Miehen puhelimeen soitti joku jonka mies on tallentanut puhelimeensa nimellä "Outo soittelija"
Puhelin oli pöydällä vieressäni joten luonnollisesti tuli katsottua mitä näytöllä lukee. Emme siis millään tavalla salaile puhelimiamme (toisen viestejä ei tietty saa lukea) mutta saatamme esim. soittaa toistemme puhelimista, jos oma on jossain kauempana/laturissa.
Mies on itse lumitöissä nyt enkä viitsi mennä naapureiden kuullen asiaa selvittämään. Kysyn häneltä kun tulee sisälle, mutta mikä mielikuva teille tulisi tuollaisesta?
Kommentit (28)
Luultavasti joku, joku soittelee jatkuvasti mutta mies ei ole ehtinyt vastaamaan ja on sitten tallentanut numeron että tietää vastata siihen.
Miksei outoa soittelijaa voi vain blokata? En minä itse ainakaan viitsisi katsella jonku random soittelijan numeroa puhelimen näytöltä, jos kerran useammin on soitellut.
"en viitsi mennä naapurien kuullen asiaa selvittämään" PROVOOOOOOOO!!!
Nuori todella kuuma rakastajatar, satavarmasti. Miehesi ihmettelee sisimmässään mikä hänessä on niin kiihottavaa, siitä nimeäminen.
Luultavasti puhelinmyyjä jolle ukkosi ei ole kerinnyt vastaamaan ja se soittelee uudelleen mitä ihmeellisempiin aikoihin. Toisaalta ukkosi ei tiedä kuka siellä on ja kaikkia tuntemattomia numeroita ei voi vaan blokata.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti puhelinmyyjä jolle ukkosi ei ole kerinnyt vastaamaan ja se soittelee uudelleen mitä ihmeellisempiin aikoihin. Toisaalta ukkosi ei tiedä kuka siellä on ja kaikkia tuntemattomia numeroita ei voi vaan blokata.
Tämä.
Ei oo järkeä blokata, ennen k tietää lehtimyyjäksi.
Ei petturit merkkaa ketään noin ainakaan. Yrittävät keksiä jonkun työasialta näyttävän yhteystiedon tms.
Mulla oli iso liuta "Älä vastaa" nimellä tallennettuja puhelinkauppiaiden yms häiriköiden numeroita puhelimessa, kunnes hoksasin että ne voi myös estää.
Vierailija kirjoitti:
Joku seko joka ei oo vielä ylittänyt sietokyvyn rajaa. Miest todennäköisesti plokkaa soittelijan kun alkaa häiritä liikaa.
Häirikön saa estettyä, puhelin ei silloin hälytä. Itselläni on näin. Itse olin 40v nainen ja saan joltain vieraalta vanhalta rouvalta puheluita ties mihin kellonaikaan tahansa ja olen hänet estänyt. Puhelin ei hälytä vaan saan ilmoituksen estetystä puhelusta/viestistä.
Kyse AP on varmaan näin ollen joistain tutusta joka miehesi halutaan naamioida muka häiriköksi. Olisiko toinen nainen.
Tässä on tödennäköisin tulkinta. Itsellekin käynyt, että joku numerona tuntematon soittanut jalaittanut tekstiviestillä perään että millaita asiaa on. Ei le tullut vastausta, koska lehti- ym. myyjät eivät työssään tekstiviestittele, vaan soittavat uudestaan ja luopuvat jossain vaiheessa jos ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku seko joka ei oo vielä ylittänyt sietokyvyn rajaa. Miest todennäköisesti plokkaa soittelijan kun alkaa häiritä liikaa.
Häirikön saa estettyä, puhelin ei silloin hälytä. Itselläni on näin. Itse olin 40v nainen ja saan joltain vieraalta vanhalta rouvalta puheluita ties mihin kellonaikaan tahansa ja olen hänet estänyt. Puhelin ei hälytä vaan saan ilmoituksen estetystä puhelusta/viestistä.
Kyse AP on varmaan näin ollen joistain tutusta joka miehesi halutaan naamioida muka häiriköksi. Olisiko toinen nainen.
Hups, olen siis 30v enkä 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen, nähnyt tämän kuvion sivusta kun kaverin kumppani petti.
Jos se olisi laittanut sen nimellä 'rakastajatar', niin olisi ollut melko ilmeistä mistä on kyse, paljon parempi laittaa 'outo soittelija'.
Kaikessa sitä jotkut näkevätkin pettämistä. Tuo on aivan varmaan joku puhelinmyyjä. Itsekin olen tallentanut numeroita tuolla tavalla niin muistan olla vastaamatta.
Entä jos soittelija oikeasti on outo? Minullakin oli pitkään puhelimessa nimim "Iltasoittelija", josta en ihan tiennyt, että testaako se, ollaanko kotona vai mitä. Vaikutti olevan päihteissä, kyseli omituisia. Numero oli tod. näk. prepaid, ei löytynyt numerotiedotuksesta. En tiennyt, pitäisikö tyypistä sitten ilmoittaa poliisille, mutta mitä olisin ilmoittanut??? Soitti puolen tusinaa kertaa, kunnes lopetti. En vieläkään tiedä, kuka / mikä jannu oli.
Jos on firman puhelin niin näitä outoja soittelijoita voi ilmaantua.
Joku vähemmän terve yksilö saanut puhelinnumeron käsiinsä työhön liittyvässä asiassa ja sitten soittelee vapaa-ajallakin ja ihmeellisiin aikoihin.
Josku tullut vastaan itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi laittanut sen nimellä 'rakastajatar', niin olisi ollut melko ilmeistä mistä on kyse, paljon parempi laittaa 'outo soittelija'.
Toisaalta on myös parempi laittaa vaikka "Timo" kuin "Rakastajatar", joten varokaa kaikki, jotka löydätte miehenne yhteystiedoista jonkun Timon...
Vierailija kirjoitti:
Se oli miehesi homo-rakastaja Pertti, jonka suoli sykki jo odotuksesta kun tämä näppäili miehesi numeroa.
Pertin suonikas kaipasi vain miehesi kuumia huulia ympärilleen ja sitä tunnetta kun miehesi hikisenä nosti työntöjensä tempoa ja voimakkuutta kun oli valmis purkautumaan Pertin tiukkaan papana-aukkoon samalla eläimellisesti karjahtaen.
Oletko koskaan harkinnut kirjoittavasi harlekiini-romaaneja?