Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolisen työkaverin kylmä käytös

Vierailija
13.03.2013 |

MInulla ja miespuolisella työkaverilla on ollut molemminpuolista flirttiä, enemmän miehen puolelta kuin mun, jopa niin että muut työkaverit pistäneet merkille tämän. Tätä kestänyt muutama kuukausi. Koko tämän ajan mies ollut välillä ylikiinnostunut, välillä tosi töykeä mua kohtaan. Pari kertaa tehnyt aloitteentapaistakin. Viime aikoina ei ole enää hakeutunut seuraani, muiden kanssa puhuu tosi avoimesti ja kertoo omia juttuja, mulle ei puhu mitään, hädin tuskin tervehtii aamuisin. Ennen hakeutui seuraani, joskaan ei ole kovasti mulle koskaan jutellut, koska ei osaa olla luontevasti seurassani jostain syystä (liian ihastunut ??).

Tulin parisen viikkoa sitten lomamatkalta jolla olin mieheni kanssa ja sen jälkeen ei ole kertaakaan kysellyt miten loma meni, vaikka muut työkaverit niin ovat tehneetkin. Mitähän mieheen on mennyt ja miksei voi yrittää olla edes normaali kuten on muiden kanssa, jos ei haluakaan flirttiä enempää. Itse kohtelen omasta mielestäni ihan normisti häntä, mutta vaikea jutella yksin kellekään enkä enää edes uskalla kun ihan selvästi ei halua ottaa kontaktia...juu, olemme varattuja molemmat, mutta tämä ollut flirttiä vain koko ajan ja toivon ettei moralistit vaivautuisi...toivottavasti tämä viesti ei tullut kahteen kertaan, kun edellinen hävisi jonnekin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko jatkaa flirttailua vai normaalia kanssakäymistä? Jos haluat normaalisti jutella, kuka estää? Voithan tehdä aloitteen, kysellä hänen lomastaan tai kertoa itse jotain omastasi.

Ehkä se, että työkaverit ovat panneet merkille flirttailunne on aiheuttanut jotain kuittailuja muilta työkavereilta ko miehelle ja mies ei halua enää flirttailla, ettei aiheuta väärinkäsityksiä tai anna väärää kuvaa sinulle/muille työkavereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se luulee, että sä haluat etäisyyttä.

Vierailija
4/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kertonut sen vaimolle teidän muhinoinnista ja nyt se ottaa etäisyyttä jottei eukko lähde.

Vierailija
5/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 18:16"]

No se luulee, että sä haluat etäisyyttä.

[/quote]

MIstähän se niin päättelee? Voi olla tietty näinkin, mutta äh, on niin vaikea mennä mitään kyselemään, kun on mennyt tällaiseksi. ap

Vierailija
6/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä naisia, jotka ilolla nauttivat miesten huomiosta mutta eivät anna mitään vastakaikua...

Vierailija
7/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitähän se vastakaiku sitten käytännössä olisi? Kun mies on ollut ailahtelevainen, välillä  flirtti ja sitten taas tosi töykeä. Olen omasta mielestäni ollut kiva häntä kohtaan...ap

Vierailija
8/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama joka on pari kertaa aiemminkin kysellyt samaa? Se jota selvästi vaan vaivasi kun mies ei vaikuttanutkaan enää kiinnostuneelta. Olisi ollut niin kivaa saada ihailua edelleen....