Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun amistodistus on paljon parempi kuin yo-todistus,

Vierailija
13.03.2013 |

samoin lukion päättötodistus niin kannattaisiko mun hakea yliopistoon tuolla amistodistuksella? Onko se edes mahdollista jos yo-todistus on tuorein?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä on tää amis? olet ylioppilaana mennyt ammattikouluun?

eiköhän se amis ole paljon helpompi kuin lukio, joten ei ihme.

Vierailija
2/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teil ei amiksessa eikä lukiossa ollut opon tunteja yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:32"]

siis mikä on tää amis? olet ylioppilaana mennyt ammattikouluun?

eiköhän se amis ole paljon helpompi kuin lukio, joten ei ihme.

[/quote]Ei kun menin pk:sta suoraan amikseen ja kävin myöhemmin aikuisena lukion koko oppimäärän + kirjoitin ylioppilaaksi. Yo-todistus on noista kaikista tuorein todistus, kuten sanoin. Ja mitä väliä tuolla "helppoudella" kun erillisvalinnalla kuitenkin on mahdollista hakea amistodistuksella?! Sitä paitsi mun amistodistu on kuitenkin huonompi kuin lukion päättötodistus, joka on siis paras näistä. ap

Vierailija
4/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:35"]

teil ei amiksessa eikä lukiossa ollut opon tunteja yhtään?

[/quote]Ei amiksessa ollut, lukion olen käynyt aikuispuolella eikä siellä mitään opoa ollut, tai esim. kuvista tai liikuntaa. ap

Vierailija
5/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai amiksen todistus on paljon parempi kuin lukion, kun amis on paljon helpompi eikä tarvii oikein mitään osatakaan, riittää kun käy näyttäytymässä pari kertaa lukuvuoden aikana... sitten työantajat ihmettelee miten amiksesta valmistuneilla ei ole mitään ammatillisia valmiuksia vaikka ovat ammattitutkintotodistuksen saaneet. Totuus on  että suurin osa amislaisista on niin sekopäisiä että opettajat ei siellä edes kaipaa niitä kouluun eikä merkkaa poissaoloja koska jos merkkaisivat joutuisivat kestämään tyhmyreitä maailman tappiin asti.

Vierailija
6/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:55"]

tottakai amiksen todistus on paljon parempi kuin lukion, kun amis on paljon helpompi eikä tarvii oikein mitään osatakaan, riittää kun käy näyttäytymässä pari kertaa lukuvuoden aikana... sitten työantajat ihmettelee miten amiksesta valmistuneilla ei ole mitään ammatillisia valmiuksia vaikka ovat ammattitutkintotodistuksen saaneet. Totuus on  että suurin osa amislaisista on niin sekopäisiä että opettajat ei siellä edes kaipaa niitä kouluun eikä merkkaa poissaoloja koska jos merkkaisivat joutuisivat kestämään tyhmyreitä maailman tappiin asti.

[/quote]Ai pääsit noin helpolla? Minä en. ap

Vierailija
7/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen taso oli sitä luokkaa, että ap:n ei kannata hakea yliopistoon.

Vierailija
8/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston hakuvaiheessa saa taustapisteitä vain yo-todistuksesta, joten suosittelen hakemaan sillä. Joko saat siitä jotain hyötyä tai sitten et, mutta amiksen todistuksesta et hyödy mitenkään. Se antaa vain hakukelpoisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä