Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien alennukset tapahtumiin

11.03.2019 |

Olin tässä ostamassa lippua Horse Fair messuille. Huomasin että työttömillekkin on alennettu lipun hinta.
Meneeköhän työttämien paapominen liian pitkälle kohta ne lennätetään etelän lämpöön ilmaiseksi onhan työnhaku niin kamalan rankkaan.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotias mies enkä ole koskaan käynyt töissä enkä aijo koskaan mennäkkään.te työssä käyvät saatte maksaa elämiseni plus huvittelut jatkossakin

42/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aivo vamma ja jos olisi minut olisi tapettu perheeni toimesta. Meillä ei vammaisia suvaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaus riittää täällä ainakin todisteeksi..ei tarvii aina tulostella😊

Vierailija
44/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Luonnollisesti tässä pyritään vain maksimoimaan lipputulot. Eli on laskettu, että maksukyky huomioiden niin suuri osa jättäisi normihinnalla tulematta, että voittoa saadaan enemmän alentamalla hintaa.

Vierailija
45/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Työn antajan ei itselleen kannata paljon kulttuuri seteleitä hankkia

Tottakai kannattaa, sulle ei taida veroasiat olla kovin tuttuja.

Vierailija
46/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Teatterin tukeminen on yksi syy siihen miksi en enää käy niissä niin usein. Kannatan järjestelmää jossa liput maksaa todellisen hinnan ihan jokaiselle

Onko sinulla käsitystä siitä, millaisilla summilla jokaista lippua subventoidaan verovaroista esim. teattereissa. (en nyt mitään hevosmarkkinoita tarkoita, vaan teatteria, oopperaa ym)

47/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Teatterin tukeminen on yksi syy siihen miksi en enää käy niissä niin usein. Kannatan järjestelmää jossa liput maksaa todellisen hinnan ihan jokaiselle

Onko sinulla käsitystä siitä, millaisilla summilla jokaista lippua subventoidaan verovaroista esim. teattereissa. (en nyt mitään hevosmarkkinoita tarkoita, vaan teatteria, oopperaa ym)

Kyllä on. Sinulla tosin ei taida olla. Ooppera lippuihin tulisi noin 1000-1500e korotus

48/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Työn antajan ei itselleen kannata paljon kulttuuri seteleitä hankkia

Tottakai kannattaa, sulle ei taida veroasiat olla kovin tuttuja.

Ei kannata. Minulle on veroasiat hyvin tuttuja. Minä en hyödy noista lippu lappusista vuodessa vähintään 100 000e joten niistä ei kannata hankkia

49/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on verotus hyvin tuttu asia yrittäjän. En hyödy kulttuuri luuseri seteleistä vähintää sataa tonttua vuodessa joten niitä ei tule. 

Vierailija
50/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tapahtumajärjestäjän oma asia ja omasta lompakosta pois jos haluaa antaa jollekin ryhmälle alennuksen.

Voisi alkaa ap:nkin alaleuka väpättää, jos esim yhteiskunnan tarjoamista palveluista velotettaisiin todelliset kustannukset, eikä vain jotain muodollista korvausta.

51/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tapahtumajärjestäjän oma asia ja omasta lompakosta pois jos haluaa antaa jollekin ryhmälle alennuksen.

Voisi alkaa ap:nkin alaleuka väpättää, jos esim yhteiskunnan tarjoamista palveluista velotettaisiin todelliset kustannukset, eikä vain jotain muodollista korvausta.

Kannatamme terveyden hoitoon todellisia kuluja ihmisten maksettavaksi. Niin kauan kun näin ei ole emme käytä julkisia terveydenhoito tai neuvola palveluita. Mies vainon päätteeksi pakotetaan aivoleikkaukseen tai menettäisi ajokorttinsa jota ilman ei pärjää työssää. Julkisilla ei voi kulkea koska niissä on kaikille muille paitsi kunnon ihmisille ale liput. 

Tie maksuja, maksullista peruskoulua jne vaadimme yös

Vierailija
52/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voikin ihminen olla köyhälle kateellinen.

Vierailija
53/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

No tapahtumien järjestäjiä rupeaa haittaamaan jos normi lipuista ei enää tule tuloja.

En ole ollut ikinä työtön koska en kuulu luuseri säkkiin. Opiskelu aikana minulla ei ollut opiskelija korttia koska en hyväksy opiskelija alennuksia. Silti kävin enemmän maksullisissa tapahtumissa enemmän kuin nykyään

Missä olet opiskellut? Tuskin missään koska et osaa edes yhdyssanoja. Harvemmin olen edes tällä palstalla törmännyt näin huonoon äidinkielen osaamiseen.

54/62 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

No tapahtumien järjestäjiä rupeaa haittaamaan jos normi lipuista ei

En ole ollut ikinä työtön koska en kuulu luuseri säkkiin. Opiskelu aikana minulla ei ollut opiskelija korttia koska en hyväksy opiskelija alennuksia. Silti kävin enemmän maksullisissa tapahtumissa enemmän kuin nykyään

Missä olet opiskellut? Tuskin missään koska et osaa edes yhdyssanoja. Harvemmin olen edes tällä palstalla törmännyt näin huonoon äidinkielen osaamiseen.

Enhän mikään kysele sinun olematonta koulutustasi

Vierailija
55/62 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatamme terveyden hoitoon todellisia kuluja ihmisten maksettavaksi. Niin kauan kun näin ei ole emme käytä julkisia terveydenhoito tai neuvola palveluita. Mies vainon päätteeksi pakotetaan aivoleikkaukseen tai menettäisi ajokorttinsa jota ilman ei pärjää työssää. Julkisilla ei voi kulkea koska niissä on kaikille muille paitsi kunnon ihmisille ale liput. 

Ettekö maksa veroja, vai miksi valitat.

Vierailija
56/62 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset terveydenhuollon kulut maksaa veroina. Vai ajatteletko, että avaruusoliot tiputtaa taivaasta rahaa terveydenhuoltoon. Ja vielä yrittäjä kerrot olevasi.

Vierailija
57/62 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Minulle on verotus hyvin tuttu asia yrittäjän. En hyödy kulttuuri luuseri seteleistä vähintää sataa tonttua vuodessa joten niitä ei tule. 

Nyt ei oikein vakuuta verotietämys.

Vierailija
58/62 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä enää tätä työttömien kiusaamista, mustamaalausta, haukkumista. Ihan kuin tässäskin aloittaja olisi jotenkin kateellinen niille työttömille joille jää 500e/kk elämiseen, tosin tuosta maksetaan vielä vuokran omaosuus pois.

t. Työtön

Vierailija
59/62 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se alennus yleensä peräti pari euroa tai jotain. Kannattaa siis olla kateellinen työttömille.

Vierailija
60/62 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kansalaisopiston työttömyysalennusta hyödyntänyt. Muuten ilmoittautuminen ja maksaminen onnistuu netissä, mutta ehei, jos olet työtön. Pitäisi mennä henkilökohtaiselle käynnille opiston toimistoon näyttämään paperia, jolla todistat olevasi työtön. Nöyryyttävää.

Jopa Kelaan kelpaa kännykkäkuvat dokumenteista liitteiksi, mutta ei kansalaisopistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi