pellolle, ei vaikka hakkaa aina vaan. En tarkoita sitä, että Mervillä olisi juuri siinä lyömistilanteessa vastuu, mutta hänellä on vastuu pidemmällä tähtäimellä sillä tavalla, että pistää välit poikki. Hankkiutuu oikeasti Matista eroon. Eikä sitten hanki vastaavaa surkimusta tilalle

Vierailija
11/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen kuvittelee että vika on oikeasti hänessä. Ja yrittää olla ärsyttämättä, mutta mies lyö silti, ja edelleen nainen miettii että onko vika ehkä sittenkin hänessä. Ei se kuulkaa ole niin helppoa sen suhteen keskellä nähdä asioita selkeästi! Minäkään en tiedä asunko tällä hetkellä hirveän itsekkään miehen kanssa (joka aiheuttaa käytöksellään mulle jatkuvaa ahdistusta ja masennusta) vai onko vika mun päässä! Kertokaa se mulle.

Vierailija
12/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sinussa. Sinulla on 2 vaihtoehtoa:

Et anna miehen käytöksellään pomottaa sinua ja silti jatkat saman miehen kanssa. Et anna miehen päättää mielialoistasi. Lue kirja. Anthony Mello: Havahtuminen.

Tai sitten hankkiudut miehestä eroon.

Vierailija
13/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan! Hän manipuloi taitavasti luultavimmin tajuamatta ollenkaan mitä tekee tai pyrkimättä olemaan paskiainen. Vasta vuosien jälkeen tajuan mikä mua jossain tilanteessa ahdisti. Tai ehkä olen vaan vainoharhainen tai liian vaativainen? Ehkä muilla on asiat vielä paljon huonommin? See the point?

Vierailija:

Et anna miehen käytöksellään pomottaa sinua ja silti jatkat saman miehen kanssa. Et anna miehen päättää mielialoistasi. Lue kirja. Anthony Mello: Havahtuminen.

Tai sitten hankkiudut miehestä eroon.

Vierailija
14/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kirja, siinä on loistavia ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä