Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ruokavaliolla ja liikunnalla jotkut naiset saavat ns. teinivartalon?

Vierailija
10.03.2019 |

Eli pienen ja kiinteän? Tätä ihmettelen ihan aidosti ja lähipiirissä on muutamakin lapsuudenkaveri on laihduttanut takaisin aikalailla teini-iän mittoihin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimi kun söin 500 kcal päivässä ja kulutin lenkkeilyllä 500 kcal päivässä. Mitat oli 47/162.

En lähtis enää tuolle tielle.

Vierailija
2/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin pulleampi ja nuorehko. Koska kasvot vaan on kauniimmat ja sileämmät.

Jos rasvaton ja hoikka niin naama vanhenee vuosilla. Että miettiä voi makuasioita nämä tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä saa hyvät geenitkin olla, mutta tärkein varmasti säännöllinen liikunta ja kevyt ruokavalio. Eli pitää oppia syömään vain nälkäänsä eikä ns.huvikseen.

Itse olen laihtunut 4 kg nyt sillä, että kävelen paljon ja jätin ylimääräiset pois ruokavaliosta, syön vain jos on oikeasti nälkä ja silloinkin terveellisesti. Ei turhia välipaloja, ja jos pakko syödä aterioiden välissä niin hedelmä tai kourallinen manteleita. Herkkua syön vain viikonloppuisin ja silloinkin tosi kohtuudella.

Vierailija
4/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin toimi kun söin 500 kcal päivässä ja kulutin lenkkeilyllä 500 kcal päivässä. Mitat oli 47/162.

En lähtis enää tuolle tielle.

Voi kuulostaapa surulliselta :( voitko kuitenkin nykyään paremmin, eihän tuo nyt kivaa ole

Vierailija
5/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä saa hyvät geenitkin olla, mutta tärkein varmasti säännöllinen liikunta ja kevyt ruokavalio. Eli pitää oppia syömään vain nälkäänsä eikä ns.huvikseen.

Itse olen laihtunut 4 kg nyt sillä, että kävelen paljon ja jätin ylimääräiset pois ruokavaliosta, syön vain jos on oikeasti nälkä ja silloinkin terveellisesti. Ei turhia välipaloja, ja jos pakko syödä aterioiden välissä niin hedelmä tai kourallinen manteleita. Herkkua syön vain viikonloppuisin ja silloinkin tosi kohtuudella.

mitä sitten yleensä syöt päivän aikana tai millainen on päivittäinen ruokavaliosi?

Vierailija
6/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis suora ja litteä kuin kakkosnelonen?

Vierailija
7/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa esikaupunkialueiden nelikymppiset äidit näyttävät pikkupojilta ihan yleisesti.

Vierailija
8/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivartalo?

Siis normaali vartalo.

Se plösö ja turvonnut löllökroppa ei ole mikään normaali, vaikka todella yleinen vartalonmalli onkin. Jopa teineillä on aika usein turvonnut löllövartalo.

Liiku enemmän, käy vaikka tunnin reipas kävely+hölkkälenkki joka päivä.

Venyttele ja jumppaa kotona telkkaria katsoessasi.

Älä mätä höttöhiilareita suuhusi koko ajan, vaan syö terveellisesti, vaikka ennemmin VHH:sti kuin makaroonipullamössösokerimehu-linjalla.

Ei minun ole koskaan tarvinnut erityisesti tehdä mitään pitääkseni tämän "teinivartalon". Mutta koskaan en ole kyllä tajunnut, miksi suurin osa ihmisistä on nykyisin niin turvonneita löllökasoja.

Minulla ei ole autoa, eli kuljen kävellen ja pyörällä. En syö makaroonia, vaan vihanneksia. En mätä vehnää, vaan syön ruisleipää tai kauraleipää jos syön leipää ollenkaan.

Enpä ole ajatellut että minulla olisi teinivartalo, kun en ole muodottomaksi turvonnut löllö.

Vierailija
9/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä teinit on aika hyvässä lihassa. 

Vierailija
10/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ja terveellinen ruokavalio. Jos syöt kanaa, riisiä ja kasviksia...syöt vain niitä. Ilman kermakastikkeita, salaattikastikeita, jne. Ei herkuttelua, mieluiten ollenkaan. Ei synny makeanhimoakaan kun on tottunut olemaan ilman. Terve suhde ruokaan ravintona.

Säännöllinen liikunta. Itse en ole himoliikkuja, lenkki 3-4 kertaa viikossa ja sali kerran viikossa.

Älä päästä painoa jojoilemaan. Paras keino saada teinivartalo on säilyttää teinivartalo.

Vierailija
11/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis suora ja litteä kuin kakkosnelonen?

Vierailija
12/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanisella

Vierailija
13/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista ruokaa kohtuuannoksilla ja paljon liikuntaa.

Vierailija
14/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rasvaimussa. Vatsan ja vyötärön kohdalta imettiin n. 4 kg pois. Tissit jäi ennalleen ja lantio samoin. Olen erittäin tyytyväinen. En haluakaan olla langanlaiha ja muodoton. Tiukka laihis varmasti rypistää ja veltostuttaa. 

Vierailija
15/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen yhdistelmää uinti, juoksu ja kuntosali. Näitä joka viikko, jokaista 2-3 kertaa. Viikonloppuna voi tehdä ainakin yhden yli kahden tunnin lenkin, se polttaa rasvaa tosi hyvin. Aamulla kuuden maissa uimaan ennen töihin menoa. Pysyy koko päivän aineenvaihdunta hyvin käynnissä. Uinti tekee keskivartalosta kapean ja kauniin ja poistaa nestettä.

Kun liikkuu paljon, ei tarvitse joka kaloria punnita. Itsestään selvää on, ettei joka päivä silti mitään pullaa tai karkkia syödä.

Vierailija
16/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin kanssa ei syödä mitään kahvipullas ja keksiä.

Vierailija
17/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin kanssa ei syödä mitään kahvipullas ja keksiä.

Vierailija
18/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä ja siideriä? Satunnainen roiskeläppä silloin tällön.

Vierailija
19/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä ja siideriä? Satunnainen roiskeläppä silloin tällön.

Vierailija
20/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi